    From: Wojciech Zawadzki <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
    Date: Thu, 11 Feb 2010 07:53:28 -0800 (PST)

    Czołem,

    Od tygodnia rozglądam się z kupnem mieszkania (w tych kwestiach jestem
    zielony).
    Nie mogę zrozumieć czemu ludzie sprzedający nieruchomości na które
    zarabia sią latami dają opisy jakby oddawali psa:
    "ciepłe, miłe, polecam"
    Nie spotkałem ogłoszenia po którym nie miałbym pytań (oprócz tych
    niedorzecznych). Jeśli coś jest niedopowiedziane to przy kontakcie
    wychodzi że to słaba strona.
    Każdy ma telefon z aparatem a umieszczają 3 zdjęcia łóżka i stołu.
    Czy ja jestem zbyt wymagający albo mam zboczenie po wykształceniu
    technicznym?
    Czy ludzie są leniwi?
    Czy zatajają te informacje i można na ślepo przyjąć że jeśli nie
    podany rok budowy to znaczy 1910r, jeśli nie podają czynszu to 600zł
    za dwa pokoje itd.
    Czy zasubskrybowałem złe portale? (Chociaż one powinny wymuszać te
    informacje od ogłaszających)