  • 31. Data: 2010-08-23 16:06:06
    Temat: Re: Łazienka - pomocy
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Tylko pewien rodzaj ludzi - dlatego, że nie "robię pod siebie"

    No coz, skoro slowo robienie kojarzy ci sie tylko z jednym, to jestes obrzydliwa
    mi sie kojarzy z czyms innym, ale niektorzy wola truskawki z cukrem....

    > ani nie
    >"wypoczywam w skórze", podczas gdy oni non stop :-D

    Szkoda czasu na duskusje z toba. powtarzasz sie w kazdym poscie,
    jakbym mantry sluchal; dialogu to ty rzeczywiscie nie umiesz prowadzic
    (zaraz napiszesz, ze umiesz, ale po polsku)

    jednym slowem - grupowy troll z ciebie

  • 32. Data: 2010-08-23 19:31:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 18:06:06 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    > jakbym mantry sluchal; dialogu to ty rzeczywiscie nie umiesz prowadzic
    > (zaraz napiszesz, ze umiesz, ale po polsku)

    Polski.

  • 33. Data: 2010-08-24 05:39:43
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Polski.

    tak jest, podjecie dialogu to dla ciebie sztuka nie do przeskoczenia