    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Date: Sat, 19 Jun 2010 12:02:37 +0200

    Ikselka pisze:
    > Akrylowej nie wolno traktowac proszkami do czyszczenia i innymi
    > sybstancjami. Metalowa się tego nie boi. A ja szoruję co popadnie, bez
    > wyjątku. Jak coś się do szorowania nie nadaje, to nie ma racji bytu ;-)

    niby nie mozna, ale u nas jakos szorujemy od 5 lat i nie widac
    specjalnych zniszczen
    oczywiscie, czasem sa ryski na powierzchni (na dnie) ale niewidoczne,
    chyba, ze bardzo sie przygladasz - byc moze od szorowania, byc moze od
    soli (kiedys czytalem, ze moze sie tak dziac) - ale nie widac i nie
    przeszkadza

    na poczatku uzytkowania upuscilem klucz francuski na wanne. W stalowej
    pewnie bylby odprysk, tutaj jest male wglebienie, ktore mi nie
    przeszkadza (jak wiem gdzie jest, to widze, jak nie wiem, to nie :-)

    Rodzice kiedys mieli stalowa, ja mam akrylowa i jestem ze zmiany zadowolony.

    Co do baterii - unikalbym tanszych z marketow... chyba, ze wiesz co
    kupujesz. Kupilem taka, ma (jak sie okazalo) nietypowe głowice, ktore
    nie dosc ze sa trudne do dostania (praktycznie nie moge ich znalezc) to
    jeszcze aby nic nie kapalo, trzeba wymieniac raz/dwa razy na rok :/

    Sierp