  • 321. Data: 2013-12-17 18:05:20
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 16:53:48 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    > Fakt, masz problem, chory jesteďż˝!
    > Cz�owieku lecz si�!
    > Wi�kszego *pacana* jak Ty w swoim �yciu nie widzia�em.

    Sam jestes chory z zazdrosci i nienawisci :) Wlasciwie odkad pamietam to
    tylko sie do wszystkiego przypierniczasz - nie masz nic konstruktywnego do
    powiedzenia to po prostu nic nie pisz, bedzie na grupie wiekszy porzadek.
    Taki Marek-przydu-Pasek jestes.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 322. Data: 2013-12-17 18:16:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 16:02:12 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Eh, adas, adas, ciagle musisz kombinowac i zmieniac warunki sytuacji, byle
    > tylko uprawdopodobnic pierwotna bzdure ktora tu palnales. Byle tylko nie
    > przyznac sie do pierwotnego bledu.

    Przegrzewanie sie laptopow to problem zupelnie powszechny - ma go prawie kazdy.

    https://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=-4WwUrTOOOjw4gTB
    yoHYDA#q=laptop+sie+przegrzewa

    Tu masz 65 tys wynikow - otworz pierwszy lepszy i poczytaj, ze to nie moj
    wymysl tylko norma :)

    I masz racje - podstawowym problemem smartfonow jest gestosc upakowania
    elementow i zwiazane z tym grzanie. Otworz sobie pierwszy jakis sensowniejszy
    test smartfona czy tableta i jednym z testow bedzie test temperatury obudowy /
    grzania sie urzadzenia. Co jest dla Was dziwnego w tym ze lap ktory zuzywa
    50-100W musi gdzies to cieplo wypromieniowac? Wez se zarowke 100W do reki -
    zobaczymy jak dlugo ja utrzymasz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 323. Data: 2013-12-17 19:25:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-17 18:16, Adam pisze:

> [...]
    > grzania sie urzadzenia. Co jest dla Was dziwnego w tym ze lap ktory zuzywa
    > 50-100W musi gdzies to cieplo wypromieniowac?

    Mialem do czyniania z niejednym laptopem i w zyciu mnie nie poparzyl.
    Najgorszy paradoksalnie byl najstarszy laptop, czyli ten ktory powinien
    sie grzac najmniej. Stary Acer z serii Aspire 1690. Wszystkie nowsze nie
    dosc, ze lepsze to i zimniejsze. A porownujac to do telefonow, to jak
    jest mozliwe, ze telefon o podobnej wydajnosci (bo tylko taki warto
    porownywac) mimo upakowania i bez dynamicznego chlodzenia ma grzac sie
    mniej? Pewnie grzeje sie mniej, ale porownywac wydajnosci nie mozna w
    zaden sposob, a to tym bardziej przeciw zastapieniu komputerow przez
    telefony czy tablety.

    Pozdro.. TK

  • 324. Data: 2013-12-17 19:30:11
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jest tez lepsza bo np. juz jest gotowa.

    Amen. :)

    > BTW retorycznie: jak pogodzic podlogowke z parkietem?

    Retorycznie, czy merytorycznie?
    Bo jeżeli pierwsze, to nie wiem, a jeżeli druie, to są cienkie parkiety
    z twardego drewna.
    Ja zaryzykowałem i niedawno położyłem klepki bambusowe na podłogówkę -
    producent twierdził, że się nada, a i organoleptycznie mnie się
    spodobała, więc postanowiłem zaryzkować. :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 325. Data: 2013-12-17 19:33:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Odpal sobie chocby glupiego facebooka i obserwuj zuzycie CPU.

    A co ja nastolatka jestem?

    >To nie jest
    >statyczny tekst tylko dynamiczna strona ktora ajaxowo robi tyle ze
    >zachowuje
    >sie jak ciezka aplikacja. Odpal sobie 10 roznych stron w zakladkach - niech
    >na kazdej wyskoczy reklama czy video we flashu. Ty rzeczywiscie zyjesz
    >w latach 90tych jeszcze kiedy strona to byl tekst i dwa obrazki.

    Synek, na aplikacjach biznesowych z przegladarka jako grubym klientem
    konkretna kase robie. Twoje ciagle popierdywania, gdzie technologicznie
    jestem sa cokolwiek nie na miejscu. Ale kontynuuj prosze, lubie ogladac
    fantazjujacych dyletantow :-DDD.

    Zachowujesz sie jak chlystek nie znajacy swojego miejsca.
    Coz, i dla tacy musza zyc miedzy nami, na tym swiecie :-DDD

    Laptop uzyty w kontekscie jaki wskazales - do czytania statycznych tekstow,
    nie bedzie wysoce obciazony. Smartfon predzej zdechnie niz (adekwatny
    technicznie) laptop sie zadusi.
    Niezaleznie co teraz wymyslisz, ja w odpowiedzi na pewno powtorze teze, ze
    jesli laptop ma sie zagrzac, to smartfon nie rady :-DDD

  • 326. Data: 2013-12-17 19:44:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja zaryzykowałem i niedawno położyłem klepki bambusowe na podłogówkę -
    > producent twierdził, że się nada, a i organoleptycznie mnie się spodobała,

    I jak sie pod nimi podlogowka sprawdza?

  • 327. Data: 2013-12-17 19:45:44
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 19:25, Maniek4 pisze:
> [...]
    > wydajnosci nie mozna w zaden sposob, a to tym bardziej przeciw
    > zastapieniu komputerow przez telefony czy tablety.

    Dajesz jeszcze radę, bo ja nie.
    On nas wszystkich ma za idiotów, którzy nic nie osiągnęli i na niczym
    się nie znają, a przy tym pisze takie bzdury, że szkoda czasu aby to
    czytać :)
    Tak sobie myślę, że po drugiej stronie Adasia to siedzi jakiś
    sfrustrowany małolat z bujną wyobraźnią, a nie dorosły facet, który
    wybudował dom i prowadzi biznes.

  • 328. Data: 2013-12-17 19:46:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Przegrzewanie sie laptopow to problem zupelnie powszechny - ma go prawie
    >kazdy.

    Ja go nie mam i moja zona tez nie i co Ty na to?

    >https://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=-4WwUrTOOOjw4gT
    ByoHYDA#q=laptop+sie+przegrzewa

    >Tu masz 65 tys wynikow - otworz pierwszy lepszy i poczytaj, ze to nie moj
    >wymysl tylko norma :)

    A to sa wyniki od ludzi, ktorzy uzywaja laptopow do czytania statycznych
    tekstow, jak raczyles wczesniej zalozyc? A moze teraz zmieniasz warunki i
    jednak glownie uzywasz smartfona do ogladania filmow HD w lozku?

  • 329. Data: 2013-12-17 19:50:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > sfrustrowany małolat z bujną wyobraźnią, a nie dorosły facet, który
    > wybudował dom i prowadzi biznes.

    Tak wyglada, moze i postawil, ale mentalnie jest malolatem. Nie wiem jak on
    sobie z rowiesnikami w szkole dawal rade, bo raczej mial ciezko.

  • 330. Data: 2013-12-17 19:53:21
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ghost napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w

    > I jak sie pod nimi podlogowka sprawdza?

    Jak na razie nie mam uwag - grzeje taka samo jak i przedtem, w pokoiku
    jest cieplutko jak i przedtem i na razie nie widać żadnych minusów.
    Zobaczymy, jak przyjdą fest mrozy i trza będzie grzać porządniej :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza