  • Data: 2016-11-12 13:02:08
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 listopada 2016 10:51:49 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Czy ktoś natknął się może na jakąś stronę z dobra syntezą najczęściej
    > popełnianych błędów w budowie domu, z podziałem na jej kolejne etapy
    > (fundamenty, ściany, itp.) oraz sposoby ich wykonania? Na co zwracać
    > szczególną uwagę by nie dać się złapać na "będziesz pan zadowolony"
    > wykonawcy, gdy dopiero na późniejszym etapie (wykańczania lub
    > użytkowania) wyjdą złe decyzje.
    > Sporo informacji jest porozrzucanych po.różnych forach ale jednej ,
    > całościowej syntezy tych informacji nie znalazłem...

    Taka synteza to w praktyce elaborat na wiele tomów bo zrobić źle mniej lub bardziej
    dokuczliwie mozna wszystko. Od nierównego układania cegieł po wymyslenie sobie
    ścianki gk między sypialnią a pokojem teściowej.

    Więc w praktyce zostaje ci albo kupić gotowe od dewelopera i potem niedoróbki
    reklamować, albo sie doktoryzować i zrobić samemu albo coś pomiędzy.