  • 51. Data: 2010-01-10 09:19:54
    Temat: Re: Letnisko zimą...
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hic04o$bo$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): skryba ogorodowy z adresu <z...@o...pl> napisał(a):

    > Miner - górnik strzałowy wystarczy.
    >
    > Pozdrawiam krusząco
    > skryba

    Ale tu nie chodzi o produkcję kostki brukowej :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 52. Data: 2010-01-10 12:05:06
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał w wiadomości
    >W artykule news:hic04o$bo$1@news.onet.pl,

    > Ale tu nie chodzi o produkcję kostki brukowej :-D

    Dlatego nie saper a taki fachowiec, który wie jak i jakie nawiercić otwory
    oraz jakie założyć ładunki +zapalniki by uzyskać oczekiwany rezultat.
    :-)

    Pozdrawiam po górniczemu
    skryba

  • 53. Data: 2010-01-10 12:52:33
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > >
    > Dlatego nie saper a taki fachowiec, który wie jak i jakie nawiercić otwory
    > oraz jakie założyć ładunki +zapalniki by uzyskać oczekiwany rezultat.

    Urobek do kruszarki i na sita, a następnie towar na rynek - grys na
    lastriko.

  • 54. Data: 2010-01-10 13:10:58
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hiciql$8tn$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Prawusek z adresu <p...@i...pl> napisał(a):

    > Urobek do kruszarki i na sita, a następnie towar na rynek - grys na
    > lastriko.

    albo grys można posklejać w żądane płyty :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 55. Data: 2010-01-10 13:24:36
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Dziadek" <v...@l...pl> wrote in message
    > W artykule news:hiciql$8tn$1@atlantis.news.neostrada.pl,

    > albo grys można posklejać w żądane płyty :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam ciepło,
    > Dziadek

    Czas myśleć o nagrobku. Drugi dziadek. :-))))))

  • 56. Data: 2010-01-10 17:19:13
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hicl6t$h8g$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Prawusek z adresu <p...@i...pl> napisał(a):

    > Czas myśleć o nagrobku. Drugi dziadek. :-))))))

    Dziękuję, postoję
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 57. Data: 2010-01-14 10:11:14
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-01-05 12:38, XL pisze:

    > Mogę też?
    > O, nieee, nie znoszę fantasy. Tych dziwnych opowioeści bez odpowiednika w
    > realu, mieszających historię z bajką, ani zadnych innych fikcyjnych fabuł,
    > chyba że opartych na prawdziwych wydarzeniach. Lubię czytac o ludziach,
    > którzy naprawde istnieli lub istnieją. I uczyć się od nich tego, co
    > naprawde sie przydarza lub może przydarzyc i dlaczego oraz co z tego może
    > wynikać...

    Dokładnie. Mam to samo.
    :-))
    Melisa

  • 58. Data: 2010-01-20 22:10:38
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > sklep: http://trawki.pl/

    Może jednak Tadziu, mniej uśmiechów a wiecej profesjonalizmu.
    Gdy czytam Twoją ofertę np. temat szarej renety i widzę 3 niechlujstwa w 3
    zdaniach,
    to nie chce mi się już innych pozycji w takiej ofercie czytać.
    Zapraszaj do swego sklepu okazując potencjalnemu klientowi
    jednak odrobinę szacunku i podstawowej staranności.
    (Że, o dobrym, wielkopolskim wychowaniu nie wspomnę)

    Pozdrawiam marketingowo
    skryba