  • 301. Data: 2013-12-17 09:10:56
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:f6e5c554-dc39-4611-ad42-df09082ed14c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:51:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >Nawet gdy sobie w regulaminie wpisze że nie zwraca kosztów wysyłki to jest
    >to tzw. klauzula niedozwolona i >może mieć kłopot.

    Zgadza sie, od 2010, jest interpretacja unijna.
    Swoja droga sposob na utrudnianie zycia konkurencji.

  • 302. Data: 2013-12-17 12:12:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 00:01, Adam pisze:

    > Ja sobie z tego doskonale zdaje sprawe ale wszystko po kolei. Uwazam, ze
    > najpierw trzeba stworzyc odpowiednie warunki zeby porywac sie na potomkow.

    Z prerdpektywy okresu przed dziecmi wydaje sie, ze nigdy nie ma dobrego
    momentu na posiadanie dzieci. Ciagle jeszcze cos do zrobienia. Ja teraz
    zaluje, ze nie zdecydowalem sie wczesniej, acz nie mam tak zle. Jednej
    rzeczy w zyciu nie da sie zrobic - cofnac straconego czasu. Wszystko
    inne da sie zrobic pozniej. :-)

    > Ja juz wszystkie spelnilem i kolejnym elementem w ukladance bedzie na pewno
    > dziecko (przy czym jest spore prawdopodobienstwo ze beda odrazu blizniaki :)

    I tak trzymac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 303. Data: 2013-12-17 12:22:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 23:53, Adam pisze:

    > Pfff Maniek rozkladasz mnie na lopatki i ja naprawde nie mam innego argumentu
    > niz "sprobuj to sie przekonasz!":) Tylko wez jakies 8, no niech juz bedzie max
    > te 10 cali. Naprawde wez i sprobuj - inaczej sie nie przekonasz :)

    A Twoim zdanie to skad moje przekonanie?

    > Wez na 30 minut laptopa do lozka - ja wysiadam po 10 minutach - bola
    > nadgarstki bo kat pracy jest niewygodny

    Dla nadgarstkow nie ma lepszego kata jak wyprostowana reka. Na
    klawiature nawet nie trzeba patrzec (no chyba, ze ktos musi) od
    smyrgania strzalka po ekranie masz malego toutchpada, ktorego obsluguje
    sie palcem bez odrywania reki. Nie rozumie, jak macanie ekranu i
    ciaganie po nim palcem z uniesionymi nadgarstkami ma byc mniej meczace?

    > boli brzuch / nogi bo uwiera
    > waga.

    Troche ponad 1,5kg?

    > Wiekszosc laptopow ma od spodu wlot powietrza z wentylatora -
    > poloz go na poscieli to po 10 minutach fejsbukowania poczujesz te 80stC
    > na sobie :-)

    No wlasnie nie mam. Nawet wentylator pracuje na najnizszych obrotach.
    Moze Ty sam wez jakis nowy komputer sprobuj to sie przekonasz, ze to nie
    to samo co te piec lat temu i naprawde tablet czy telefon przy tym to
    jedynie namiastka. Cos z czego sie korzysta jak juz nie ma innej mozliwosci.

    Pozdro.. TK

  • 304. Data: 2013-12-17 12:26:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 23:46, Adam pisze:

    > No ba - i Ty sie dziwisz ze uzywanie dotyku w systemie ktory jest stworzony
    > dla myszki jest niewygodne? W dodatku pracujac w lozku na urzadzeniu ktore
    > jest stworzone do lezenia na biurku.. Nie dziwota ze jest niewygodnie :)

    Sek w tym, ze to co jest stworzone dla dotyku ogarnia dotyk, ale
    wszystko inne w porownaniu ze starszymi rozwiazaniami nadaje sie do
    doopy. A poza tym do zadnego specjalistycznego programu nie wykorzystasz
    w pelni dotyku, wiec generalnie super rozwiazanie dla nastolatek.

    Pozdro.. TK

  • 305. Data: 2013-12-17 13:08:59
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 12:26, Maniek4 pisze:

> [...]
    > doopy. A poza tym do zadnego specjalistycznego programu nie
    > wykorzystasz w pelni dotyku, wiec generalnie super rozwiazanie dla

    Pod czym i ja się podpisuję "rencyma i nogoma". Komputerów używam do
    pracy, a nie do zabawy, dlatego potrzebuję Windowsa, a nie Androida i to
    jeszcze XP lub 7, czasami nawet 98, bo:) Czyli dokładnie to samo co mam
    w Win 7, XP tyle, że w Win 8 bardziej upierdliwie, bo nawet Start został
    usunięty.

  • 306. Data: 2013-12-17 13:21:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 12:22:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > jedynie namiastka. Cos z czego sie korzysta jak juz nie ma innej mozliwosci.

    Im nowszy laptop tym szybszy CPU i pozostale komponenty ktore wydzielaja
    wiecej ciepla ;) Starego celerona to mogles bez wentyla odpalic, nowe
    procki w szczycie to 80-100W potrafia zjesc, gdzies co cieplo trzeba
    wypromieniowac - cudow nie ma:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 307. Data: 2013-12-17 13:29:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 13:21, Adam pisze:

> [...]
    > wiecej ciepla ;) Starego celerona to mogles bez wentyla odpalic, nowe
    > procki w szczycie to 80-100W potrafia zjesc, gdzies co cieplo trzeba

    Bzdura tygodnia :)

  • 308. Data: 2013-12-17 14:22:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 13:29:27 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Bzdura tygodnia :)

    To napisz jakiego masz dokladnie procka, sprawdzimy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 309. Data: 2013-12-17 14:46:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > wiecej ciepla ;) Starego celerona to mogles bez wentyla odpalic, nowe
    > procki w szczycie to 80-100W potrafia zjesc, gdzies co cieplo trzeba

    No tylko taktowanie procka dzis tez nie jest stale, a i sam procek nie
    jest w 100% obciazany przez caly czas.

    Pozdro.. TK

  • 310. Data: 2013-12-17 15:09:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 13:21:38 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > wiecej ciepla ;) Starego celerona to mogles bez wentyla odpalic, nowe
    > procki w szczycie to 80-100W potrafia zjesc, gdzies co cieplo trzeba
    Ja tam się nie znam ale mój 17' Lenovo kupiony rok temu takich objawów nie ma.
    Córki ponad dwuletni sprzet też sięnie grzeje. Teraz idzie w dobre ręce a córka
    dostanie nowy zobaczymy może ten bedzie kołderke podgrzewał;)