  • 1. Data: 2011-11-11 18:58:11
    Temat: Malowanie ogrodzenia w niskiej temperaturze
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam zrobione ogrodzenie: słupki metalowe i porzeczki z profili zamkniętych.
    Profile oczyściłem do metalu i pomalowałem gruntem. Teraz wypadało by
    pomalować farba nawierzchniową ale ... wszędzie pisze żeby nie malować metalu
    poniżej 10 stopni, a teraz jest już poniżej (jutro ma być podobno 6) i mam
    dylemat: malować mimo to albo czekać do wiosny?

    Ps. Jeśli to ważne to planowałem użyć farby chlorokauczukowej.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2011-11-11 19:21:14
    Temat: Re: Malowanie ogrodzenia w niskiej temperaturze
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dylemat: malować mimo to albo czekać do wiosny?
    >
    > Ps. Jeśli to ważne to planowałem użyć farby chlorokauczukowej.

    Zapomnij. Jeśli musisz, to teraz pomaluj farbą podkładową miejsca narażone na
    korozję a resztę na wiosnę. Parę dni temu skończyłem malować słupki. W dzień
    było jeszcze 15 stopni, ale nocą spadało do 3. Kilka ostatnich słupków
    pomalowałem po południu. NIestety, wiosną będę musiał to poprawić. Farba zrobiła
    się matowa (miał być połysk) a na powierzchni jest taka jakby kasza.
    Farba ftalowa 3V3.

    --
    Bartek