  • 21. Data: 2016-01-25 15:42:44
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 11:57:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jako zes z okolicy - jezdziles na stoku Cienkow w Malince? Warto, czy
    > moze lepiej cos w Szczyrku? Preferowane raczej latwiejsze trasy.
    Byłem kilka tygodni temu w Gołębiewskim w Mikołajkach. Taka duża górę żwiru tam
    nawieźli i stok narciarski na tym robili. Niedaleko masz to testuj;)

  • 22. Data: 2016-01-26 10:01:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 15:19, Adam Sz. pisze:

    > Tak dopytuje mocno, bo Ty przeciez mieszkasz na drugim koncu Polski, nie?

    Na wschod od tzw. Stolycy.

    > I jest dla mnie rzecza niewiarygodna, ze Ty specjalnie z drugiego konca
    > Polski chcesz przyjechac do Wisly zeby pojezdzic na nartach????? :-)

    Bllizej nie ma gor. :-)
    Ludzie w Alpy jezdza i nie widza problemu.

    > Czy po prostu jedziesz gdzies indziej, a tylko jeden dzien chcesz odskoczyc
    > i poszusowac? Mowie Ci - jedz do Bialki i nawet nie mysl o Wisle. To jest
    > przereklamowana wiocha :-)

    Jade na narty. To jest glowny cel.
    W Wisle bylem nie raz tylko latem. Zima nie mam pojecia jak tam jest.
    Mowisz Bialka? Moze masz racje, ale tam nikogo nie znam. W Wisle mam
    niedroga kwatere a w Bialce nie mam pojecia gdzie szukac i czy
    oczywiscie beda jakies wolne miejsca. Piec osob zakwaterowac tez bywa
    problem.
    Pogoda w przyszlym tygodniu ma sie mocno popieprzyc. Nie ma sensu jechac
    i moknac na stoku do tego na wietrze. Pojade chyba tydzien pozniej. Ma
    byc znacznie lepiej.
    Daj namiary na jakies kwatery w Bialce jak masz. Podzwonie, popytam.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2016-01-26 10:17:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 15:42, Kris pisze:
    > Byłem kilka tygodni temu w Gołębiewskim w Mikołajkach. Taka duża górę żwiru tam
    nawieźli i stok narciarski na tym robili. Niedaleko masz to testuj;)

    Im kompletnie odbija. Golebiewski w Mikolajkach byl dobry piec lat temu
    i wczesniej. Teraz niektore baseny nie sa czynne i jakby to powiedziec,
    widac juz tam lata. Ludzie ciagle przyjezdzaja to i ceny wywalone w
    kosmos. To samo ten stok. Jeden zjazd nawet 6 zyli. Cen za sprzet nawet
    nie wspomne. Do tego platna przechowywalnia. Prawde mowiac nigdzie z
    podobnym rznieciem sie nie spotkalem. A poza tym mam do Mikolajek 250km.
    Troche duzo jak na takie cos. Wole gory zdecydowanie.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2016-01-26 13:06:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 10:01:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Na wschod od tzw. Stolycy.

    Nooo to tym bardziej nie wiem co Cie do Wisly ciagnie, serio :)
    To niskie gory i sniegu tu jest znacznie mniej, bo temperatury wyzsze niz
    w np. Bialce.

    > Bllizej nie ma gor. :-)
    > Ludzie w Alpy jezdza i nie widza problemu.

    Bialka to takie male alpy pod wzgledem warunkow. Bialka jest obecnie nr 1
    wsrod osrodkow narciarskich w Polsce. Na jednym karnecie masz kilkanascie
    stokow. Ja polecam Kotelnice :) Warunki tam sa niegorsze niz we wspomnianych
    Alpach. Wisla w porownaniu do Bialki to naprawde straszna nedza - zjezdzilem
    tu wszystkie stoki, jezdze od ponad 10 lat i jeszcze nigdy nie zdarzyly mi
    sie takie warunki, jak podczas pobytu w Bialce. Zawsze sa muldy, lod i
    kolejki. Nigdy nie widzialem na stoku jezdzacego ratraka, oni chyba ich
    w ogole nie uzywaja. W Bialce bylem raz w zeszlym roku i sie zakochalem.
    Stoki 4832948329 x wieksze i lepsze - rowne jak stol. Jezdzenie tam to czysta
    przyjemnosc. W Wisle po jednym zjezdzie z trasy 1km juz nogi bola od muld :)

> [...]
    > niedroga kwatere a w Bialce nie mam pojecia gdzie szukac i czy
    > oczywiscie beda jakies wolne miejsca. Piec osob zakwaterowac tez bywa

    Troche pozno szukasz noclegow - mozesz miec problem ze znalezieniem ale dzwon
    i szukaj:

    http://noclegi.interia.pl/bialka-tatrzanska,0.html

    Ja 2 tygodnie temu szukalem to na luty bylo ciezko (acz ja
    szukalem dla 10 osob). Ostatecznie jedziemy weekend 4-6 marca :)
    Na Wisle bys sie bardzo zawiodl :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2016-01-26 13:26:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 13:06, Adam Sz. pisze:

    > Nooo to tym bardziej nie wiem co Cie do Wisly ciagnie, serio :)
    > To niskie gory i sniegu tu jest znacznie mniej, bo temperatury wyzsze niz
    > w np. Bialce.

    Po prostu lubie Wisle. Moze dlatego, ze polskie gory widuje rzadko.

> [...]
    > stokow. Ja polecam Kotelnice :) Warunki tam sa niegorsze niz we wspomnianych

    Znajomi tam byli w gudniu zeszlego roku. Fakt, ze bylo cieplo i na
    innych stokach nie bylo sniegu. Ogolnie wrazenia bardzo kiepskie a to z
    powodu miliona ludzi na metr kwadratowy. Jak tam jest tak zawsze to
    niestety nie moj klimat.

> [...]
    > przyjemnosc. W Wisle po jednym zjezdzie z trasy 1km juz nogi bola od muld :)

    OK. Dzieki Adam za info.

    > Troche pozno szukasz noclegow

    Nie szukam. Mam w Wisle, ale pogoda zapowiada sie bardzo kiepsla na
    przyszly tydzien, wiec pewnie przesune o tydzien, albo poszukam czegos
    innego.

    > Ja 2 tygodnie temu szukalem to na luty bylo ciezko (acz ja
    > szukalem dla 10 osob). Ostatecznie jedziemy weekend 4-6 marca :)
    > Na Wisle bys sie bardzo zawiodl :-)

    Byc moze. Ale potrzebuje dzieciaki mmiec na oku, wiec wole kameralne
    stoki, chetnie z lagodna przecinka przez las dla odmiany.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2016-01-26 18:35:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 13:26 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Byc moze. Ale potrzebuje dzieciaki mmiec na oku, wiec wole kameralne
    > stoki, chetnie z lagodna przecinka przez las dla odmiany.
    >
    > Pozdro.. TK

    Byłem w ten weekend w Zieleńcu (pierwszy raz) - stoki i całe zaplecze
    idealne do nauki jazdy.
    Od groma oślich łączek z orczykami, jest też prawie 3km trasa niebieska
    przez las na której nawet nowicjusz da radę. Byłem z rodziną 2+2 każdy na
    innym poziomie i wszyscy byli zadowoleni.

    Ja na takie wypady zawsze szukam noclegu w promieniu 10-20km od celu.
    Dzięki takiej strategii nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem
    przyzwoitej bazy. Tym razem miałem noclegi w Polanicy (22km od Zieleńca).
    Jak się jest autem to nie problem.

    TG

  • 27. Data: 2016-01-27 09:54:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 18:35, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > przez las na której nawet nowicjusz da radę. Byłem z rodziną 2+2 każdy
    > na innym poziomie i wszyscy byli zadowoleni.

    Super.
    Dzieki za info, ale to na przyszly rok do przemyslenia.

> [...]
    > przyzwoitej bazy. Tym razem miałem noclegi w Polanicy (22km od
    > Zieleńca). Jak się jest autem to nie problem.

    Tez samej Wisly nie zemierzam sie trzymac. W okolicy jest Ustron, w
    druga strone za przelecza Szczyrk. Jednak zawsze to lepiej jak na stok
    mozesz wejsc po kolacji i pojezdzic z godzinke jeszcze.

    Pozdro.. TK