    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Najczęściej popełniane błędy...
    Date: Sat, 12 Nov 2016 10:51:46 +0100

    Czy ktoś natknął się może na jakąś stronę z dobra syntezą najczęściej
    popełnianych błędów w budowie domu, z podziałem na jej kolejne etapy
    (fundamenty, ściany, itp.) oraz sposoby ich wykonania? Na co zwracać
    szczególną uwagę by nie dać się złapać na "będziesz pan zadowolony"
    wykonawcy, gdy dopiero na późniejszym etapie (wykańczania lub
    użytkowania) wyjdą złe decyzje.
    Sporo informacji jest porozrzucanych po.różnych forach ale jednej ,
    całościowej syntezy tych informacji nie znalazłem...

    --
    Marek