  • 41. Data: 2014-11-19 15:56:20
    Temat: Re: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 13:23:46 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > A jak już przy tym jesteśmy to tak mi się przypomniało. Kandydat dostał 3
    > głosy i żona wystąpiła o rozwód zapytana dlaczego odpowiedziała jeden głos
    > mój, jeden męża a trzeci świadczy o tym że ma kochankę.
    Autentyczny przypadek z poprzednich wyborów: znam człowieka który kandydował i
    poszedł na głosowanie z rodzina- łącznie 6 osób. Był więc pewny ze min 6 głosów
    dostanie. Dostał 2. Znam go i jestem wręcz pewien że fałszerstwa nie było- nawet
    rodzina na niego nie zagłosowała;)
    "centralizacji" wyników sugerowanie że to rywalizacja pomiędzy PiS
    > a PO podczas gdy w wielu miejscach zwyciężają kandydaci niezależni.
    O to fakt: u nas w mieście+ okoliczne znane mi gminy i powiaty w większości wygrały
    lokalne komitety wyborcze

  • 42. Data: 2014-11-19 16:08:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > pewny ze min 6 głosów dostanie. Dostał 2. Znam go i
    > jestem wręcz pewien że fałszerstwa nie było- nawet rodzina na niego nie

    :-)

    >O to fakt: u nas w mieście+ okoliczne znane mi gminy i powiaty w większości
    >wygrały lokalne komitety wyborcze

    U nas też np.:
    Zabrze - lokalny komitet 12/25 radnych
    Giwice - lokalny komitet 10/25 radnych

    Niestety te lokalne komitety nie potrafią się dogadać by wystawić do sejmiku
    kogoś kto będzie reprezentował lokalne miasta a nie Warszawę :-(

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 43. Data: 2014-11-19 16:30:38
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Ależ oczywiście ,że to jest ustawka, zresztą od zawsze.
    Na Mazowszu od blisko dwudziestu lat marszałkiem jest niejaki Struzik.
    Menda nie do odczepienia ze stołka. Doprowadził Mazowsze do bankructwa,
    pryncypał lotniska w Modlinie (znana story z pasem startowym).
    I co ? I nic.
    Za pierwszej komuny też zwyciężali kandydaci Frontu Jedności Narodu.
    Najlepsi z najlepszych.
    I nawet nie chodzi tutaj o fałszerstwa (niewątpliwe). Istotą "wyborów"
    jest takie ustawienie alternatywy aby wybory były zawsze wygrane...
    Stale przez tych samych , którzy dostali licencję od starszych i
    mądrzejszych na zarządzanie mniej wartościowym narodem tubylczym.

    Żeby nie było, że jestem miłośnikiem PiS. Nie jestem, bo PiS to też
    ustawka wedle zasady "wy towarzyszu będziecie biskupem".
    Jak powiedział jeden z amerykańskich polityków "gdyby wybory mogły coś
    zmienić już dawno byłyby zabronione".
    Bezkrwawo nic się nie zmieni...

  • 44. Data: 2014-11-19 20:32:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 16:07:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Na to co napisałeś.

    Czyli?

  • 45. Data: 2014-11-19 21:11:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 10:30:57 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > o wyborach taka ciekawostka dla ktych którzy wierzą w porządek prawny w
    > polsce
    > http://www.tvp.pl/kielce/publicystyka/glos-dnia/wide
    o/18112014/17703714

    > w skrócie: system informatyczny pozwala dowolnym osobom na korygowanie
    > ilości głosów. Zatem głosy nalezaloby przeliczyc ręcznie od początku.

    Proponuje wprowadzic taki system:

    http://www.ted.com/talks/david_bismark_e_voting_with
    out_fraud

    (mozna wlaczyc PL napisy)

    Jakie to ma zalety? Przede wszystkim kazdy moze sobie zweryfikowac jak jego
    glos zostal policzony, a po drugie czlonkowie komisji nie wiedza kto na
    kogo zaglosowal (bo tu jest losowa kolejnosc kandydatow na kazdej kartce) -
    wiec i nie moga falszowac na korzysc konkretnego kandydata. Coprawda trzebaby
    to troszke zmodyfikowac (tu na przykladzie jednej kartki zmiesci sie tylko
    kilku kandydatow, a w wyborach samorzadowych jest ich od ch**a) ale pomysl jest
    prosty i swietny :>

    Tylko naszym wladzom zajeloby to kolejne 10 lat, 10 miliardow pln i na 100%
    nie zadziala w czasie wyborow, a recznie tego juz sie nie da policzyc tak
    szybko. No a poza tym nie da sie tego falszowac... :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2014-11-19 21:48:39
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 19-11-14 21:11, Adam pisze:
> [...]
    > nie zadziala w czasie wyborow, a recznie tego juz sie nie da policzyc tak
    > szybko. No a poza tym nie da sie tego falszowac... :D

    To ostatnie eliminuje ten system jako całkowicie bezużyteczny.
    Poza tym musicie Panowie zrozumieć, że demokracja to dekoracja z papier
    mache.

  • 47. Data: 2014-11-19 22:22:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-19 20:32, Ghost pisze:

    > Czyli?

    Czyly Ghost, czyly.

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2014-11-20 11:30:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    o/18112014/17703714

    > Proponuje wprowadzic taki system:
    >
    > http://www.ted.com/talks/david_bismark_e_voting_with
    out_fraud

    i tajność wyborów poszła się j...
    nie mówiąc o kupowaniu głosów czy zmuszaniu przez nawiedzonego tatusia
    całej rodziny do głosowania na to co on chce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-11-21 00:04:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 11:30:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i tajność wyborów poszła się j...

    Niby jak? Nikt bez Twojej oderwanej czesci kartki nie jest w stanie odkodowac
    na kogo glosowales. Zreszta nawet gdyby sie dalo to odkodowac w druga strone,
    to skad niby ktos bedzie wiedzial czyja jest dana karta? :) Cos chyba nie
    zrozumiales do konca zasady dzialania tego.

    > nie mówiąc o kupowaniu głosów czy zmuszaniu przez nawiedzonego tatusia
    > całej rodziny do głosowania na to co on chce

    Nie rozumiem. A teraz jest inaczej? Tego nie wyeliminujesz w zaden sposob.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2014-11-22 10:51:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-19 14:44, masti pisze:
> [...]
    ps.com...

    > głosy są liczone ręcznie. od zawsze. System komputerowy tylko
    > przyspiesza raportowanie. Protokoły i karty są przewożone fizycznie do
    > komisji wyższego rzędu. Sumy z protokołów są spisywane na zbiorczy
    > protokół i fizycznie dostarczane do PKW, która te protokoły zlicza.
    > Jeśli ktoś myśli, że PKW ręcznie liczy głosy na kartach do głosowania to
    > jest w mylnym błędzie.
    Dokładnie, ja sie im dziwie, już tyle wyborów było systemy są już od x
    lat i oni nadal co 4 lata tworzą nowy, i jak widać dają początkującym do
    napisania, efekty widać. A my wszyscy za to płacimy, ale już dwie głowy
    poleciały, mam nadzieję że kolejne także polecą.

    --
    Pozdr

    Janusz_K