  • 241. Data: 2019-08-06 22:03:34
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 6, 2019 at 5:46:56 PM UTC+2, Myjk wrote:

    > Weź z łaski swojej sprawdź definicję słowa ideologia i spróbuj ją
    > zrozumieć. Jeśli walczysz z jakąś ideologią, to walczysz z ludzmi którzy za
    > nią stoją (a w zasadzie tworzą). Nie da się inaczej.

    Dokladnie tak, tylko pojawia sie "maly" problem: to, co nazywamy ideologia LGBT ma
    niewiele wspolnego z ludzmi opisywanymi przez ten skrot. Ta ideologia to kolejne
    wcielenie lewackiego podejscia do panstwa (w sumie niewiele rozniaca sie od faszyzmu,
    komunizmu, ideologii Mao Zedonga...), ktora chce wyplenic podstawy moralnosci,
    panstwowosci i imie lepszego euroczlowieka... Ludzi orientacji LGBT ma w takim samym
    powazaniu jak Stalin lud pracujacy (sa im tylko potrzebni do aktualnych celow
    politycznych). Od ponad 100 lat usiluja wykorzenic to, co ich zdaniem bruzdzi w opcji
    "lepszego swiata", czyli rodzine, religie, tradycje...
    Jesli jakkolwiek przeciwnik atakuje ideologie LGBT, to przedstawiane jest to jako
    atak na takich ludzi, co jest najzwyklejsza manipulacja. BTW ciekawe jaki procent
    LGBT poiera ten ruch? Stawiam, ze wiekszosc jest jednak zadowolona z obecnej
    sytuacji, a ci dzialacze szukajacy na sile rozglosu sa w wiekszosci hetero ;). Za to
    kazdy atak na siebie usiluja przelozyc na atak na mnieszosci seksualne (co im dosc
    dobrze wychodzi...)

  • 242. Data: 2019-08-06 22:16:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Aug 2019 16:58:58 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > bow parasol w dupie otwierac. A nic poza pogadaniem sie nie stalo.
    > W miedzy
    > czasie powstala ustawa 447. Niby amerykanska ale bardzo nas
    > dotyczaca. Poja
    > wila sie informacja ze dzisiejsza wschodnia Polska i Zachodnia
    > Ukraina to
    > zapasowy Izrael dany Zydom od ich boga. Kilka dni temu sejm glosami
    > pisu od

    O widzę fan G. Brauna. Ja bym jednak się tak nim nie fascynował,
    zwykły oszołom choć erudyta.

    --
    Marek

  • 243. Data: 2019-08-06 22:29:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 22:16:12 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > O widzę fan G. Brauna. Ja bym jednak się tak nim nie fascynował,
    > zwykły oszołom choć erudyta.

    Oglądałem jego wypowiedź jak porównał "Gwiezdne wojny" do żydokomuny
    czy jakoś tam, długie to było i uśmiałem się setnie, ma chłop gadane :]
    Co nie wyklucza bycia czubem.

    L.

  • 244. Data: 2019-08-07 01:08:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 16:41:29 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > nie pasuje.

    A kłamstwo Ciebie nie brzydzi?

  • 245. Data: 2019-08-07 02:14:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli uwazasz ze wszystko to co on i inni twierdza to bzdura. Znaczy sie nie ma
    amerykanskiej ustawy 447. Wczoraj Popmeo nie dostal listu amerykanskich senatorow w
    ktorym mu nakazuja zmuszenie polskiego rzadu do jak najszybszego zrekompensowania za
    zydowskie straty wynikajace z mienia bezspadkowego, mienia znacjonalizowanego, mienia
    przejetego przez Polske bo wlasciciele po wojnie sie nie zglosili. Sejm glosami pisu
    nie odrzucil projektu ustawy majacej zablokowac mozliwosc oddania zlodziejom mienia
    ktore do nich nie nalezy i nigdy nie nalezalo. Ze wielkosc mienia do zwrotu to nie
    bilion zlotych. Itd.

  • 246. Data: 2019-08-07 08:48:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 01:08:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A kłamstwo Ciebie nie brzydzi?

    kris, a co za różnica? rozmawiamy o polityce czyli co zrobić przy urnie wyborczej.
    Mogę pogłosowć na kilka opcji lub nie pójść na wybory. Ma znaczenie czy
    przedstawiciel tej czy tamtej partii kłamie ale zeby zmienic mój głos potrzeba
    naprawde duzo wiecej niz jeden partyjny krętacz.

    b.

  • 247. Data: 2019-08-07 09:04:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 02:14:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Czyli uwazasz

    nie, nie uważam, to co stosujesz to tania publicystyka

> [...]

    zlodziejom mienia ktore do nich nie nalezy i nigdy nie nalezalo.

    a to mogę rzeczywiscie uważać, o ile wiem projekt takiej ustawy nie był odrzucony a
    tylko zdjety z porządku obrad, ten projekt to wrzutk przed wyborami, niczego nie
    załatwiał bo gdy znajdą się chętni to zmienią tę ustawę w minutę. Nie ma zakazu
    zmianiac ustawy na dokładnie odwrotną.
    Ciekawszym pomyslem byłoby wypowiedziec deklaracje Terezińską albo wpisac taka
    blokadę do konstytucji. Inna sprawa ze na gruncie prawa polskiego juz obowiazujacego
    nie ma podstawa do wypłaty czegokolwiek.

    > Ze wielkosc mienia do zwrotu to nie bilion zlotych. Itd.

    jak wyżej, to sa szacunki wzięte z sufitu. Klienta sie skubie na tyle ile sie da
    oskubać.

    b.

  • 248. Data: 2019-08-07 12:10:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 08:43:58 -0700 (PDT), Budyń

    > standardy praworządnosci zostały złamane przez opozycje

    Znowu abopeło. To że ktoś łamie zasady, nie znaczy że należy łamać jeszcze
    bardziej (szczególnie jak się maluje na świętego i obiecuje że jak wygra
    wybory to już tak nie będzie). Po tym poznać kogoś kto ma klasę od tego kto
    jej nie ma.

    > która uznała ze
    > nie uzna wynikow wyborów i bedzie sabotowac panstwo - tylko dlatego ze
    > przegrala. A było to zanim rząd sie sformułował.

    Gdyby lewactwo, sitwa, świnie (jak zwał...) w jakiś sposób sabotować
    chcieli państwo to by nie dopuścili do tego żeby pis w ogóle wygrał. Nie
    wiem ile razy mam to jeszcze wyjaśniać. To co piszesz, podobnie jak źródła
    z których czerpiesz wiedzę, nie trzyma się kupy -- jest nielogiczne.

    > a co za różnica jaka jest oglądalnosc? Kasowanie tresci z powodu ich
    > "prawactwa" jest wprost niezgodne z konstytujcą - już przestala ta
    > konstytucja tak strasznie istotna dla ciebie?

    Najpierw wykaż że treści zostały skasowane z powodu zwykłego "prawactwa" a
    nie dlatego że łamały regulamin który przestrzegać muszą jak chcą korzystać
    z tych serwisów.

    > po co, mnie to i tak nie uwierzysz.

    Ja ogólnie mało wierny na słowo jestem, muszę zobaczyć na własne oczy, albo
    dotknąć. Dlatego nie wierzę w wiarę (żadną) między innymi.

    > https://imgur.com/S3arpGK

    Strona utworzona 4 stycznia 2014. Nazwa strony nie zmieniła się. Scalona z
    0 innymi stronami. Całe 1300 użytkowników zgromadziła przez 5 lat. No szok
    po prostu jaki ta strona ma wpływ na kreowanie rzeczywistości. Masz dla
    odmiany przykład skasowanego profilu "Pieprzyć lewaków, pieprzyć LGBT i
    pieprzyć donka" wraz z zarejestrowaną treścią żeby można było porównać co
    jedni i drudzy wypisywali? Czy niestety się kopie tego nie zachowały i nie
    zobaczę? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 249. Data: 2019-08-07 12:39:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 10:46:21 -0700 (PDT), Budyń

    > mamy problem z wzajemnym zrozumieniem sie - kastą nazywałem wyłącznie
    > srodowiska sędziowskie nie zaś całą opozycję.

    Wcześniej pisałeś o kastrowaniu gazet prawackich, nie dopuszczaniu tvtrwam
    na multiplex co się miało przyczyniać do marginalizacji ówczesnej opozycji
    itd.

    > co do oddawania władzy - poprzednicy nie oddali władzy
    > (jakos tam na ochotnika) a zostali jej pozbawieni.

    W jaki sposób skoro ponoć poprzednia władza pacyfikowała opozycję,
    manipulowała (także wyborami), kosiła gazety prawackie itd. a oni wbrew
    temu wszystkiemu wygrali te wybory? Czary jakieś normalnie...

    > mamy poważny syndrom postkolonialny gdzie kiedys decydowala moskwa a teraz
    bruksela.

    Z tego co pamietam pisowcy mieli nas właśnie wyrwać z tego piekilenego
    uścisku, poczynając od postawienia się rosji i sprowadzenia wraku tutki do
    kraju w trymigi (wtedy zarzucajac rządzącym kumoterstwo z rosjanami i
    uległość) i zniszczyć UE. Do tego m.in. obniżenia kosztów paliwa (latając z
    pomalowanym kanistrem po sejmie udowadniajac ile to rzunt kradnie w
    podatkach od paliwa). I co? I GUCIO. Wraku nie ma, na paliwie rąbią tyle
    samo albo i więcej niż poprzednicy, posadzili tyłki w UE i siedzą śmiejąc
    się swoim wyborcom w twarz. Ale kiełbaska poszła, populistyczne gadki też
    zrobiły swoje i jest git.

    > ależ istotne - i bardzo pozytywne.

    Ale tyko dla ciebie, bo rezultat tego programu demograficznego jest ZEROWY.
    Nie ma większego przyrostu, poza typową falą wygenerowaną za PRLu.

    > istotne, ale to "sedziowska kasta" jest przyczyną - jednoznacznie
    > ustawila sie po jednej stronie politycznego sporu a tego im robi nie
    > wolno.

    Chyba jednak nie istotne, skoro znajdujesz wytłumaczenia na łamanie tego
    prawa w znacznie większym sropniu niż poprzednicy tłumacząc to wyższą ideą.
    Poza tym wnisokujesz o tym na podsatwie wyroków zapadających na niekorzyść
    obecnej opozycji? Bo jakby nie było to znowu ci logika szwankuje.

    > było bicie i przemoc -jednoznacznie to potępiam.
    > Palenie flag mi nie
    > przeszkadza, ot koloryt przedstawiania swych racji.

    Ale jak spalić krzyż z drewnianych badyli, albo flagę papieską to już
    zaboli -- czy może nie?

    > zmasowane wysiłki opozycji zaczely sie oczywiscie po wyborach, jakies
    > tam kod-y, obywatele rp, czy okupacja sejmu. Zmienił sie polityczny
    > klimat, zaczely sie cyrki.

    Jednocześnie twierdzisz że jest klika, świnie kneblowały opozycję itd. to
    pytam ponownie jakim cudem ta opozycja wbrew sądom, świniom rządzącym,
    lewakom z bruseli (ponoć ich tyle że aż epidemia) wygrała wybory?

    > no pytam czy uznajesz 52płcie,
    > a ty piszesz "fakty jakie są takie są".
    > No to ile tych orientacji "normalnych" jest tak po twojemu?

    Po pierwsze to nie pytałeś tylko stwierdzałeś "fakt". Po drugie po raz
    kolejny sprowadzasz temat do absurdu żeby tylko uciec od tematu wiodącego,
    który zresztą sam przywołałeś.

    > Zakładam ze np. orientacja pedofilska jest równiez
    > w twoich oczach nienormalna.

    Pedofilia jest prawnie (dla mnie także moralnie) uznana za nienormalną,
    homo nie jest prawnie nienormalna (dla niektórych moralnie jest). Z czym
    chcesz tutaj dyskutować?

    > Jezus to temat na inny mega wątek.

    Ale przecież to ty temat gościa przywołałeś jako mega argument za tym że
    można homo leczyć. Tymczasem gosć przesiadł się z jednej ideologi na drugą
    -- tylko skrzętnie to pominąłeś. Masz tu kontrę dla swojego "argumentu" z
    tego samego źródła:

    https://natemat.pl/65413,przez-lata-leczyli-homoseks
    ualistow-teraz-przepraszaja-i-koncza-dzialalnosc

    > Ale On jest najpierw, wszystko inne jest na dalszym planie.

    Najpierw mi go pokaż, to wszystko inne pójdzie na dalszy plan.

    > aha, dorzeczy rzeczywiscie uwazam za niezle pismo.

    Trudno żebyś uważał inaczej, skoro kopiujesz ich jak leci.

    > Na razie chyba skonczylismy, jak masz cos nastepnego to wal, bo w kółko to samo to
    nudy :)

    To napisz może coś ciekawego o deformie edukacji, powrocie do chorego
    PRLowskiego systemu nauki i związanych z tym konsekwencji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 250. Data: 2019-08-07 13:01:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 13:03:34 -0700 (PDT), WS

> [...]
    > szukajacy na sile rozglosu sa w wiekszosci hetero ;). Za to kazdy atak
    > na siebie usiluja przelozyc na atak na mnieszosci seksualne (co im dosc

    "Mały" problem polega na tym, że w ten sposób można scharakteryzować każdą
    ideologię istniejącą na tych łez padole. Kwestia tylko kto i jak wg swoich
    przekonań ją scharakteryzuje.

    --
    Pozdor
    Myjk