  • 141. Data: 2016-12-15 07:53:34
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 22:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tyle ze zamiast siedziec w kanciapie i spać na krzesle będa zapie....ać np. przy
    odsnieżaniu posesji w srodku nocy.
    > Jaka płaca taka praca.
    >

    > -----

    albo będą siedzieć w domu, bo się okaże, że za 13zł to można mieć
    lepszego pracownika niż emeryta

    Łukasz

  • 142. Data: 2016-12-15 07:56:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-12-15 07:51, Budyń wrote:
    > na razie brak politycznj odwagi ale skonczy sie na modelu emerytalnym kanadyjskim
    czyli niskiej powszechnej emeryturze. A to tylko dlatego ze 90proc taka wyjdzie i tak
    i utrzymywanie zusu jest zbednym kosztem.
    > Gdzies czytałem ze krus radzi sobie calkiem niezle -małe składki, małe wypłaty -
    zatem wszyscy do krusu :)

    Weź sobie wpisz do gugla dopłaty budżetowe do KRUS i ... nie błądź
    więcej ;-)

    Piotrek

  • 143. Data: 2016-12-15 08:31:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-12-14 22:18, Budyń wrote:
    > to naiwnosc - kiedy zaczyna sie klamstwo a kiedy obiektywna niemoznosc wypelnienia
    obietnicy? 500+ jest klamstwem bo nie łapie sie pierwsze dziecko czy spelnieniem
    obietnicy na miare mozliwosci?

    AdajżePanspokój! Idąc Twoim tokiem rozumowania to podniesienie podatków
    przez peło było spełnieniem na miarę możliwości obietnic obniżenia
    podatków :-)

    Piotrek

  • 144. Data: 2016-12-15 09:51:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Roznimy sie tym ze u mnie jest wiecej nie polskich genow. Malo oryginalnych zostalo
    ale to te geny co nie pozwalaja polskim skurwionym genom dojsc do glosu. Ty jestes z
    tych prawdziwych Polakow co jak by przyszedl diabel i zadeklarowal ze spelni kazde
    twoje zyczenie. Ale pod warunkiem ze sasiad bedzie mial podwojnie. To bys zazyczyl
    zeby ci jedno jajo uschlo.

    jak widać te tzw "polskie geny" siedzą u ciebie mocno bo mi takie
    pomysły

    > Z twoich naiwnych zyczen ze POprzednicy zrobia kraj mlekiem i miodem
    > plynacy nic nie wyszlo. Zostawili kraj w gorszym stanje niz zastali. Teraz
    chcialbys zeby wszysko nowym sie nie udalo. I tez te zyczenia sie nie spelnia.

    "a bo PO" wskażesz gdzieś gdzie cokolwiek o nich napisałem?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2016-12-15 11:44:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 08:10:02 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    i utrzymywanie zusu jest zbednym kosztem.

    > Weź sobie wpisz do gugla dopłaty budżetowe do KRUS i ... nie błądź

    http://www.ppr.pl/ekonomia/doplaty-i-renty-struktura
    lne/a-jednak-krus-efektywniejszy-od-zus-159211

    nie chce mi sie doktoryzowac, powtarzam zasłyszane, link wyskoczył pierwszy z brzegu

    b.

  • 146. Data: 2016-12-15 11:48:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 07:51:53 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

    wypelnienia obietnicy? 500+ jest klamstwem bo nie łapie sie pierwsze dziecko czy
    spelnieniem obietnicy na miare mozliwosci?

    > Po przyłapaniu na pierwszym takim kłamstwie przy kolejnych wyborach
    > małym drukiem by dopisywali, że dotyczy drugiego dziecka.
    > A jeżeli mogło wyjść a nie wyszło, to na pewno mogą przedstawić
    > wyliczenia na których się opierali i zmiany uniemożliwiające
    > wprowadzenie tegoż w takiej postaci.

    chcesz w naiwnosc brnąć to proszę bardzo. Nie da sie sfomułowac prawa tak by to
    zadzialalo. Ktos kto chce przejac wladze by cos tam zrobic ma bardzo niejasne
    pojecie co zastanie w resortach. Przy drugiej kadencji juz byłoby łatwiej.

    Natomiast jedno da sie zauwazyc - pis jest pierwszą władzą od dawna (moze i pierwsza
    w ogóle) która swoje obietnice chociaz próbuje realizowac. To zostanie docenione -
    nawet jesli niektóre dziala wydają sie błędne.

    b.

  • 147. Data: 2016-12-15 12:01:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-12-15 11:44, Budyń wrote:
    > krus radzi sobie calkiem niezle

    Do tego się odnosiłem.

    Jeśli 90% wypłat KRUS (liczba z artykułu) pochodzi z dotacji budżetowej
    to ja bym tego nie nazwał radzeniem sobie całkiem nieźle. Ale pewnie się
    nie znam.

    Piotrek

  • 148. Data: 2016-12-15 12:39:16
    Od: pieszy <z...@g...pl>

    > Moze ogladalem i nie pamietam a moze nie ogladalem. Co on tam powiedzial? Od 2004
    doili nas bez wojny. Ale mozliwosci sie wyczerpaly. Jeden mlody czlowiek zrobil kilka
    reportazy z Bialorusi. Trudno mi go posadzac o to ze jest bialoruskim szpiegiem lub
    propagandzista. Poza tym czesc informacji potwierdzila sie na innych stronach
    chociazby takich jak porownywarki cen. Po teoretycznym oddaniu wladzy przez PZPR
    bylsmy chyba w troche lepszej sytuacji niz Bialorus. Teraz tez jestesmy tylko w
    troche lepszej. Nie zrobilismy zadnego skoku cywilizacyjnego. No to jak to sie stalo
    ze im nikt nie pomagal i sobie radza a my dostalismy jakas zajebista wedlug
    propagandzistow pomoc i dalej tylko troche wyprzedzamy Bialorus. Na Bialorusi sporo
    nizszy wiek emerytalny, metr kwadratkwy mieszkania w ichniej stolicy cztery razy
    nizszy niz w Polsce, cena paliwa to polowa polskiej ceny, papierosy w granicach
    polskich dwoch zlotych itd. Fakt ze mniej zarabiaja ale to nie jest 10% polskich
    wynogradzen. Pracujacego Ukraincanw Polsce sie widzi. Bialorusina nie. To ze tam
    zamordyzm nic w tej sprawie nie znaczy bo w czasach wiekszego niz teraz na Bialorusi
    zamordyzmu jaki byl w PRL zawsze cirka jebalt kilka milionow Polakow bylo czasowo za
    granica. Nie bylo w tamtych czasach gorala co nie byl w USA, Slazaka co nie byl w NRF
    ( RFN). Ludzie wyjezdzali zbierac truskawki, szparagi, winogrona, pracowali na
    budowach. Jak jakas nacja nie wyjezdza ze swojego kraju to znaczy ze ludziom jest tam
    na tyle dobrze ze nie chca a nie ze nie moga.

    Chciałem tylko zwrócić uwagę, że Białorusinów pracujących w Polsce też
    jest trochę. Pracuję w Białymstoku a mieszkam na wsi i co jakiś czas
    podwożę Białorusinów jak wracają z pracy przy sprzątaniu domów.
    Nie chcę mówić czy u nich jest lepiej czy gorzej natomiast oni raczej
    narzekają. Ale to takie narzekanie, że wcześniej jak miałeś 2 dzieci to
    dostawałeś mieszkanie, a teraz trzeba mieć 3. Dla nas to bogactwo bo za
    500+ to się mieszkania nie kupi.
    Pieszy.

  • 149. Data: 2016-12-15 13:12:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.12.2016 o 11:48, Budyń pisze:

> [...]
    pojecie co zastanie w resortach. Przy drugiej kadencji juz byłoby łatwiej.

    nie znam się na tym, ale myślę, że te dane można by było ujawnić
    przyszłym rządzącym, jeśli nawet nie udałoby się to przy pierwszym
    podejściu - bo kolejni rządzący wykpili by się tym, że dane są mocno
    rozbieżne - to już ich następcy mogliby liczyć na te dane realne i na
    ich podstawie budować swój program wyborczy. Bo co mi z programu +500
    dla każdego, jak dane biorą wyssane z palca. Jeśliby ktoś wyliczył że na
    to nas stać, to czemu nie. Można by chociaż próbować coś z tym zrobić.
    Na razie się nie próbuje, jesteśmy bezkarni (my rządzący) i tak ma pozostać.

    > Natomiast jedno da sie zauwazyc - pis jest pierwszą władzą od dawna (moze i
    pierwsza w ogóle) która swoje obietnice chociaz próbuje realizowac. To zostanie
    docenione - nawet jesli niektóre dziala wydają sie błędne.

    to fakt - jakie by te obietnice nie były - dobre czy złe - to faktycznie
    chociaż próbuje je wprowadzać.

  • 150. Data: 2016-12-15 13:18:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    >nie posiadam, intuicja podpowiada mi jednak ze czego by nie robic to kasa z
    >pradu zostanie 'w kraju'

    to musi byc zaiste kobieca intuicja