  • 441. Data: 2017-01-19 09:11:36
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 01:06:04 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Widać "inteligencją to Ty nie grzeszysz".

    Sprawdzimy Twoją

    zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej >wypowiedzi:
    > "Fakt, że za przelewy jeszcze nie biorą opłat, ale co miesiąc >5zł za prowadzenie
    konta i owszem."

    Po kliknięciu w link który podałeś:
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    znalazłem,

    1.PROWADZENIE RACHUNKU
    1.1
    Opłata za prowadzenie rachunku miesięcznie 0 zł
    gwarancja niezmienności opłaty

  • 442. Data: 2017-01-19 09:51:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:24:40 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Twoje
    > panaceum na te bolaczki to chyba wprowadzenie caratu, bo mentalnosc
    > postkolonialna. Zupelnie jak bym czytal Putina, ale OK. Masz prawo
    > myslec co chcesz.

    a co ty, masti jestes zeby mi przypisywac wypowiedzi których nie powiedzialem? W
    zyciu pomysl z caratem nie przeszedłby mi do głowy - zatem: to twój pomysl.

    radzą, tak samo dobrze by sobie radzily, gdyby im te jowy rozmontować. To kwestia
    odpowiedzialnosci i patriotyzmu spoleczenstw.

    > No bo, ze nie mieli 100 lat zaborow, drugiej wojny na wlasnej ziemi i
    > czterdziestu lat komunizmu.

    otóż to - dlatego nie jowy są lekarstwem, a raczej jakis proces uczynienia
    społeczenstwa czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju mające prawa ale i
    obowiązki. Takim drobnym objawem jest np wprowadzanie w urzedach oświadczen zamiast
    zaswiadczen - obywatel przestaje byc z zalozenia złodziejem.

    b.

  • 443. Data: 2017-01-19 11:00:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 09:51, Budyń pisze:

    > a co ty, masti jestes zeby mi przypisywac wypowiedzi których nie powiedzialem?

    Ze gdzie niby?

    W zyciu pomysl z caratem nie przeszedłby mi do głowy - zatem: to twój
    pomysl.

    Przeczytaj jeszcze raz, pomysl i popraw to co napisales. No chyba, ze
    kolonializm to Ci sie wypsnal i nie znajdziesz zadnych powiazan z
    rzadzeniem twarda reka.

> [...]
    obowiązki. Takim drobnym objawem jest np wprowadzanie w urzedach oświadczen zamiast
    zaswiadczen - obywatel przestaje byc z zalozenia złodziejem.

    No ale to sa sprawy oddolne. A dyskusja jest chyba o glowie?
    Im szybciej obywatel/towarzysz bedzie mial poczucie, ze cos zalezy tez i
    od niego to tym lepiej. A to co mamy teraz to jakis PRL po
    restrukturyzacji, bo tak czy tak w uproszczeniu prezes moze wszystko.

    Pozdro.. TK

  • 444. Data: 2017-01-19 11:19:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 01:06, Uzytkownik pisze:

    > Ty zapewne wiesz?

    No tak. Wie to mniej wiecej kazdy srednio rozgarniety obserwator. Od
    miesiecy mowi sie o tym w tjelewizi i radyju.

    > Lewactwo z PeŁo i PeEsEl się skrzyknęło i robią na złość prezesowi, ale
    > prezes się za nich weźmie, bo robią to bezprawnie.
    > Tak niedawno się wypowiedział jeden z moich znajomych, zwolennik prezesa.
    > Zapytałem go czy aby się dobrze czuje to mi odpowiedział.
    > Cytuję dosłownie: "bo ty kur.... nawet se nie zdajesz sprawy ile
    > stanowisk obsadziło PeŁo i PeEsEl swoimi rodzinami".
    > Ty zapewne także podzielasz tą teorię spiskową?

    Ja tylko mialem nadzieje, ze po opisie Twoich towarzyskich relacji
    jednak porozmawiamy o tym jaki wplyw ma obecna wladza na podwyzki
    ubezpieczen. Ale ciagle nic.

    > Samo prowadzenie działalności na podstawie Prawa Bankowego nie uprawnia
    > do porównania się z prawdziwymi bankami.
    > Sposób funkcjonowania tego "banku" wiele pozostawia do życzenia. Dla
    > mnie choćby brak możliwości wyświetlenia i dokonywania operacji na
    > archiwalnych danych ponad 12 miesięcy wstecz, dyskwalifikuje tą instytucję.

    No to sobie plac i publicznie nie narzekaj. Ja nie zauwazylem zadnych
    niedogodnosci, ale rozumiem, ze masz specyficzne oczekiwania, ktore moze
    po prostu kosztuja.

> [...]
    > aż zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej wypowiedzi:
    > "Fakt, że za przelewy jeszcze nie biorą opłat, ale co miesiąc 5zł za

    No a pozniej napisales:
    "Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł"

    To juz ja nie wiem o co Tobie chodzi.

    > Poddałem się dobrowolnej karze czytania Twoich "inteligentnych" wypowiedzi.

    > Kto? Putin? Czy chodzi Ci o gaz od Putina? A może pytasz o węgiel? Bo to
    > przecież o węglu pisałem, że zdrożał!

    Jako dowod na zle rzadzenie pis. To Ci odpisalem, ze mi gaz stanial.

    > Jak widać choćby Cię ironia kopała w dupsko to i tak byś nie zauważył.

    Jasne ironia. Jak wyszlo, ze nie pislaem to teraz sie ironia wykrecasz.

    > Chciałeś być inteligentny czy śmieszny?
    > Obawiam się, że ani jedno, ani drugie Ci nie wyszło.

    Ale sugestie do tego co powinienem miec w stopce to calkiem przypadkiem
    wyciales?

    Pozdro.. TK

  • 445. Data: 2017-01-19 11:25:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 07:14, Zyga pisze:

    > Ewidentnie, że masz klapki na oczach.

    Ze ja tak?
    To Twoim zdaniem jak na przyklad jednego glaba poda sie przyklad
    drugiego glaba to ten pierwszy jest juz fajny? Tego to dowodzi?

  • 446. Data: 2017-01-19 11:51:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 11:00:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz, pomysl i popraw to co napisales. No chyba, ze
    > kolonializm to Ci sie wypsnal i nie znajdziesz zadnych powiazan z

    co ty maniek, kryzys masz? Moze dużymi literami i prosto:
    na postkolonialny syndrom ratunkiem jest "jakis proces uczynienia społeczenstwa
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju". Tyle napisałem i nie inaczej, nie
    napisałem ze ratunkiem sa rządy silnej ręki itp bzdury.

    >obowiązki. Takim drobnym objawem jest np wprowadzanie w urzedach oświadczen >zamiast
    zaswiadczen - obywatel przestaje byc z zalozenia złodziejem.

    > No ale to sa sprawy oddolne. A dyskusja jest chyba o glowie?

    Wprowadzenie oswiadczeń zamiast zaświadczen nie jest ruchem oddolnym a odgórnym.
    Ale zgadzam sie ze obywatelskie ruchy oddolne mają sens - np grupy rekonstrukcyjne,
    kluby strzeleckie itp.

    To potencjalnie ciekawe:
    "Dostrzegamy nadrzędną potrzebę naprawy państwa polskiego, które za sprawą zaborów i
    okupacji przestało służyć wspólnocie narodowej. Zbudowane przez sowieckiego okupanta
    jako narzędzie do utrzymywania Polaków w posłuchu i okradania ich z zasobów kraju i
    owoców ich pracy, po odzyskaniu niepodległości, wskutek zaniechania koniecznych
    zmian, zachowało ten charakter w rękach postpeeerelowskich, nomenklaturowych elit,
    jako narzędzie dominacji nad ogółem społeczeństwa i zapewniania sobie przywilejów i
    zysków. Celem naszym jest odebrania Polski tym elitom i stworzenie dla niej elit
    nowych, kierujących się dobrem całej wspólnoty."
    http://endecja.pl/o-nas

    > Im szybciej obywatel/towarzysz bedzie mial poczucie, ze cos zalezy tez i
    > od niego to tym lepiej. A to co mamy teraz to jakis PRL po
    > restrukturyzacji, bo tak czy tak w uproszczeniu prezes moze wszystko.

    jesli "teraz" rozumiesz jako ostatnie 27lat to zgoda

    b.

  • 447. Data: 2017-01-19 11:54:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 07:12, Zyga pisze:

    > Słoma z butów Ci wychodzi.

    Lepsza sloma w butach od siana w glowie

  • 448. Data: 2017-01-19 12:04:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 11:51, Budyń pisze:

    > co ty maniek, kryzys masz? Moze dużymi literami i prosto:
    > na postkolonialny syndrom ratunkiem jest "jakis proces uczynienia społeczenstwa
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju".

    czego jednym z elementow sa jowy, ktorym mowisz nie.

    > Tyle napisałem i nie inaczej, nie napisałem ze ratunkiem sa rządy silnej ręki itp
    bzdury.

    Obecnie mamy twarda reke prezesa. Na dluzsza mete juz to przerabialismy
    i nie wyszlo.

> [...]
    > http://endecja.pl/o-nas

    > jesli "teraz" rozumiesz jako ostatnie 27lat to zgoda

    Demokracji nie ma jak ludzie nie chodza na wybory. A nie beda chodzic
    jak widza, ze nie maja wplywu. Odeslali osmiorniczki, przyszly
    Misiewiczki. Jak myslisz, jaka bedzie frekwencja w nastepnych wyborach?
    Jak mozna z parlamentu pozbyc sie np. takiej idiotki jak spiewajaca,
    byla ministra sportu, jesli syndyk masy chce ja miec u swego boku w
    nastepnej kadencji?

    Pozdro.. TK

  • 449. Data: 2017-01-19 12:55:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 15 Jan 2017 04:25:27 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > jesli bedziesz sie potrafił odseparowac od emocji typu "duda-dupa, nie lubie go" to
    moze zrozumiesz ze brak weta nie ma nic wspolnego z łamaniem powagi urzędu.
    > No daj no w koncu przykład bedący czymkolwiek wiecej niz projekcją twojej niechęci
    do pisu. Weta nie dał to łamie powagę, buahahahaha

    Żeby daleko nie szukać -- gdzie był prezydent w czasie kryzysu w Sejmie? Na
    nartach?

    Ale najśmieszniejsze jest to, że nikt nawet nie pytał o niego, nikt nie był
    zainteresowany jego obecnością, w TV nikt o nim nawet nie zająknął się.

  • 450. Data: 2017-01-19 12:57:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 15 Jan 2017 21:42:21 +0100, w <o5gmrc$12h5$1@gioia.aioe.org>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Nie ma chętnych, to podam
    > 1. ułaskawienie Mariusza Kamińskiego przed zapadnięciem prawomocnego
    > wyroku w sprawie.
    > 2. Nie powołanie trzech prawidłowo wybranych sędziów Trybunału
    > Konstytucyjnego w poprzedniej kadencji parlamentu.
    > 3. Powołanie 'nadmiarowych' sędziów tegoż Trybunału Konstytucyjnego
    > wybranych przez Sejm tej kadencji.

    To jak już jesteśmy przy przykładach łamania konstytucji przez prezia, to dodam
    że przeszkadzała mu ustawa o wyborze p/o prezesa TK wydana w niepełnym składzie
    -- ale w przypadku Przyłębskiej już nie :)