  • 1. Data: 2011-07-18 16:54:17
    Temat: Mocowanie grzejnika-drabinki
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Kupiłem grzejnik jak w temacie i w komplecie są takie żałosne uchwyty, ze
    szkoda gadać. To są takie plastikowe słupki montowane miedzy sąsiednie
    rurki. Nie chcę ich bo grzejnik jest ładny a te mocowania to jakaś porażka.
    Na dole lub po przekątnej (jeszcze nie zdecydowałem) będą rury stalowe
    zamocowane do betonowej ściany w zabudowie k-g. Można więc przyjąć, że 2
    punkty już są. Przydałyby się jeszcze 2. A może nie?

    Jak go zamocować?

    Może zrobić podejście od dołu a u góry oba otwory w grzejniku połączyć ze
    sobą za zabudową rurką przymocowaną do ściany. Czy to ma sens?

    PC

  • 2. Data: 2011-07-18 17:17:41
    Temat: Re: Mocowanie grzejnika-drabinki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PC wrote:
> [...]
    >
    > Może zrobić podejście od dołu a u góry oba otwory w grzejniku
    > połączyć ze sobą za zabudową rurką przymocowaną do ściany. Czy to ma

    rób co chcesz tylko wiedz że grzejnik łazienkowy jest ciężki a bywa jeszcze
    dociążany praniem i osobami które sie go chwytają więc musi być naprawdę
    solidnie zamontowany.

  • 3. Data: 2011-07-18 17:36:25
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ale to fabryczne mocowanie to tulejki z chromowanego szajsplastiku - rurka w
    rurce. To jest dopiero tandeta. Nie sądzę, żeby to wytrzymało więcej niż
    stalowe rury.

    PC

  • 4. Data: 2011-07-19 07:21:34
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale to fabryczne mocowanie to tulejki z chromowanego szajsplastiku - rurka
    > w rurce. To jest dopiero tandeta. Nie sądzę, żeby to wytrzymało więcej niż
    > stalowe rury.

    Czesc :-)

    Hehehe, sam jestes tandeta :D

    Mocowania sa sprawdzone, atestowane, przygotowane
    do powieszenia tego typu grzejnika.
    Zrob po swojemu i na swoja odpowiedzialnosc,
    tylko nie narzekaj ze cos potem rdzewieje.

    IMHO mocowania sa ok, byle rowno odmnierzyc
    i dobrze zamocowac do sciany.

    pozdrawiam
    Adams