  • 1. Data: 2011-08-28 17:36:17
    Temat: montaż wykładzin dywanowych
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czy ktoś z kolegów montował w pokojach wykładziny dywanowe na całej
    powierzchni pokoju? Jeśli tak to czy konieczne jest jej klejenie do
    powierzchni betonowej?

    Adi

  • 2. Data: 2011-08-28 17:51:51
    Temat: Re: montaż wykładzin dywanowych
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:
    > czy konieczne jest jej klejenie do powierzchni betonowej?

    Ja u siebie w kilku pomieszczeniach rozłożyłem wykładzinę dywanową, żeby
    w ogóle dało się użytkować pomieszczenia.

    Nie kleiłem ich i nie widzę sensu. Może jakieś listwy łączące wzdłuż
    poszczególne pasy, ale klejenie ich do podłoża moim zdaniem może tylko
    przysporzyć problemów przy ich późniejszym demontażu, a one bez klejenia
    dobrze na podłogach leżą.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-28 18:00:25
    Od: "adi" <a...@g...com>

    też tak myślałem :)
    A jakie masz listwy przypodłogowe?

  • 4. Data: 2011-08-28 18:20:22
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:

    > A jakie masz listwy przypodłogowe?

    To tymczasowe rozwiązanie i nie dawałem listew. Po prostu wywinąłem ok
    3-5 cm na ścianę. Nie widzę jednak, żeby wykładzina w czasie użytkowania
    miała tendencję do marszczenia się. Leży i jest ok.

    pozdr.
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-08-29 04:54:08
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    > To tymczasowe rozwiązanie i nie dawałem listew. Po prostu wywinąłem ok 3-5
    > cm na ścianę. Nie widzę jednak, żeby wykładzina w czasie użytkowania miała
    > tendencję do marszczenia się. Leży i jest ok.
    Nie wiem czy to coś może pomóc, ja tez nie kleiłem i bywają momeny że przy
    dużej wilgotności potrafi się lekko pofalować. Nie jest to uciążliwe ale da
    się wyczuć nogami podczas chodzenia.
    Tylko dzieje się to podczas długotrwałych opadów.
    Jednak gdybym kładł nową wykładzinę to napewno bym jej nie przyklejał.

    Piotr sq3ogx