  • 1. Data: 2011-06-14 16:47:08
    Temat: Rolety zewnętrzne mocowane do okna
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Chciałbym założyć rolety zewnętrzne w sypialni aby zaciemnić w
    przypadku, gdy chce się spać a słońce nie daje i aby mniej słyszeć
    szczekające psy u sąsiadki.
    Widziałem rolety mocowane we wnęce okiennej i prawdopodobnie przykręcone
    bezpośrednio do ramy okna. Ponieważ mam docieplenie ze styropianu, więc
    taki sposób montażu najbardziej by mi pasował.
    Zasłonięcie części okna od góry nie będzie mi przeszkadzać.
    Czy macie jakieś konkretne marki rolet godnych polecenia?
    Ewentualnie gdzie na Śląsku można takie coś kupić/zamówić?
    Jacek