  • 1. Data: 2009-03-30 21:28:38
    Temat: Minimalny promień łuku
    Od: A <...@...pl>

    Witam,

    Stoi sobie budynek wielorodzinny (18 mieszkań) z garażem podziemnym.
    Niestety jest bardzo ciężko do niego wjechać. Mam wrażenie, że nie
    spełnia norm dotyczących promieni łuku (przy wjeździe trzeba zakręcać
    dwa razy w dość bliskim odstępie i w przeciwne strony) i minimalnej
    szerokości wjazdów. Bramy wjazdowe są pod kątem do drogi.

    Jakie są minimalne wartości promienia łuku i szerokości przy takich
    drogach? Gdzie tego szukać?

    wg mnie normy powinny przewidywać możliwość wjechania dowolnym autem
    osobowym (tj. do 3,5t) a na pewno większe samochody np. kombi czy
    minibusy się nie mieszczą.

    A.
    PS FUD na pl.soc.prawo