    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
    Date: Sun, 17 Apr 2011 15:41:40 +0200

    Witam
    Mam w sumie 100 mb wezy ogrodowych (2*25m + 1*50 m), ktorych regulanie
    uzywam. Krotszy trzymalem na plastikowym bebnie (ale sie uszkodzil), a
    pozostale dwa jakos tam gdziestam zawsze kladlem, teraz wszystkie musze
    gdziestam, jakostam.... i chcialbym to uporzadkowac. Widzialem gdzies kiedys
    takie metalowe konstrukcje do przechowywania wezy. Macie pomysl jak to
    samemu wykonac, albo gdzie tego szukac gotowego do kupienia? Nie wiem od
    czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by szpecil.
    Moze macie jakies wlasne patenty?
    Pozdrawiam
    marcan