  • 11. Data: 2011-07-25 13:30:38
    Temat: Re: Meble kuchenne - samoróbka.
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    >Tak jak BartekK napisal.
    >Dodam jeszcze ze warto wejsc na e-manta.eu/forum i poczytac co pisza
    >fachowcy.
    >Zrobienie mebli jest relatywnie proste.
    >Czesci mozna kupic bez problemu, czy na allegro czy w sklepach czy
    >wrecz u przedstawicieli.

    Dzieki za namiar na forum.

    Pzdr.

  • 12. Data: 2011-07-25 13:50:41
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Robił. Kwestia czego oczekujesz w dziedzinie estetyki, co umiesz i jaki
    > masz warsztat narzędziowy. (sam tłoczonych frontów na wymiar nie
    > wyprodukujesz, a do kuchni oklejanie brzegów płyty żelazkiem ... może nie
    > być zbyt trwałe)

    Ok. .... planuję zrobić meble w płykach...

    i nie wiem co lepiej - szafkę z jakiejs taniej płyty wiórowej i na to
    płytki - czy murować z betonu komórkowego (problem z przykręceniem okuć?? i
    wykończeniem wnętrza...)

    Fronty chce zrobic z 1 płytki (jak są płytki np 60x90 czy większe - to dać
    do wycięcia "wodą".

    blat prawdopodobne konglomerat.

    robił ktoś coś podobnego ??

    > W marketach budowlanych (drogo) lub w sklepach "akcesoria do mebli" -
    > przeważnie tanio, lub na allegro?

    dzieki.