  • 1. Data: 2011-06-13 15:59:35
    Temat: Projekt taniego domku - prostego w budowie i taniego ekspolatacji.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Szukam projektu domku jak w tytule.

    Na początku skupiałem się na dachu dwu-spadowym, ale przy
    domku parterowym powstaje problem z ociepleniem ścian
    szczytowych (można niby "na okrągło" - tzn również styropian
    od wewnątrz strychu... ale to jednak trochę mi nie pasuje).
    Choć taka stodoła to chyba jednak najtańsza w wykonaniu.
    Sam nie wiem.

    Chodzi o to, aby był tani. Do 300.000zł

    Najlepiej w podstawie prostokąt (raczej nie łamane L-ki i inne..
    ... mniejsza ilość ścian zewnętrznych, mniejsze koszty ogrzania).

    Ma być niewielki 100-130m2. Ja, żonka i 2 dzieciaków.

    Raczej parterowy.

    Bez garażu (garaż aby był funkcjonalny, musi być duży... duży,
    zabierze połowę powierzchni domu... więc nie stać mnie na niego.
    Będzie jakaś ewentualnie wiata / wolnostojący.)

    Bez piwnic.

    Podrzućcie proszę jakieś propozycje.
    A jaki Wy byście dom / projekt wybrali, budując się po raz drugi ?
    (niektórzy weterani forum pewnie już po raz trzeci)

  • 2. Data: 2011-06-13 16:08:36
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > Podrzućcie proszę jakieś propozycje.

    zobacz na mój , moze jakis pomysł ci podejdzie z tego
    http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU
    Poddasze użytkowe, przy tym kacie dachu az szkoda nie wykorzystać. Po podłogach
    bedzie 170m2, ale on jest długi jak jamnik, można dać mniej klocków.
    Ciepły bedzie jak cholera :) Stan surowy zamknięty czyli okna, styropian na zewnątrz
    i papa na dachu to koszt 85tyś plus robocizna, u mnie tanio bo własna.. Nadaje sie na
    wąska działkę.

    b.

  • 3. Data: 2011-06-13 16:54:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-06-13 17:59, Aleksander wrote:
    > Podrzućcie proszę jakieś propozycje.
    > A jaki Wy byście dom / projekt wybrali, budując się po raz drugi ?
    > (niektórzy weterani forum pewnie już po raz trzeci)

    Jakbym siebie czytał sprzed roku :-)
    Miałem identyczne wymagania. Nic jednak nie znalazlem i zaprojektowalem
    sobie sam coś takiego:
    http://www.elipsa.info/_test/rzut_domu.pdf

    Bez garażu, bez poddasza użytkowego ale z dachem kopertowym.
    3 strefy - jedna dla mnie z małoznką (sypialnia, lazienka), środkowa
    wspólna (salon, jadalnia, kuchnia) i nastepna dla 2 dzieci (maja wlasna
    lazienke).

    Właśnie go buduję:
    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu

    Mam zamiar zmiescic sie w 300tys.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2011-06-13 17:08:53
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Jakbym siebie czytał sprzed roku :-)
    > Miałem identyczne wymagania. Nic jednak nie znalazlem i zaprojektowalem sobie
    > sam coś takiego:
    > http://www.elipsa.info/_test/rzut_domu.pdf

    A no fajnie pomyślane te strefy :).
    Masz może jakieś wizualizacje 3D ?

    Ile kosztował Cię projekt ?

    Gratuluje rozpoczęcia budowy i trzymam kciuki za rychłe zakończenie ! :)

  • 5. Data: 2011-06-13 18:29:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-06-13 19:08, Aleksander wrote:
    > A no fajnie pomyślane te strefy :).
    > Masz może jakieś wizualizacje 3D ?

    Tu coś jest ale to takie mocno średnie wizualizacje, część nieauktualna,
    jakieś wczesne alfy ;-)
    http://picasaweb.google.com/quent75/ProjektDomu

    > Ile kosztował Cię projekt ?

    Papiery dla indywidualnego projektu ok. 10tys.

    > Gratuluje rozpoczęcia budowy i trzymam kciuki za rychłe zakończenie ! :)

    Dzięki!

  • 6. Data: 2011-06-14 18:29:46
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    > A jaki Wy byście dom / projekt wybrali, budując się po raz drugi ?
    > (niektórzy weterani forum pewnie już po raz trzeci)
    A to zapraszam do mnie
    jak nic sie nie spodoba to mozemy cos poprzerabiac pod Twoje gusta

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-06-17 21:14:59
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Z takich gotowców wpadł mi w oko taki projekcik:

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/emilia/

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/emilia/rzuty
    .html

    Jak nic innego nie znajdę, to może do niego się przymierze.
    Jakby ktoś jednak miał jakąś propozycję, dajcie proszę znać.

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 8. Data: 2011-06-28 07:57:22
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Po małych przeróbkach teraz bym wybudował coś podobnego:
    http://www.extradom.pl/projekt-domu-anielka-wrf1037.
    aspx
    plan prostokąta bez wykuszy, dach dwuspadowy bez poddasza, bez piwnicy,
    strop drewniany porządnie ocieplony

    --=olo=--

  • 9. Data: 2011-06-28 08:16:23
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 28-06-2011 o 09:57:22 --=olo=-- <xxoloxx@usun_togazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    aspx
    > plan prostokąta bez wykuszy, dach dwuspadowy bez poddasza, bez piwnicy,

    Szkoda tylko, że kuchnia od dupy strony. No chyba, że na działkę narożną.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 10. Data: 2011-06-28 08:57:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > strop drewniany porządnie ocieplony

    Szczerze odradzam. Daj choćby najtańszą Terivę ale nie drewniany....