  • 21. Data: 2014-09-08 13:39:41
    Temat: Re: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 13:05:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Umie, ale z powyzszego cytowania PWN widac, ze pokolenie Mankow widzi
    > znacznie szerzej jak made in google minde. :-)

    Widzi tak szeroko ze ze szklanej kuli wywnioskowalo ze corka Korwina to
    "biedne dziecko" ? :-) No nie rob sobie jaj - po pierwsze nie znasz
    kobiety zupelnie, a po drugie to "dziecko" ma juz meza :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-09-08 14:24:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 13:39, Adam pisze:

    > Widzi tak szeroko ze ze szklanej kuli wywnioskowalo ze corka Korwina to
    > "biedne dziecko" ? :-) No nie rob sobie jaj - po pierwsze nie znasz
    > kobiety zupelnie, a po drugie to "dziecko" ma juz meza :D

    Nie trzeba byc wyjatkowo intelektualnie rozwinietym by wiedziec z jakimi
    problemami ktos o tak oryginalnym imieniu moze sie zmagac tym bardziej
    te powiedzmy dwadziescia lat temu. Poza tym nie odnosze sie personalnie,
    tylko do podobnych pomyslow. Wolno mi miec takie zdanie.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2014-09-08 14:52:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 14:24:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > te powiedzmy dwadziescia lat temu. Poza tym nie odnosze sie personalnie,
    > tylko do podobnych pomyslow. Wolno mi miec takie zdanie.

    Jak nie personalnie jak w temacie widze "corka Korwina", a w tresci "biedne
    dziecko" :D Znajac Korwina jego corka mogla chodzic do prywatnej szkoly gdzie
    im durniejsze imie tym wiekszy szacun wiec.. Nie oceniaj :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-09-08 14:53:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 14:24:10 +0200, Maniek4

    > Nie trzeba byc wyjatkowo intelektualnie rozwinietym
    > by wiedziec z jakimi problemami ktos o tak oryginalnym
    > imieniu moze sie zmagac

    Pijesz do tej rynny? :P Z drugiej strony, mają sobie wszyscy zmieniać
    nazwisko na "Kowalski" żeby przypadkiem przykrej ksywy dzieci nie wyrobiły
    od oryginalnego nazwiska?

    > tym bardziej te powiedzmy dwadziescia lat temu.

    Wtedy była większa kultura. ;P buehehe

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2014-09-08 15:08:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-08 14:53, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Pijesz do tej rynny? :P Z drugiej strony, mają sobie wszyscy zmieniać
    > nazwisko na "Kowalski" żeby przypadkiem przykrej ksywy dzieci nie wyrobiły

    Bardzo dobrze, że są oryginalni ludzie. Szkoda, że tak niewielu. Mnie
    tam mierzi jak z szarośi i przeciętności robi się cnotę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2014-09-08 15:46:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 14:52, Adam pisze:

    > Jak nie personalnie jak w temacie widze "corka Korwina", a w tresci "biedne
    > dziecko" :D Znajac Korwina jego corka mogla chodzic do prywatnej szkoly gdzie
    > im durniejsze imie tym wiekszy szacun wiec.. Nie oceniaj :)

    A wez przestan Paaanie. Bede ocenial bo to polityk na ktorego byc moze
    zaglosuje i tyle. Ty masz problem z ocena bo to Twoj polityczny lider, a
    ja staram sie oceniac ich jedna miarka. To, ze z wieloma pogladami sie
    zgadzam i uwazam, ze dzisiejsza scene polityczna nalezaloby odswiezyc
    nie sprawia, ze zaczynam myslec przez pryzmat aryjskiej czaszki. To co
    politycy mowia i robia poza polityka pokazuje na ile sa wiarygodni i wg.
    jakich zasad zyja. Obserwujac ich zastanawiam sie na ile te zasady sa
    zbiezone z moimi. Czy ktos kto mial dwie zony powinien mowic cos o
    rodzinie i stalosci zwiazkow malzenskich. Czy ktos kto oryginalnie
    nazywa swoje dzieci moze oceniac wystepy chcacych byc oryginalnymi?
    A co do biednego dziecka - juz pisalem. Nie chcialbym zeby rodzice
    nazwali mnie dla wlasnych ambicji podobnie dziwacznie.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2014-09-08 15:52:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 15:08, quent pisze:

    > Bardzo dobrze, że są oryginalni ludzie. Szkoda, że tak niewielu. Mnie
    > tam mierzi jak z szarośi i przeciętności robi się cnotę.

    To, ze nosza muszke byc moze nawet pod prysznicem to ich sprawa, ale
    watpie zeby pytali corke czy podoba jej sie takie imie. Poglad jaki
    prezentujesz jest sluszny o ile ogranicza sie do wlasnych wyborow, a nie
    skazuje kogos innego na konsekwencje tychze. Dla mnie to zwykle
    dziwactwo a nie oryginalnosc nie majaca do tego z odwaga nic wspolnego.
    Ale generalnie nie ma z tym problemu, bo Korwin uwaza dzici za swoja
    wlasnosc, wiec zapewne nie mial potrzeby zastanawiania sie nad
    konsekwencjami dla nich.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2014-09-08 17:34:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 15:52:00 +0200, Maniek4

    > Poglad jaki prezentujesz jest sluszny o ile ogranicza sie do wlasnych wyborow,
    > a nie skazuje kogos innego na konsekwencje tychze.

    Z takim podejściem to by nie można było dziecku kupić ubrania bez jego
    akceptacji -- bo przecież mogłoby się poczuć urażone w przyszłosci.
    Oczywiście można, a nawet trzeba się zastanawiać nad konsekwencjami wyborów
    rodzicielskich, ale nie popadajmy w aż taką paranoję. Inaczej już bym
    musiał linczować żonę, że wybrała córce imię Maja -- bo mnie się to imię
    kojarzy z grubą pszczołą -- to i w przedszkolu mogłaby być tak kojarzona.

    No i pytam ponownie, czy w związku z tym każdy mający inne nazwisko niż
    "Kowalski" ma je zmieniać na takie które się źle nie kojarzy?

    > Dla mnie to zwykle dziwactwo a nie oryginalnosc
    > nie majaca do tego z odwaga nic wspolnego.

    Są gorsze dziwactwa. Np. w kościele gdzie wisi pół nagi facet przybity do
    krzyża, kobieta nie może wejść z odkrytymi ramionami. :P

    > Ale generalnie nie ma z tym problemu, bo Korwin uwaza dzici za swoja
    > wlasnosc, wiec zapewne nie mial potrzeby zastanawiania sie nad
    > konsekwencjami dla nich.

    No jak nic powinien jeszcze zmienić nazwisko przed spuszczeniem się.
    Wystarczy bowiem mały dziecięcy lapsus i zamiast korwin wyjdzie kurwin.
    Wtedy imię z którego można zrobić łatwo zrobić rynnę, brzmi całkiem
    lajtowo...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2014-09-08 20:16:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 15:52:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > prezentujesz jest sluszny o ile ogranicza sie do wlasnych wyborow, a nie
    > skazuje kogos innego na konsekwencje tychze. Dla mnie to zwykle

    A moim zdaniem to wszystko kwestia charakteru (dzieci). A ten w sporej mierze
    bedzie zalezal od wychowania. Jak charakter bedzie (a dzieci Korwina
    IMO charakterki odziedziczyc musialy :-) to nawet z najglupszym imieniem
    bedzie sie przywodca i bedzie sie "rzondzic na dzielni" ;)

> [...]
    > Ale generalnie nie ma z tym problemu, bo Korwin uwaza dzici za swoja
    > wlasnosc, wiec zapewne nie mial potrzeby zastanawiania sie nad

    Moze spytajmy sama zainteresowana (https://www.facebook.com/korynna.korwinmikke)
    czy rodzice ja skrzywdzili, czy moze w jakis sposob wyroznili z tlumu ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2014-09-08 23:39:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 08 Sep 2014 13:28:38 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Pamietam tez czasy podstawowki, kiedy to byle co bylo pretekstem do
    > docinek. W kazdym razie ja nie chcialbym nazywac sie np. Kunta Kinte w
    > tamtych czasach i nie dla tego, ze to zle imie. Generalnie parcie do
    > oryginalnosci rodzicow bywa czasem niezla trauma do ich dzieci.

    E tam.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl