  • 221. Data: 2019-08-06 11:15:05
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 10:32:34 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 6 Aug 2019 01:02:09 -0700 (PDT), Budyń

    > I znowu teoria spiskowa, pt. opozycja bije biednych rządzących dopiero po
    > tym jak oddała im władzę.

    gdzie napisalem ze opozycja? Nie opozycja tylko globalne lewicujące koncerny. I to
    nie teoria tylko podalem ci przyklady. Mozesz sobie stworzyc dwa profil "rypac lgbt"
    i "rypac katolików" i przeprowadzic ekspryment jak te profile zostaną potraktowane.

    b.

  • 222. Data: 2019-08-06 12:30:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 01:54:38 -0700 (PDT), Budyń

    > latanie tuska rejsowymi i przez cale dziesieciolecia brak zakupu
    > rządowego samolotu "bo co ludzie pomyślą" to żenada.

    Nie co ludzie pomyślą, tylko dlatego że taniej i bezpieczniej!

    > Nie chodzi o państwo tak tanie ze furmankami jezdzą, a państwo sprawne.

    No i co jest sprawnego, pytam ponownie, w obecnym państwie?

    > niezbyt mnie to interesuje

    Ja wiem że nie bardzo cię interesują rzeczy które się dookoła dzieją, bo
    masz klapy na oczach.

    > - interesuje mnie obserwacja:
    > jesli pojawia sie problem pis jakos tam reaguje,

    Jakoś tam -- kluczowe stwierdzenie. Kuchciński przeprosił za problem
    (uwaga, gdzie tu znowu logika?) którego nie ma -- i po sprawie, bo przecież
    COŚ zrobili!

    > za platformy zawsze szło w zaparte np
    > gawlowski z zarzutami nadal z poparciem partii.

    A bo peło!!!!1111jeden

    > bez specjalnego komentarza - jesli gmina wyremonuje drogę
    > to źle bo publiczne pieniądze pod prywatną osobe.

    Źle, bo tyle lat droga była jaka była, bo widać nie było kasy na to aby ją
    zrobić (brak opłacalności w stosunku do zysków z przedsięwzięcia). NORMALNA
    prywatna osoba musi wyłożyć SWOJĄ kasę na drogę w takich wypadkach. Kogo
    jak kogo, ale premiera, szczególnie za nagrodę co sobie wypłacił, byłoby go
    stać ją zrobić sobie drogę. Ale zroili to za niego, przypadkiem tuż po tym
    jak objął urząd. I po raz kolejny nie widzisz w tym oczywistego problemu.

    > Jesli nie wyremontuje to wstyd na caly swiat ze
    > premier 40milonowego narodu ma dziurawą droge do domu.

    No tak, bo przecież nie może wtedy zapierdalać na bombach! Ja tylko
    przypomnę, że premierem już nie jest, a drogę nadal ma -- za twoje i moje
    pieniądze wybudowaną. Ja sobie muszę drogę sam zrobić, ty pewnie też, bo
    gmina nie ma kasy. Ja widze problem, ty nie.

    > Jak sie nie obrócisz d... z tyłu. Jak dla mnie wierchuszka rządowa
    > powinna miec zapewnione bardzo dobre warunki pracy

    Pracy! Droga do domu to nie są już "warunki do pracy", podobnie jak
    zapieprzanie na bombach wracając DO DOMU po PRACY (powodując wypadek przy
    okazji).

    > tylko i wyłącznie po to by jak najlepiej służyć krajowi.

    Tylko kiedy w końcu zaczną?

    > Dziadowaniu w imie PR mówie nie.
    > Zeby nas reprezentowal i decydowal o miliardach przemęczony urządnik? Co
    > to to nie. Jak zmieni sie wladza powiem to samo - mam tylko nadzieje ze
    > urzędnik wciąż bedzie pełnil służbę a nie budowal wlasne królestwo.

    Czyli wypłacenie absurdalnie wysokich nagród dla urzędników też było
    całkiem na miejscu, wszak pełnili służbę, i nie było to budowaniem własnego
    królestwa? Zobligowanie się oddania tej otrzymanej w ramach nagród kasy (za
    dobrze przeceiz wykonaną pracę) na Caritas to coś jak Kuchciński co
    przeprosił za coś czego nie zrobił. Bardzo logiczne, jak wszystko w
    pispaństwie. Dziadowanie w imie PR pełną gębą.

    > no i co rządzący mają do wypadków? Mają jeździć wolniej?

    Skoro nie muszą zapierdalać to tak. Np. podczas powrotu z pracy do domu.
    Nie dalej jak wczoraj się okazało, że znowu były naciski na wojaków a loty
    planowane w absurdalnie krótkim czasie. Te gnomy niczego się nie nauczyły
    po Smoleńsku, wypadku Dudy na autostradzie, czy po wypadku Szydła. Czekam
    aż napiszesz, że ich sprowokowali do tego!

    > na razie łamania prawa to nie ma wiele, z tego co pamietam to
    > niepublikowanie i teraz ten wyrok w sprawie krs.

    Zapomniałeś o ułaskawieniu niewinnego. Niemniej nie ma znaczenia ile tych
    przypadków było (albo o ilu wiemy), ważne że takie przypadki dzieją się na
    najwyższych poziomach w państwie które prawo stanowi!

    > ale jesli mamy rozmawiac to nie przeinaczaj moich słów
    > - niezręcznoscia okreslilem co innego niz ignorowanie wyroku.

    Czyli jak nazwiesz, bez lawirowania, niewykonanie wyroku NSA?

    > wiem, w normalnym kraju to bym cie poparł - ale my
    > nie jestesmy w normalnym, wolnym kraju

    Który to jest normalny kraj? Na zachodzie szaleje islam i pedały, na
    wschodzie czerwona zaraza. Wg tego co piszesz wychodzi na to że tylko my
    jesteśmy normalni!

    > -z trudem wychodzimy z sowickiej okupacji, gdzie
    > teraz przedstawiciele okupanta przeniesli sie na strone europejską i
    > nadal blokują naprawę postokrągłostołowego państwa. Ale chyba zauważyłeś
    > ze nawet opozycji to nie mamy normalnej?

    No, NIGDY nie mieliśmy normalnej opozycji. Ja to wiem, ty chyba nie.

    > dzieki towarzyszom z totalen i blokadzie ze strony UE. Pis musial stanąć
    > w rozkroku, nieodwolani sedziewie blokują go jak mogą i jest kupa.

    Tak, biedaki, zawsze pod wiatr mają. Wybory też wygrali pod wiatr. Po raz
    kolejny pytam, bo poprzednio pominąłeś sprytnie, po co "świnie" zadawały
    sobie tyle trudu aby oddać władzę i teraz o nią walczyć skoro mieli
    wszelkie instrumenty, ba wg ciebie je powszechnie wykorzystywali do
    udupienia opozycji, do tego by tkwić przy korycie? Nadal brakuje logiki w
    tym twoim "rozumowaniu".

    > nikt nikogo nie pacyfikuje

    Oczywiście że pacyfikuje -- próbuje na każdym kroku. Ty m.in. tego ŻĄDASZ
    do tego stopnia, że przesłania ci inne mniej lub bardziej istotne rzeczy.

    > Bo wyobraz sobie - u nas panuje tolerancja.

    Nie panuje i jesteś tego najlepszym przykładem.

    > Natomiast stronie lgbt nie zależy na
    > tolerancji tyko na czyms wiecej: ta mniejszosc chce kręcić wiekszoscią,
    > a dokladniej: rozpieprzyc zasady życia spolecznego.
    > I wielokrotnie prowokowala szyderą z religii, jakimis cipkomaryjkami,
    > w koncu sprowokowali jakis mniej rozgarnietych onr-owców, którzy nie wiedzą
    > ze cały ten dym jest po to by w swiat mogło pójść "w polse bija lgbt"

    Same prowokacje. To jak z miesięcznicami na krakowskim przedmieściu. 7 lat
    ich puszczali samopas, policja nie musiała interwweniować, a jak pis
    doszedł do władzy to nagle nastąpił atak frontalny "oderwanych od koryta"
    aż się biedaki musieli zabezpieczyć kordonami policji. Znowu ci logika
    szwankuje.

    > to są kwestie definicyjne - wyzywają czy okreslają. Naprawde sie
    > spodziewasz ze natura stworzyła 52 płcie?

    Ja wiem że to co naukowcy twierdzą to jest dobre tylko jak tobie pasuje do
    teorii, ale fakty jakie są takie są. Natura o tym wszystkim nie wiedziała,
    tak samo jak nie wiedziała o istnieniu boga, póki człowiek się nie pojawił,
    nie wprowadził podziałów na lepszych i gorszych w zależności od koloru
    skóry, od wiary itd.

    > to jest ciekawe - mozna pójść na terapie hetero--?homo,
    > ale w druga stronę to jest opresja

    Już raz ustaliliśmy, że ani z hetero się nie da na siłę zrobić homo, ani z
    homo na siłę się nie da zrobić hetero i jest to potwierdozne naukowo. Ale
    ty cały czas z tym dyskutujesz, bo masz przeświadczenie że jednak się da.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 223. Data: 2019-08-06 12:38:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 02:03:41 -0700 (PDT), Budyń

    > ale co jest trudnego w zrozumieniu - lewacko-liberaqlna-genderowa
    > ideologi przekonala biale spoleczenstwa zachodu ze najwazniejszymi
    > wartosciami jest byc wolnym od wszelkich zachamowan, pozbawionym
    > wszelkiej odpowiedzialnosci i konsumowac milo i w nadmiarze. Skonczylo
    > sie to katastrofą demograficzną, i wyzbyciem sie wszelkich mechanizmow
    > obronnych. A jedyną grupą spoleczną na którą to nie dziala są islamisci.
    > Teraz jest kwestia tylko demografii kiedy islamisi staną się wiekszocią.
    > Co tu jest nielogicznego?

    Nielogiczne jest twierdzenie, że pedały rodzą pedały i dlatego jest jakieś
    wyludnienie i że jest to wina LGBT. Wyludnienie jest, bo to domena krajów
    ucywilizowanych. Islamiści którzy napłynęli nie są z krajów
    ucywilizowanych, dlatego mnożą się jak króliki, szczególnie że w ramach
    rozdawnictwa dostali kasę na to mnożenie. To jest problem "islamu" --
    żadnego drugiego dna, dorabianego przez pedałów, tu nie ma.

    > w którym miejscu wypowiedzialem sie o ludziach a nie o ideologii?
    > Zacytuj prosze. Staram sie pisac o chorych ideologiach bądz
    > skrzywdzonych ludziach z pełną do nich miloscią (ale bez akceptacji
    > złych czynów)

    Ale ideologie tworzą LUDZIE którzy sie z tą ideologią utożsamiają. Przecież
    sama ideologia ulicami nie chodzi, tylko niosą je ludzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 224. Data: 2019-08-06 12:49:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 02:15:05 -0700 (PDT), Budyń

    > gdzie napisalem ze opozycja?

    Ja napisałem jako analogię -- że wszędzie widzisz spiski na biednych
    katolików, na rządzących itd. zaś nie widzisz że nie trzyma się standardów
    praworządności, że się przetraca nasze pieniądze itd., że dopuszcza się do
    "miesięcznic kościelnych" na ulicach stolicy, a nie chce się dopuścić do
    legalnej manifestacji ludzi o odmiennej seksualności.

    > Nie opozycja tylko globalne lewicujące koncerny.

    Z drugiej strony zaś czerwno zaraza co też kombinuje, a w środku my,
    najlepsi, niepodlegli, najmądrzejsi!

    > I to nie teoria tylko podalem ci przyklady.

    Podałeś przykłady na kasowanie treści z poczytalnością praktycznie ZEROWĄ,
    tak samo jak podawałeś przykłąd na TV Trwam które było rzekomo blokowane
    przed wejściem na multipleks z podobnych powodów. No więc powtarzam, wleźli
    na multipleks i za rządów im sprzyjających udział w rynku im jeszcze SPADŁ!
    Gdzie tu jest logika, gościu!?

    > Mozesz sobie stworzyc dwa profil "rypac lgbt" i "rypac katolików" i
    > przeprowadzic ekspryment jak te profile zostaną potraktowane.

    Ty taki eksperyment przeprowadziłeś?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 225. Data: 2019-08-06 13:08:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie moge miec nic do Ciedbie za to ze dales sie zmanipulowac. Jesli uwazasz ze pis
    powinien miec wiekszosc konstytucyjna zeby lgbt zlikwidowac to znaczy ze jestes
    zmanipulowany. Durnotami wylaczyli Ci mozliwosc samodzielnego myslenia. Wczoraj jak
    tutaj napisalem wszedlem na onanet. A tam ze Pompeo dostal od amerykanskich senatorow
    polecenie wymuszenia respektowania przez Polske porozumienia z Terezina. I wymusi,
    nie mam co do tego zadnych watpliwosci. Nie bedziemy pierwsi. Szwajcarie zmusili do
    wyplaty na rzecz Zydow kasy z martwych kont to i nas zmusza. Jedyna nadzieja w Rosji
    ze nie pozwoli na powstanie zydowskiego, posiadajacego bron atomowa panstwa, blisko
    swoich granic. Dla Zydow nowe panstwo bylo by najlepsze. Ale jak sie nie da go zrobic
    to na bank maja plan awaryjny zaistnienia w Polsce i na Ukrainie bez swojego panstwa.
    Roznica dla aborygenow duza nie bedzie. W kazdej sytuacji jesli ktos nie bedzie mogl
    udowodnic prawa do noszenia mycki bedzie czlowiekiem nizszej kategorii. To czy mam
    racje okaze sie w przeciagu kilku, kilkunastu najblizszych lat.

  • 226. Data: 2019-08-06 15:10:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 10:54:40 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > niezbyt mnie to interesuje - interesuje mnie obserwacja: jesli pojawia sie >problem
    pis jakos tam reaguje, za platformy zawsze szło w zaparte np gawlowski z >zarzutami
    nadal z poparciem partii.

    A to że Kuchciński(i jego otoczenie) łże jak stara cyganka to Tobie nie przeszkadza?
    A to że np żona tylko tym samolotem podróżował to tez jest OK.
    T że nie zapowiada się ab jakiekolwiek konsekwencje Kuchciński poniósł to tez Tobie
    pasuje?

  • 227. Data: 2019-08-06 16:41:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 15:10:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > T że nie zapowiada się ab jakiekolwiek konsekwencje Kuchciński poniósł to tez Tobie

    nie pasuje. Uważam ze marszalek sejmu ma prawo pelnic swą funkcje po własnym
    uważaniu, chce latac, niech lata. Problem latania z rodziną trzeba opisac by wiadomo
    kiedy można, kiedy nie itp. Niepotrzebne byłyby wtedy jakies wykrętasy.

    ale jak wspomnialem, problem jest drugorzędny a ja mam do wyboru kartke wyborczą z
    kilkoma opcjami. Na razie nie widze powodu by swój głos oddac na inna partie niż pis.
    A przecież wcale nie uważam pis za jakis ideał.

    b.

  • 228. Data: 2019-08-06 16:48:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 13:08:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    zmanipulowany. Durnotami wylaczyli Ci mozliwosc samodzielnego myslenia.

    a w jaki sposób udowodnisz ze jestem zmanipulowany a ty nie jesteś? Albo ze ty
    samodzielnie myslisz a ja to nie? Bo uważam inaczej?

    >Wczoraj jak tutaj napisalem wszedlem na onanet. A tam ze Pompeo dostal od
    amerykanskich senatorow polecenie wymuszenia respektowania przez Polske

    czytałem. A ty nie odpowiedziales czy w swietle obecnie obowiązującej konstytucji
    można zydom oddać kase. Bo jesli tak to cała twoja koncepcja leży.

> [...]
    awaryjny zaistnienia w Polsce i na Ukrainie bez swojego panstwa.

    tak, tak, słuchalem brauna. Przestalem sluchac, a ostatnio co pamietam to glosil ze
    juz jesienia wybuchnie wojna polsko-ukrainska. A tych jesieni po drodze bylo juz
    kilka.

    > To czy mam racje okaze sie w przeciagu kilku, kilkunastu najblizszych lat.

    otóż to - ja sie myle, albo ty sie mylisz i to sie dopiero okaze. A zadne ogloszenie
    ze ja lub ty jest zmanipulowany i niemyślący tego nie zmienią.

    b.

  • 229. Data: 2019-08-06 17:27:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 12:30:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > A bo peło!!!!1111jeden

    porównuję opcje przez wrzuceniem głosu do urny

    > Pracy! Droga do domu to nie są już "warunki do pracy", podobnie jak
    > zapieprzanie na bombach wracając DO DOMU po PRACY (powodując wypadek przy
    > okazji).

    owszem, są. Premier nie przestaje byc premierem po 15ej, pracuje zapewne wiecej niz
    8h na dobę, trzeba mu zapewnic warunki by to robił maksymalnie wydajnie.

    > Tylko kiedy w końcu zaczną?

    przy urnie zobaczysz jak naród ocenia te robotę

    > Czyli wypłacenie absurdalnie wysokich nagród dla urzędników też było
    > całkiem na miejscu, wszak pełnili służbę, i nie było to budowaniem własnego
    > królestwa?

    urzędnicy panstwowi zgodnie z twoim modelem jezdzą nedznymi samochodami, latają
    nedznymi samolotami i zarabiają nedzne pieniądze. Bo kada poprawa warunków skutkuje
    atakiem. Zatem problem od zawsze był rozwiązywany tak ze urzędnik oprócz nedznej
    pensji byl czlonkiem jakis rad nadzorczych itp dostawal nagrody itd byleb nie
    dziadowal - mówie - od zawsze bo taki model zarabiania to nie pis wymyslił.
    To jest oczywiscie chore, ale kady kto by zaproponowal zwiekszenie kwot pensji
    zostanie zaatakowany przez tobie podobnych.

    > Zapomniałeś o ułaskawieniu niewinnego.

    to nie było złamanie prawa

    > Czyli jak nazwiesz, bez lawirowania, niewykonanie wyroku NSA?

    zlamaniem litery prawa. A poniewaz trwa napier... kasty z rządem niezbyt mnie to
    rusza. Naprawde nie prawo samo w sobie jest gwarantem wolnosci itp. Prawo za hitlera
    bylo przestrzegane.

    > Który to jest normalny kraj?

    tak na oko -zachód przed rewolucją 1968 roku? Może...

> [...]
    > wszelkie instrumenty, ba wg ciebie je powszechnie wykorzystywali do
    > udupienia opozycji, do tego by tkwić przy korycie? Nadal brakuje logiki w

    nie rozumiem o czym mówisz, kto oddał władze?

    > Oczywiście że pacyfikuje -- próbuje na każdym kroku. Ty m.in. tego ŻĄDASZ
    > do tego stopnia, że przesłania ci inne mniej lub bardziej istotne rzeczy.

    uprzejmie prosze o przykłady tej pacyfikacji oraz wskazanie bardziej istotnych rzeczy

    > Nie panuje i jesteś tego najlepszym przykładem.

    zaczynamy do czegos dochodzic -ja jestem nietolerancyjny bo mam swoje zdanie i je
    wyrażam. Tak własnie dziala lewacka politpoprawnosc, wolno wypowiadac tylko opinie
    lewackie.

> [...]
    > doszedł do władzy to nagle nastąpił atak frontalny "oderwanych od koryta"
    > aż się biedaki musieli zabezpieczyć kordonami policji. Znowu ci logika

    no ale przeciez tak było. Miesiecznice były spokojne przez lata dopóki ich nie
    atakowali różni tam aktywisci powiązani z opozycją po wyborach w 2015. Nie chodzi o
    logikę, chodzi o fakty.

    > Ja wiem że to co naukowcy twierdzą to jest dobre tylko jak tobie pasuje do
    > teorii, ale fakty jakie są takie są.

    aha, czyli istnieją 52 płcie :) Troche brniesz w absurdy.

    > Już raz ustaliliśmy, że ani z hetero się nie da na siłę zrobić homo, ani z
    > homo na siłę się nie da zrobić hetero i jest to potwierdozne naukowo.

    ty sobie ustaliłeś. Ja sie mogę zgodzic ze jesli ktos ma genetyczne uwarunkowanie
    homo to jest to jakis fakt. Ale uwarunkowania kulturowe które inne osoby w to
    wpędzają też są - tę grupę można leczyć.
    "Przyczyniły się do tego traumatyczne przeżycia z dzieciństwa (śmierć matki) oraz
    młody wiek. - Wcześnie odczuwałem zamieszanie co do tego, kim jestem i jak się czuję
    wobec innych. Moje pomieszanie co do "pragnienia" i fakt, że zauważałem, iż jestem
    "atrakcyjny" dla gejów spowodowało, że zaliczyłem sam siebie do kategorii "gejów" w
    wieku 14 lat"

    b.

  • 230. Data: 2019-08-06 17:32:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 12:39:20 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 6 Aug 2019 02:03:41 -0700 (PDT), Budyń

    > Nielogiczne jest twierdzenie, że pedały rodzą pedały i dlatego jest jakieś
    > wyludnienie i że jest to wina LGBT.

    jak jest nielogiczne to nie pisz tak, ja tak nie napisalem

    > Ale ideologie tworzą LUDZIE którzy sie z tą ideologią utożsamiają. Przecież
    > sama ideologia ulicami nie chodzi, tylko niosą je ludzie.

    mylisz osoby z ideologią, ja nie walcze z osobami. A własnie z ideolo.
    Czyzbym mial sie zgodzic z kazdą ideologią tylko dlatego ze ją głoszą ludzie?
    Ty tez tak bedziesz?

    b.