  • 1. Data: 2009-05-07 11:05:37
    Temat: Na altance co polozyc
    Od: "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl>

    Mam deski a niej pape. Chce ja zerwac. Co najlepiej polozyc?

  • 2. Data: 2009-05-07 11:24:12
    Temat: Re: Na altance co polozyc
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 7 Maj, 13:05, "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> wrote:
    > Mam deski a niej pape. Chce ja zerwac. Co najlepiej polozyc?

    Najlepiej to samo co na domu ale jeżeli nie zależy to chyba najlepiej
    gont, najtaniej bo najmniej odpadów.

    pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-05-07 12:04:32
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ale gont waży a altanka to altanka. Więc może blacha?

    Wtrącam się bo też mam ten dylemat. Domek typu wieżyca i nie wiem czym
    pokryć.

    PC

  • 4. Data: 2009-05-07 12:24:02
    Od: "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl>

    A umiesz sam cos polozyc? Bo ja nie

  • 5. Data: 2009-05-07 12:24:55
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale gont waży a altanka to altanka. Więc może blacha?
    >
    > Wtrącam się bo też mam ten dylemat. Domek typu wieżyca i nie wiem czym
    > pokryć.
    >
    > PC

    QbaB chyba mial na mysli gont bitumiczny
    wazy tyle co dwie warstwy papy
    a wyglada calkiem fajnie
    i mozna dopasowac do dowolnych ksztaltow

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-05-07 12:26:43
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >A umiesz sam cos polozyc? Bo ja nie

    Gont bitumiczny polozysz sam
    wystarczy poczytac na stronie producenta
    technologia banalnie prosta
    potrzeny mlotek i drabina
    ;-)
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2009-05-07 13:54:11
    Od: maciek23i <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com>

    HANA pisze:
    > Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > QbaB chyba mial na mysli gont bitumiczny
    > wazy tyle co dwie warstwy papy
    > a wyglada calkiem fajnie
    > i mozna dopasowac do dowolnych ksztaltow

    No ale gont to chyba na ciepło się kładzie więc chyba jeszcze opalarka
    będzie potrzebna.

    Maciek

  • 8. Data: 2009-05-07 13:57:17
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >A umiesz sam cos polozyc? Bo ja nie

    blachodachówke na wiacie sam kładłem i przeżyła wichury ... potrzebna tylko
    wkrętarka i drabina ;)

  • 9. Data: 2009-05-07 14:04:34
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > No ale gont to chyba na ciepło się kładzie więc chyba jeszcze opalarka
    > będzie potrzebna.

    na zimno.
    "detale" możesz kleic/wypełniac kitem dekarskim (super sprawa - szkoda że
    tak późno go "odkryłem")
    na zimno oczywiscie

    ja na altance dolną warstwę (startową, odwórconą) dodatko przykleiłem
    lepikiem ( tez na zimno)
    żeby dokładnie przylegało do opierzenia ale widziałem altanki bez tego...

  • 10. Data: 2009-05-07 17:50:36
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    gasper pisze:

    > blachodachówke na wiacie sam kładłem i przeżyła wichury ... potrzebna
    > tylko wkrętarka i drabina ;)

    A nozyce do blachy? Tandeta przytniesz?
    (Pytam, bo przymierzam sie do budy dla psa z resztek blachy)

    pozdro
    --
    A S