  • 1. Data: 2011-06-14 15:06:53
    Temat: Lekki bloczek na ścianki działowe
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Będę robić na poddaszu ścianki działowe.
    Jakoś nie mam przekonania do regipsu więc postanowiłem wykombinować coś
    z betonu komórkowego ale z jakiejś lekkiej odmiany.

    Jaki materiał ma najmniejszą gęstość? Na stronie H+H widziałem bloczki
    odmiany 300 ale jakoś na składach ich nie ma.
    Ytong, wcale lżejszy nie jest jednak podobno jest jakaś specjalnie lekka
    odmiana tych bloczków.

    Pod jakimi nazwami najlepiej szukać?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-06-14 15:36:05
    Temat: Re: Lekki bloczek na ścianki działowe
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jaki materiał ma najmniejszą gęstość? Na stronie H+H widziałem bloczki
    > odmiany 300 ale jakoś na składach ich nie ma.

    Ytong jest 300 ten najcieplejszy chciaż wydaje mi się, że byle był to beton
    komórkowy zamiast ceramiki poryzowanej, przez którą wieje z gniazdek i
    ściana zimna bez powodu.
    Ważniejsze od tego jaki BK kupisz jest to czy ocieplisz te ścianki działowe
    ponad sufitem.. Naklej tam z styro jako wykończenie od góry powyżej płyt
    sufitowych. Dokładnie pionowe kawałki ścianek powyżej sufitu i od góry sru.
    Taką czapke zrób. Nie wiem ze styro 10cm.

    Jak po ostatnich remontach okleiłem wszystko co wystaje ponad sufit to nagle
    kaloryfery trzeba było skręcać do połowy, a poprzednio na maxa i było zimno.

  • 3. Data: 2011-06-15 04:49:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Skimir wrote:
> [...]
    > odmiany 300 ale jakoś na składach ich nie ma.
    > Ytong, wcale lżejszy nie jest jednak podobno jest jakaś specjalnie

    na scianki działowe to polecam płyty gipsowe promonta.