  • 181. Data: 2013-12-14 19:16:05
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:aa0b6cda-9e46-4890-9230-14328662192d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 16:38:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > No widzisz - tak to jest - najpierw sie pytasz co osiagnalem a jak
    > costam
    > napisze to piszesz ze sie chwale ;) Nie chwale sie - chwalic sie to
    > moge
    > przed sasiadem a nie anonimowa grupa nieznanych mi ludzi :-)

    Bo to co robisz to są typowe przechwałki.
    Nie int6eresuje mnie czy wybudowałeś chatę za pół czu za cała czy też
    dwie bańki i czy za swoje czy też za mamusi i tatusia pieniądze, bo to
    mnie kompletnie nie interesuje, ani też nie wzrusza.
    Pytałem jakie zdobyłeś doświadczenie i wiedzę budowlaną oraz w zakresie
    instalacji budując jeden dom w porównaniu do tych, którzy tutaj już
    budują 2 i 3 dom, a inni budują je zawodowo i zbudowali ich conajmniej
    kilkadziesiąt czy też kilkaset?

  • 182. Data: 2013-12-14 20:33:54
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Nie zamowiles sobie agregatu na allegro telefonem? :-D

    Miałem agregat na szczęście i dawał radę ale piszę co było w okolicy.

  • 183. Data: 2013-12-14 22:28:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 17:56, Adam pisze:

    > Mozecie na mnie wylewac wiadra zolci bo taka niestety jest Polakow natura i
    > ja to rozumie, jednoczesnie majac to gleboko w dupie :)

    Tego nie rozumiem niestety. Nie moje klimaty.

    Pozdro.. TK

  • 184. Data: 2013-12-14 22:35:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 18:02, Adam pisze:
> [...]
    Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym ctery śmierdzące i zyje. I dobze!"

    > No widzisz - tak to jest - najpierw sie pytasz co osiagnalem a jak costam
    > napisze to piszesz ze sie chwale ;) Nie chwale sie - chwalic sie to moge
    > przed sasiadem a nie anonimowa grupa nieznanych mi ludzi :-)

    Jak pozyjesz to zobaczysz, ze nic nie jest dane raz na zawsze. Ja
    widzialem wzloty i upadki tych z tzw. duza kasa. To sa naprawde ulotne
    wartosci i troche pokory w zyciu sie przyda. Mysle, ze to co
    najwazniejsze jeszcze przed Toba. Jak bedziesz mial dzieci to pogadamy,
    bo bycie we dwoje z kasa na dom i wakacje to uwierz mi zadne niewiadomo co.

    Pozdro.. TK

  • 185. Data: 2013-12-14 22:37:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-14 20:33, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Miałem agregat na szczęście i dawał radę ale piszę co było w okolicy.

    Adam nie uwierzy... :-)

    Pozdro.. TK

  • 186. Data: 2013-12-14 22:46:38
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Miałem agregat na szczęście i dawał radę ale piszę co było w okolicy.

    Szkoda ;( , bo wyzwalibyśmy Cię od starego, zacofanego
    zgreda-nieudacznika ;)
    A może jednak z czymś miałeś problem? To byśmy Ci trochę dowalili,
    znaczy się Adaś by Ci dowalił ;)

  • 187. Data: 2013-12-14 23:20:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 18:02:17 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No widzisz - tak to jest - najpierw sie pytasz co osiagnalem
    A pytałem?
    > a jak costam napisze to piszesz ze sie chwale ;) Nie chwale sie - chwalic sie >to
    moge przed sasiadem a nie anonimowa grupa nieznanych mi ludzi :-)
    W sumie to nic złego ze się pisze o swoich sukcesach. Polacy jednak we krwi
    narzekanie mają i moze trochę racji masz że "się chwalisz"
    Ale pisanie o kims "zabytek" tylko dlatego że smartfona nie ma to mi nie pasuje. Ja
    tez smartfona nie mam, żona i córka maja więc miewam okazje poużywać i dzieki temu
    wiem że tak szybko smartfona mieć nie będe. To nie dla mnie. 6310i oraz Asha 302 ma i
    starcza póki co aczkolwiek ta druga mnie wk****a że ma pełną klawiaturę i numery
    niewygodnie się wybiera

  • 188. Data: 2013-12-15 09:56:03
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
> [...]

    > pełną
    > klawiaturę i numery niewygodnie się wybiera

    Ale śmieszniejsze jest to, że ja używam smartfonów. Obecnie używam
    dwóch, a wcześniej używałem Nokii z Symbianami bez ekranów dotykowych.
    Napisałem, że obsługa Allegro poprzez smatfon jest uciążliwa i o wiele
    łatwiej się to robi przy użyciu normalnego komputera. Przez to zostałem
    wyzwany od starego, nieradzącego sobie w życiu, niedołężnego zgreda,
    który powinien zapisać się na kurs doszkalający :)

  • 189. Data: 2013-12-15 10:34:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze przed Toba. Jak bedziesz mial dzieci to pogadamy, bo bycie we
    > dwoje z kasa na dom i wakacje to uwierz mi zadne niewiadomo co.

    Nieno, kasa sie przydaje :-)

    Ale przeciez nie o tym rozmowa - za kazdym razem, gdy adasiowi dyskusja nie
    wychodzi, zaczyna pisac jak to zaradnie zaczal swoja przygode z biznesem od
    handlu nielegalnym oprogramowaniem.

    Z drugiej strony adas lubi postawic sobie chochola i znim walczyc - komus tu
    wmawia, ze ten uwaza, ze podlogowka jest zawsze gorsza od kaloryferuf, mi
    wymysla, ze nie potrafie osbluzyc smartfona itd.

  • 190. Data: 2013-12-15 10:41:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tego nie rozumiem niestety. Nie moje klimaty.

    Ale adas rozumie, i skoro ciagle o tym pisze oraz stara sie ciagle
    przechwalac, to wyglada mi to na wlasnie cos z tych klimatow, cos u niego w
    sciganiu sie z sasiadami musi byc na rzeczy. Takie zachowania zwykle sie z
    domu wynosi.

    Kiedys pamietam w Zurichu bylysmy na lanchu biznesowym. Zaywazylem starsza
    kobiete, ktora ciagle gdzies cos pomagala kelnerom i innym. Ubrana bardzo
    przecietnie. Pomyslalem sobie, kurde kobita na starosc musi zasuwac w
    restauracji.

    Nasz "gospodarz" zauwazyl na kogo patrze z takim skupieniem i mowi: "o, jest
    wlascicielka restauracji"

    Po czym mi wytlumaczyl, ze tutaj wiekszosc ludzi ma kase dla siebie, nie po
    to by epatowac nia innych.

    Od tego momentu pokochalem ten kraj :-)