  • 1. Data: 2014-03-02 22:04:31
    Temat: Która płyta lepsza
    Od: Marek <c...@d...pl>

    Płyta OSB nie jest odpowiednim materiałem na ścianki i blaty w łazience.
    Trafiłem w marketach na podobno lepsze od OSB płyty o nazwach:
    - płyta DURELIS
    - płyta MFP
    która z powyższych płyt drewnopodobnych będzie bardziej odpowiednia
    do wykonania ścianki w łazience (będzie oklejona kaflami)?

    --
    dziękuję za pomoc
    Marek

  • 2. Data: 2014-03-03 10:24:40
    Temat: Re: Która płyta lepsza
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 marca 2014 22:04:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    >
    > która z powyższych płyt drewnopodobnych będzie bardziej odpowiednia
    >
    > do wykonania ścianki w łazience (będzie oklejona kaflami)?

    Musisz wziac pod uwage odpornosc na wilgoc ( plynna folia izoluje, ale czasem gdzies
    przecieka), wytrzymalosc mechaniczna ( twardosc plyt), oraz sztywnosc scianki (
    kwestia konstrukcji).