  • 1. Data: 2011-08-29 06:47:30
    Temat: Malowanie garażu bezpośrednio na tynk
    Od: wms <f...@g...com>

    Chcialbym przed zima w najtanszy sposob wykonczyc niedocieplony,
    wolnostojący garaz. W tej chwili przykryty tynkiem.

    Czy wystarczy pomalowac dwukrotnie farbą (jaką najlepiej) i czy
    wczesniej należy tynk zagruntowac?

    Pozdrawiam
    Wms

  • 2. Data: 2011-08-29 07:10:54
    Temat: Re: Malowanie garażu bezpośrednio na tynk
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik wms napisał:
    > Czy wystarczy pomalowac dwukrotnie farbą (jaką najlepiej) i czy
    > wczesniej należy tynk zagruntowac?

    Chodzi Ci o malowanie wewnątrz...???
    Malujesz pierwszą warstwę rozrzedzoną farbą - jako podkład - a potem
    malujesz już tę właściwą warstwę - raz, czy dwa - do uzyskania
    pożądanego efektu.

    Surowy tynk cementowo-wapienny jest całkiem dobrym podłożem pod farby.
    Kiedyś tylko tak się przecież wykańczało wnętrza :-).

    Farba...? Najtańsza emulsyjna po 30 zł za wiadro będzie aż nadto.

    pozdr.
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-29 07:32:57
    Od: wms <f...@g...com>

    On Aug 29, 9:10 am, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Chodzi Ci o malowanie wewnątrz...???

    Przepraszam, ze nie napisalem od razu. Chodzi mi o malowanie NA
    ZEWNĄTRZ.

    --
    Wms

  • 4. Data: 2011-08-30 15:36:21
    Od: wms <f...@g...com>

    > Przepraszam, ze nie napisalem od razu. Chodzi mi o malowanie NA
    > ZEWNĄTRZ.
    >
    > --
    > Wms

    Nikt nie ma zadnego doswadczenia w tym temacie?

    --
    Wms

  • 5. Data: 2011-08-31 16:49:11
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2011-08-30 17:36, wms wrote:

    > Nikt nie ma zadnego doswadczenia w tym temacie?
    >
    > --
    > Wms
    A jak chcesz malować nie bezpośrednio? Sa farby do zastosowań
    zewnetrznych, kupujesz walek i jedziesz.
    --
    pzdr - Zyga

  • 6. Data: 2011-09-01 13:15:19
    Od: wms <f...@g...com>

    > A jak chcesz malowa nie bezpo rednio? Sa farby do zastosowa
    > zewnetrznych, kupujesz walek i jedziesz.
    > --
    > pzdr - Zyga

    Nie jestem specjalista od takich rzeczy wiec pytam, zeby potem sie nie
    okazalo, ze wypadalo dac warstwe tego a potem tamtego...Ludzie daja
    rozne baranki, tynki takie i owakie. :-)
    Bylem w sklepie i dowiedziealem sie, ze warto najpierw zagruntowac
    sciany (tynk na nich byl kladziony w zeszlym roku) a potem 2 warstwy
    farby (jakas sniezka zewnetrzna).

    Pozdrawiam
    Wms