  • 11. Data: 2010-11-26 11:29:36
    Temat: Re: Moje schody
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kudlaty napisał:

    > No i fajnie. Twale wykonane za przyzwoite pieniadze bo taki jest
    > przeciez cel. Moim zdaniem dobry pomysl i wykonanie. Osobiscie jednak
    > na stopnie nie preferuje drewna ale to jest juz moje osobiste zdanie.
    > Niech sie teraz spalaja ze wstydu ci ktorzy dali za drewniane schody
    > 10 kPLN.

    Ja dałem 7 kzł u miejscowego stolarza, dębowe, i trepy i podstopnice i
    barierki, nic sam nie musiałem robić, bo nie miałem czasu. Jak
    powiedział cenę (16 stopni zabiegowych) to z żoną powiedzieliśmy, że
    zrobimy mu herbaty i może zaczynać już :) bo mieliśmy wyceny i po 15
    kzł. A miejscowy stolarz został naszym znajomym :) Te na obrazkach
    bardzo ładne. podobają mi się. I to chyba najważniejsze.

    pozdrawiam
    rafał

  • 12. Data: 2010-11-26 18:27:11
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Dobre ! Ja sie w poniedzialek przeprowadzam a na schodach mam jeszcze wełne
    bo dzisiaj skończyłem układanie pierwszej warstwy. Na podłodze resztki
    kątowników i tynków bo tynkarze zrobili za wąskie otwory drzwiowe i ciołem
    flexem. Po tej robocie w częściowo zagruntowanych ścianach domu unosi się
    pył z tarczy diamentowej. Jutro zastanę biało wszędzie biało i w dupe poszło
    gruntowanie.

  • 13. Data: 2010-11-26 18:28:21
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    > czujkami ruchu, podłączonymi do centrali alarmowej.
    >
    > --
    > Bartek
    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź z której coś nie coś zaczerpnę jak będę
    podłączał swoje.

  • 14. Data: 2010-11-26 19:08:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "montemax" <m...@l...pl> wrote:

> [...]
    > unosi się pył z tarczy diamentowej. Jutro zastanę biało wszędzie biało i w

    Nie przejmuj się. Mój sąsiad zaczął budowę we wrześniu a w kwietniu już
    mieszkał. Nie miał chyba jeszcze nawet wylewek...

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2010-11-27 12:38:21
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "montemax" <m...@l...pl> wrote:

    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź z której coś nie coś zaczerpnę jak będę
    > podłączał swoje.

    Jeszcze jedna ważna rzecz: większość czujników zmierzchowych 230V jakie
    oglądałem działa tak, że zacisk sterowany (np. od lampki) zwiera do N lub
    fazy. Jeśli chcesz podłączyć czujkę do centrali alarmowej, to taki czujnik
    się nie nadaje. Trzeba wykorzystać czujnik, który ma osobne 2 zaciski obwodu
    sterowanego odseparowane galwanicznie od zasilania. Dziś właśnie taki
    kupiłem - F&F AZ112+.

    --
    Bartek