  • 21. Data: 2012-07-26 15:01:06
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 23:19:06 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > I jeszcze bardzo bym poprosił o jakiś materiał twierdzący,
    > że teflonowe koszyczki wykluczają konieczność smarowania.

    Jak niektórym (bo nie tobie) wiadomo, teflon sam w sobie jest materiałem o
    wysokim poślizgu, powszechnie używany jest do tworzenia powłok poślizgowych
    m.in. w tłokach itp, dodawany do smarów.
    Ale takie chamiszcze jak ty tego wiedzieć nie może. Do kotletów mi!
    --
    XL

  • 22. Data: 2012-07-26 16:01:37
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > poślizgowych
    > m.in. w tłokach itp, dodawany do smarów.
    > Ale takie chamiszcze jak ty tego wiedzieć nie może. Do kotletów mi!

    Nie kompromituj się kobieto. Może do Ciebie to trzeba inaczej:

    Głupia KURWO, koszyczek w łożysku trzyma w kupie i odpowiedniej pozycji
    rolki, lub kulki, a nie jest elementem tocznym. Więc możesz go sobie nawet z
    gówna zrobić, a nie wpłynie na właściwości łożyska. W łożyskach tocznych nie
    robi się "powłok poślizgowych", kuchenna wywłoko. Co się kurwa, odezwiesz,
    to głupiej, to lepiej stul głupi ryj i lep pierogi.

  • 23. Data: 2012-07-26 16:36:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andy,

    [...]

    > Głupia KURWO,

    *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-07-26 16:56:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-07-26 16:01, Andy Niwinski pisze:
    > Głupia KURWO, koszyczek w łożysku trzyma w kupie i odpowiedniej ...]
    Albo masz jaja i wiesz co robisz, albo jesteś przygłupem.

    Andy... Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś
    w głowę i
    kaput. Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
    jakiegoś skurwysyna? Wytłumacz mi, przekonaj. Chętnie tak zrobię, znam paru
    skurwysynów.
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2012-07-26 17:19:43
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > kaput. Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
    > jakiegoś skurwysyna? Wytłumacz mi, przekonaj. Chętnie tak zrobię, znam

    E, Panie Krzysiu, to już nie na mój głupi umysł, jam schamiał i zdurniał.
    Chyba za często ktoś mi X-lkę z KF-a wyciąga. No i dzisiaj mi całkiem
    odbiło, pogooglałem za "mądrościami" X-elki na Google Group i się już
    całkiem załamałem. No bo takich durnych bab nie ma. Nie ma i już. Czyli
    dałem się podejść zwykłej TROLLOWNICY....

    Ale z tą gałęzią i piłą i no wiesz.... Sprecyzuj, pls.

  • 26. Data: 2012-07-26 18:56:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 16:01:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
    > robi się "powłok poślizgowych", kuchenna wywłoko. Co się kurwa, odezwiesz,
    > to głupiej, to lepiej stul głupi ryj i lep pierogi.

    Przejrzałam sobie (i nadal przeglądam - co dalej, to zobaczymy, moze coś
    się wykluje) twoją tfurczość netową i już teraz widać w niej, że ten
    twój... hmmm... powiedzmy specyficzny stosunek do kobiet jest u ciebie
    normą, taką wrodzoną dysfunkcją, za którą w sumie nawet nie można mieć do
    czegoś takiego pretensji - urodzileś się chamem i chamem pozostaniesz,
    niczyja to wina. Takich natur-chamów, jak ty, ziemia nosi, bo musi, i tacy
    pewnie niejedną kobietą w swym chamskim życiu zdołają pomiatać - ale to
    tylko dlatego, że niektóre kobiety pozwalają na to.

    Prawdziwej kobiety jeszczc nie spotkałeś i to widać - bo prawdziwa kobieta
    czubeczkiem swojej szpilki wgniata w asfalt takie śmierdzące g... jak ty.

    To twój pierwszy raz, więc uczcij to jak tylko umiesz. Mnie to kosztuje
    tylko szpilki, bo po tobie ślad śmierdzący został i muszę je wyrzucić.
    Spoko, mam ze 20 par, wystarczy na jeszcze paru takich, ale wiem, że prędko
    podobnego śmierdziela nie spotkam, bo jesteś megaokazem - więc zdążę
    pochodzić w moich szpilkach.

    --
    XL

  • 27. Data: 2012-07-26 20:43:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 16:01:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Głupia KURWO

    Witaj w KF, chamie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 28. Data: 2012-07-26 21:12:10
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie robi się "powłok poślizgowych", kuchenna wywłoko. Co się kurwa,
    > odezwiesz, to głupiej, to lepiej stul głupi ryj i lep pierogi.
    NTG.
    alt.pl.zbluzgaj

    Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby
    zostać takim chamem?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 29. Data: 2012-07-26 21:13:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 21:12:10 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > NTG.
    > alt.pl.zbluzgaj
    >
    > Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby

    Takiego rozpoznaję od pierwszego spojrzenia - naturszczyk. I szczyk.
    --
    XL

  • 30. Data: 2012-07-26 22:53:57
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Chiron" <i...@g...com>

    > Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby
    > zostać takim chamem?

    Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej
    GŁUPIEJ KURWY!