  • 1. Data: 2016-01-20 20:02:07
    Temat: Kolejna ledowa podroba zarowki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zanabylem droga kupna, bo w LM ciezko podpierdolic, kolejna ledowke. 17 zyli 3000K,
    7W, 560 Lumenow. Na moje oko swieci troche gorzej niz zarowka szescdziesiatka.
    Swiatlo przyjemnie oddawanie kolorow bez zastrzezen. Cecha charakterystyczna ze jest
    w szklanej matowej bance jak zwykla zarowka. Swieci nie tylko do przodu jak wiekszosc
    ledowek.

  • 2. Data: 2016-01-20 20:05:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nazywa sie tanieswiatlo model OS140005. Sdzielano w kitaji dla firmy skan.

  • 3. Data: 2016-01-21 00:19:39
    Temat: Re: Kolejna ledowa podroba zarowki
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    Że Ci piniędzorów nie szkoda marnować.W ObI i Patio takie bleskotki kosztują okolo 8
    zyli.W Tesko przypadkiem znalazlem 5W po 3,50.Chyba przez pomylkę,bo blyskawicznie
    znikly...
    Pozdrawiam.
    abomito(kiedyś dolniak)
    Drobiazgów nie oplaci się brać,bo obciach większy niż zyski.Ale jak to robią, że z
    OBI palety węgla ginęly, to nie wiem...

  • 4. Data: 2016-01-21 10:06:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "dolniak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    To elementarne Watsonie. One tam nigdy nie docierały.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2016-01-21 22:33:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    w szklanej matowej bance jak zwykla zarowka. Swieci nie tylko do przodu jak wiekszosc

    rewelka. Właśnie odkryłeś LEDową żarówkę :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-01-22 00:22:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odporny jestem na takie pierdolenie jakie uskuteczniasz. Ledowka co ma kat swiecenia
    320 stopni kosztuje od trzech dych wzwyz. A ta co kupilem niecale dwie dychy. Poza
    tym bogaty z domu jestem. Zabronisz bogatemu?

  • 7. Data: 2016-01-22 08:19:43
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 00:23:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Odporny jestem na takie pierdolenie jakie uskuteczniasz. Ledowka co ma kat
    swiecenia 320 stopni kosztuje od trzech dych wzwyz. A ta co kupilem niecale dwie
    dychy. Poza tym bogaty z domu jestem. Zabronisz bogatemu?

    A, to sory.
    Jak ja zakladalem żarówkę to po to,żeby pod nią patrzeć.
    To nad latarnią mnie nie interesowalo-zawsze mialem jakiś klosik,który ograniczal
    światlo.Bo takich hopsztosów jak Twoje używalem halogenów bez obudowy.Ale to dawne
    dzieje,technika poszla do przodu.
    pozdro. abomito...