  • 1. Data: 2010-11-25 19:10:07
    Temat: jak zrobić okno?
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Nie tylko chciałbym zrobić okna, ale i drzwi zewnętrzne do budynku
    gospodarczego.
    Byłem dzisiaj w Castoramie - super firma, polecam - ale jak zobaczyłem
    ceny, to ... zacząłem się zastanawiać, jak wyręczyć okolicznego
    stolarza, w końcu robię tylko szopę?
    Zresztą, nie ma już takich stolarzy.
    Czy macie doświadczenia z samodzielnej konfrontacji z takim tematem i
    chcielibyście się podzielić spostrzeżeniami?
    Gorąco zapraszam.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2010-11-25 19:55:33
    Temat: Odp: jak zrobić okno?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Byłem dzisiaj w Castoramie - super firma, polecam - ale jak zobaczyłem
    > ceny, to ... zacząłem się zastanawiać, jak wyręczyć okolicznego stolarza,
    > w końcu robię tylko szopę?

    Uważasz, ze cena gotowca za wysoka, i się pytasz jak to się robi taniej ,
    czy źle zrozumiałem?

    Jeśli dobrze zrozumialem, to uważam, że nie masz szans tego zrobić bez
    zaplecza.
    Są różnoraki leżaki magazynowe sprzedawane za bezcen - poszukaj nie tylko w
    marketach.
    Okna? Ja niedawno wymieniałem 12 letnie PCV na nowe, choć tym starym nic nie
    dolegało. Sąsiedzi żałowali, ze zostały zniszczone przy wyjmowaniu, bo by
    sobie wzięli. Dostarczyc darmo w dobrym stanie? Niech sobie delikwent sam
    wydłubie w całości, jak potrafi to zrobić.

    Zobacz w okolicy kto wymienia okna, wydłub i zabierz jego stare za damo. Tak
    samo drzwi.

  • 3. Data: 2010-11-25 20:38:05
    Temat: Re: jak zrobić okno?
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2010-11-25 20:55, f pisze:

    > Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uważasz, ze cena gotowca za wysoka, i się pytasz jak to się robi taniej
    > , czy źle zrozumiałem?

    Nie, nie uważam, że cena za wysoka - nie o to mi chodzi, zastanawiam
    się, jak ewentualnie zrobić to samemu, bo mnie to rajcuje.

    > Jeśli dobrze zrozumialem, to uważam, że nie masz szans tego zrobić bez
    > zaplecza.

    Najlepszym zapleczem jest dobry pomysł. Resztę da się załatwić, imho.

    > Są różnoraki leżaki magazynowe sprzedawane za bezcen - poszukaj nie
    > tylko w marketach.

    Rozejrzę się, to dobry sposób na obniżenie kosztów. Ale, chcę to
    zaznaczyć, nie tylko o to mi chodzi.

    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-11-25 20:38:36
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    > stolarza, w końcu robię tylko szopę?
    > Zresztą, nie ma już takich stolarzy.

    jakich?

    > Czy macie doświadczenia z samodzielnej konfrontacji z takim tematem i
    > chcielibyście się podzielić spostrzeżeniami?

    z jakim tematem, robienia okien czy wyreczania stolarzy ktorych juz
    nie ma? ;-)

    pzdr
    Krzychut

    ps
    jak zadasz pytanie gdzie bedzie wiadomo o co chodzi, tak troche
    dokladniej, na pewno ktos cos napisze sensowniej.