  • Data: 2015-12-07 07:51:30
    Temat: Maks. kąt otwarcia drzwi wejściowych do domu
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zauważyłem problem: drzwi wejściowe często ograniczone są po bokach
    elewacją styropianową i przez to nie mogą otwierać się szerzej niż 90
    stopni. Chodzi o drzwi otwierane na zewnątrz.

    Czy macie jakiś sposób na to, żeby jednak dało się je otwierać szerzej?

    Wiem, że BHP patrzy na to krzywym okiem, ale ze względów eko - tak
    właśnie jest lepiej: wiejący wiatr dociska drzwi do futryny, przez co
    się uszczelniają.

    Z drugiej strony - może to uszczelnienie jest niewiele warte? Co myślicie?

    --
    MN