  • 311. Data: 2013-12-17 15:09:37
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 14:46:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No tylko taktowanie procka dzis tez nie jest stale, a i sam procek nie
    > jest w 100% obciazany przez caly czas.

    No masz racje - jednak otworzysz pare zakladek i CPU ma co robic -
    wspolczesne strony to pozeracze procka :-) Zreszta problem jest ogolny -
    po to sie produkuje i sprzedaje roznzego typu podkladki / podstawki /
    stoliczki z dodatkowymi wentylami / chlodzeniem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 312. Data: 2013-12-17 15:11:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 15:09:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ja tam się nie znam ale mój 17' Lenovo kupiony rok temu takich objawów nie ma.
    > Córki ponad dwuletni sprzet też sięnie grzeje. Teraz idzie w dobre ręce a córka
    dostanie nowy zobaczymy może ten bedzie kołderke podgrzewał;)

    Patrz gdzie ma wlot powietrza do chlodzenia CPU. Jak ma z boku to spoko.
    Jak ma z dolu to poloz go na 10 minut na poscieli, odpal jakis film i zobaczysz
    ile ciepla nawet takie malenstwo jak netbook 10' z atomem potrafi nagrzac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 313. Data: 2013-12-17 15:17:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 15:09:37 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > po to sie produkuje i sprzedaje roznzego typu podkladki / podstawki /
    > stoliczki z dodatkowymi wentylami / chlodzeniem.
    Taa
    A lampki na usb sprzedaje się po to bo ogólnie znanym problemem jest zła widocznośc
    klawiatury;). A podgrzewacze do kubków z kawą na usb sprzedaje sie po to bo ogolnie
    znanym problemem jest to że we wspólczesnych laptopach nie ma gdzie kubka z kawa
    ustawić;)

  • 314. Data: 2013-12-17 15:21:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 15:11, Adam pisze:

> [...]
    > ile ciepla nawet takie malenstwo jak netbook 10' z atomem potrafi nagrzac :)

    Moze i tak byc. Ja nie ogladam filmow w kompie bo wole telewizor. Do
    przegladania stron i gadania z Wami jak uzywam kompa to sie nie grzeje.
    Tyle mi wystarczy.

    Pozdro.. TK

  • 315. Data: 2013-12-17 15:23:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 15:17:59 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    znanym problemem jest to że we wspólczesnych laptopach nie ma gdzie kubka z kawa

    Ale problem grzania lapa po jajkach jest ogolnie znany. Wpisz sobie w wujka
    google fraze: laptop lozko problem

    Co jest na pierwszych miejscach? Problem przegrzewania sie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 316. Data: 2013-12-17 15:27:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 15:17:59 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Taa

    http://itech-serwis.pl/laptopy/usterki/przegrzanie

    Acz tu rzeczywiscie pisza ze Lenovo ma lepszy / inny sposob chlodzenia,
    wiec moze Ci sie "piclo" z tym lapem - niemniej jak bedziesz kupowal kolejny
    to zwroc na to uwage bo to serio duzy problem (szczegolnie w lato :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 317. Data: 2013-12-17 15:29:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 15:23:47 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Co jest na pierwszych miejscach? Problem przegrzewania sie :)
    Może i tak. Ja pisze co zaobserwowałem: wczesniej lenovo 15', teraz lenovo 17'
    aktualnie córka jeszcze ma hp 15' i w tych 3 lapkach problemu o jakim piszesz niema.
    Ale nie twierdze że nie występuje u innych.
    W Ikea widziałem kiedyś takie coś:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60150176/
    może to rozwiązuje problem lapka w pościeli.

  • 318. Data: 2013-12-17 16:02:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]
    >po to sie produkuje i sprzedaje roznzego typu podkladki / podstawki /
    >stoliczki z dodatkowymi wentylami / chlodzeniem.

    Natenczas twoj smarkfon by sie musial wylozyc, ewentualnie poparzyc ci rece.
    Dodajmy, ze te gigantyczne obciazenia mialby byc przy zwyklym czytaniu
    statycznych tekstow - gdyz taki wlasnie kontekst uzytkowy dopiero co tutaj
    ustaliles.

    Eh, adas, adas, ciagle musisz kombinowac i zmieniac warunki sytuacji, byle
    tylko uprawdopodobnic pierwotna bzdure ktora tu palnales. Byle tylko nie
    przyznac sie do pierwotnego bledu.

    Zenula :-DDD

  • 319. Data: 2013-12-17 16:53:48
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> pisze:

    > Ale problem grzania lapa po jajkach jest ogolnie znany. Wpisz sobie w
    > wujka
    > google fraze: laptop lozko problem

    Fakt, masz problem, chory jesteś!
    Człowieku lecz się!
    Większego *pacana* jak Ty w swoim życiu nie widziałem.

  • 320. Data: 2013-12-17 18:01:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 16:02:12 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > Dodajmy, ze te gigantyczne obciazenia mialby byc przy zwyklym czytaniu
    > statycznych tekstow - gdyz taki wlasnie kontekst uzytkowy dopiero co tutaj

    Odpal sobie chocby glupiego facebooka i obserwuj zuzycie CPU. To nie jest
    statyczny tekst tylko dynamiczna strona ktora ajaxowo robi tyle ze zachowuje
    sie jak ciezka aplikacja. Odpal sobie 10 roznych stron w zakladkach - niech
    na kazdej wyskoczy reklama czy video we flashu. Ty rzeczywiscie zyjesz
    w latach 90tych jeszcze kiedy strona to byl tekst i dwa obrazki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.