  • 11. Data: 2014-09-08 11:15:49
    Temat: Re: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:lujnim$mg8$1@node1.news.atman.pl...

    aaa jak mamy wątek OT to ja z takim:
    http://www.citizengo.org/pl/signit/11221/view

    podpisalem, moze ktos jeszcze sie dolaczy.

    b.

  • 12. Data: 2014-09-08 11:38:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 10:53:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dla pokolenia facebooka i smartfonow z chmurami liczy sie tylko zapis na
    > koncie. :-(
    > Biedne dzieci :-P

    Z ktorej czesci mojej wypowiedzi wyciagnales takie wnioski? :-)

    PS. Korwin ma tez druga corke Zuzanne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2014-09-08 11:51:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-08 11:38, Adam wrote:
    > PS. Korwin ma tez druga corke Zuzanne :-)
    > pozdr.

    Dosyć popularne ostatnio imię :-)
    Przynajmniej w roczniku mojego syna (2008) w jego szkole Zuzann jest
    dosyć dużo.
    Sporo jest też Franków, Kacprów, Stasiów czy innych starych polskich
    imion, których w moim roczniku jak na lekarstwo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2014-09-08 11:53:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 11:38, Adam pisze:

    > Z ktorej czesci mojej wypowiedzi wyciagnales takie wnioski? :-)

    Biedna corke w kontekscie ew. stanu emocjonalnego skorelowales z
    majatkiem ojca. Ojca nie znaczy jej, ale to juz pomijam. :-)

    > PS. Korwin ma tez druga corke Zuzanne :-)

    No prosze, czyli jednak da sie.
    Jak ma na imie syn?

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2014-09-08 12:01:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 11:11, quent pisze:

    > Szara masa Ci imponuje?
    > Rozumiem choć nie podzielam.

    Oryginalnosc nie znaczy dązenie do niej wszelkimi sposobami. Cos Ci sie
    pomylilo.

    > To straszne buractwo śmiać się z czyjegoś imienia nie sądzisz?

    Sadze, ale to nie do mnie uwaga.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2014-09-08 12:40:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 11:53:40 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Biedna corke w kontekscie ew. stanu emocjonalnego skorelowales z
    > majatkiem ojca. Ojca nie znaczy jej, ale to juz pomijam. :-)

    Nie slyszalem zeby jego corka byla z tego imienia niezadowolona - skad masz
    informacje o jej stanie emocjonalnym ?:) Pozatym kto pisal o stanie
    emocjonalnym? Biedny wedlug slownika PWN to "niemajacy srodkow do zycia" :))

    > Jak ma na imie syn?

    Pokolenie Mankow nie umie korzystac z googla? ;-)

    https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=f4cNVMvAG8iF8Qee
    p4DwDw&gws_rd=ssl#q=korwin+dzieci

    Ryszard / Krzysztof / Kacper :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2014-09-08 12:41:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 12:40:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ryszard / Krzysztof / Kacper :)

    + Jacek
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2014-09-08 12:43:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > A czemuż to biedne?
    > AFAIK - Korynna

    Dziś to już nie taki problem jak kiedyś. Moja córka chodzi do podstawówki i
    w klasie ma (pisownia oryginalna): "Nastazję", "Andżelikę", "Sybillę",
    "Dżesikę" i kilka tradycyjnych imion. Korynna w tym zestawieniu niczego nie
    zmienia :-)

    Choć oczywiście naście lat temu gdy oryginalne imię w klasie było jedno lub
    wcale to na pewno w pewien sposób piętnowało ono dziecko i nie chodzi o
    jakieś dziecięce przezywanki tylko podejście nauczycieli. Jak ktoś jest
    jedną z piętnastu Ań albo Ol (a może Oli???) to jest bardziej anonimowy,
    nawet jak nauczyciel o czymś opowie w pokoju nauczycielskim to część
    nauczycieli nie wie o kim mowa a inni wkrótce zapomną. Natomiast jak jakaś
    wpadka zdrazy sięSybilli jednej na całą szkołę to każdy to zapamięta.

    Działa to też w druga stronę gdy taka osoba będzie miała "dobre wejście" to
    dobra opinia będzie dłużej zapamięta - po prostu taka osoba jest mniej
    anonimowa - nie jest jedną z wielu tylko tą konkretną.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2014-09-08 13:05:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 12:40, Adam pisze:

    > Nie slyszalem zeby jego corka byla z tego imienia niezadowolona - skad masz
    > informacje o jej stanie emocjonalnym ?:)

    ew. to skrot od ewentualnie, znaczy mniej wiecej tyle co moze zdarzyc
    sie. W tym przypadku rozny i nie znaczy, ze pojawil sie.

    > Pozatym kto pisal o stanie
    > emocjonalnym? Biedny wedlug slownika PWN to "niemajacy srodkow do zycia" :))

    A kto pisal ojcu? :-)

    > Pokolenie Mankow nie umie korzystac z googla? ;-)

    Umie, ale z powyzszego cytowania PWN widac, ze pokolenie Mankow widzi
    znacznie szerzej jak made in google minde. :-)

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2014-09-08 13:28:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 12:43, Ergie pisze:
> [...]
    > podstawówki i w klasie ma (pisownia oryginalna): "Nastazję",
    > "Andżelikę", "Sybillę", "Dżesikę" i kilka tradycyjnych imion. Korynna w

    Imie mojego syna w dosc pokretny sposob zdrobnien daje sie zamienic na
    imie zenskie. No i oczywiscie na tzw. podworku zaczely sie jaja z
    najmlodszego. Ten doslownie zaczal sie wsciekac, a ze charakter ma to
    zaczely sie spiecia wlacznie z przychodzeniem rodzicow na skarge. Dobrze
    Pamietam tez czasy podstawowki, kiedy to byle co bylo pretekstem do
    docinek. W kazdym razie ja nie chcialbym nazywac sie np. Kunta Kinte w
    tamtych czasach i nie dla tego, ze to zle imie. Generalnie parcie do
    oryginalnosci rodzicow bywa czasem niezla trauma do ich dzieci.

    Pozdro.. TK