  • 251. Data: 2019-08-07 13:35:02
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 08:48:30 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kris, a co za różnica?

    Różnica taka że kłamczuchów i złodziei nie lubię
    Ty jako zatwardziały katol pierwszy powinieneś wg mnie piętnować kłamców.
    I w sumie tematu by nie było gdyby właściciel kota(czy chociażby prokuratura)
    cwaniaka usuneli ze stanowiska, podliczyli i odzyskali ile tam przelatał niesłusznie
    tych pln.
    A tutaj widzę zamiataja pod dywan

    Jedni nie tak dawno przerznęli wybory przez ośmiorniczki następni w kolejce błaźnią
    się taxi-lotami.

  • 252. Data: 2019-08-07 15:09:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Aug 2019 17:14:26 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Czyli uwazasz ze wszystko to co on i inni twierdza to bzdura.

    Większość tego co mówi to brednie wynikajace z jego uprzedzeń,
    ksenofobi, opętania religijnego i braku zrozumienia jak funkcjonuje
    współczesny świat. Przedstawia typowe dla spiskowca-oszołoma
    uznawanie wątpliwych historycznie wydarzeń (żeby nie powiedzieć
    plotek czy mitów) jako bezsporne fakty akurat pasujące do założeń.
    Jego ostatnia kampania informacyjna dot. objawień w Gietrzwałdzie ,
    jakoby Matka Boska i jej naczelny wódz wojsk niebieskich archanioł
    Gabriel wpłynęli tym objawieniem na obronę Najjaśniejszej
    Rzeczypospolitej w tamtych trudnych czasach przestaje być już
    zabawne.
    To, że zdarzy mu się rzadko coś powiedzieć mądrego to nie ma w
    ogóle znaczenia w tym przeważającym potoku bredni jakie generuje ten
    biedny, chory człowiek. I nie, nie wolno przymykać oko na te jego
    brednie usprawiedliwiając go ze od czasu do czasu powie coś mądrego.

    --
    Marek

  • 253. Data: 2019-08-07 16:34:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 07 Aug 2019 15:09:09 +0200, Marek

> [...]
    > biedny, chory człowiek. I nie, nie wolno przymykać oko na te jego
    > brednie usprawiedliwiając go ze od czasu do czasu powie coś mądrego.

    To coś jak z samym drobiem vel zenkiem. Sugerujesz żeby go jednak wyciągnąć
    z kibla i "pacyfikować"? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 254. Data: 2019-08-07 18:09:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 13:35:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Różnica taka że kłamczuchów i złodziei nie lubię
    > Ty jako zatwardziały katol pierwszy powinieneś wg mnie piętnować kłamców.

    fakt (ale grzechy, nie osoby). Zaproponuj co powinienem w takiej sytuacji zrobic -
    stoje nad urną wyborczą, co robię? I z jakiego powodu?

> [...]
    > A tutaj widzę zamiataja pod dywan
    >
    > Jedni nie tak dawno przerznęli wybory przez ośmiorniczki następni w kolejce błaźnią

    roznica jest taka ze kaczor-dyktator kuchcinskiego uziemi, i to wystarczy tzw
    ciemnemu ludowi który zauważy różnice w podejsciu roznych partii do błędów i wypaczeń
    :-)

    tak na moje oko kuchcinski poleci

    b.

  • 255. Data: 2019-08-07 18:29:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Aug 2019 09:09:54 -0700 (PDT), Budyń

    > roznica jest taka ze kaczor-dyktator kuchcinskiego uziemi, i to wystarczy
    > tzw ciemnemu ludowi który zauważy różnice w podejsciu roznych partii do
    > błędów i wypaczeń :-)

    :D

    > tak na moje oko kuchcinski poleci

    Tak, i jeszcze (jak źle pójdzie) prezes nakaże mu oddać zajumane w lotach
    piniondze na Caritas. Ja się zaś pytam z jakiej parafii są pieniądze z
    budżetu (nie pierwszy raz, bo nagrody ministrów tak poleciały) wyprowadzane
    do katolickiej (znowu do katolickiej) organizacji zamiast wrócić tam skąd
    zostały zajumane?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 256. Data: 2019-08-07 18:34:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 12:39:10 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Pedofilia jest prawnie (dla mnie także moralnie) uznana za nienormalną,
    > homo nie jest prawnie nienormalna (dla niektórych moralnie jest). Z czym
    > chcesz tutaj dyskutować?

    nie chce dyskutowac tylko zauwazyc ze sa osoby promujące nienormalne ideolo, a przy
    sprzyjajacych okolicznosciach mogą medialnie zostac uznane za "normalne" - wtedy ty
    bedziesz stal na takiej pozycji, jak ja teraz wobec promocji seksualizacj i dzieci

    > Najpierw mi go pokaż, to wszystko inne pójdzie na dalszy plan.

    To ja tak krótko:
    wiara jest zwykłym wyborem, nie jakims uczuciem itp. Jesli powiesz: jestem katolem,
    chcę być katolem to jest najwazniejsza decyzja w życiu. Za nią potem idą pewne etapy
    religijnej formacji. Na początku dekalog jako metoda na nie zabazgranie zyciorysu,
    wplątania sie w sytuacje niemozliwe do rozwiazania typu 3 dziecko z 4 żoną, potem
    oddanie sie Bogu, próba nauczenia sie kochania innego człowieka (znasz kogos kogo nie
    lubisz? pokochaj go, trudne nawet do wyobrażenia) wreszcie zbudowanie osobistej
    relacji z Jezusem. Bo On jest tu i teraz, i mówi: "nie bój sie, Jestem".
    I to działa, mówie również z własnego doświadczenia.
    Rozumiem ze padło własnie "zwariował z religijnych urojeń" :)
    Chcesz zobaczyć Jezusa?
    A prosze: https://m.deon.pl/697/art,760,stygmatyk-ktoremu-jezu
    s-pozwolil-sie-sfotografowac.html
    a chcesz zobaczyć czy działa? To osobiście filmowałem, robilem za operatora kamery:
    https://youtu.be/8iUdjSirrKM?t=6258
    i odpowiedz z dnia następnego
    https://youtu.be/YHOZWUPjNzs?t=698

    i co? i nic? Bo wiara jest decyzją. Nie chcesz, nie uwierzsz nawet gdybym flaszke z
    powietrza wyciągnął.

    b.

  • 257. Data: 2019-08-07 18:52:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikt ci myjk nie odpowie na pytanie bo jestes zbyt glupi zeby zrozumiec kazda
    odpowiedz.

  • 258. Data: 2019-08-07 21:01:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 18:09:56 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Zaproponuj co powinienem w takiej sytuacji zrobic - stoje nad urną wyborczą, co
    robię? I z jakiego powodu?

    Moja skromna propozycja jest tka żeby przestać wspierać tych co złodzieja ze swojego
    grona nie potrafią sie pozbyć

> [...]
    ciemnemu ludowi który zauważy różnice w podejsciu roznych partii do błędów i wypaczeń

    Uziemienie nie wystarczy
    Złodzieja i kłamczucha podliczyć i zlicytować

    W niedzielę z córką z Polandrock wróciliśmy
    Ok 400km autem sie męczyliśmy w jedną stronę
    Gdybym wiedział ze lot samolotem kosztuje 500zł na cele charytatywne to bym minutę
    sie nie zastanawiał tylko zamawiał
    Ale pecha mam bo marszałkiem nie jestem

  • 259. Data: 2019-08-07 21:11:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 21:01:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Moja skromna propozycja jest tka żeby przestać wspierać tych co złodzieja ze
    swojego grona nie potrafią sie pozbyć

    kris -przed urną bede mial wybór pis, po, lewica i psl. Lub nie iść. Co wobec
    powyższego?

    b.

  • 260. Data: 2019-08-07 22:16:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wobec powyzszego nie masz zadnego wyboru bo co bys nie zrobil ma wygrac pis.