  • Data: 2013-04-06 10:55:25
    Temat: Naprawa bramy garażowej segmentowej
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam bramę garażową segmentową.
    Kilka tygodni temu spadła mi jedna linka od sprężyny.
    "Naprawiłem"
    Tydzień później linka spadła mi z drugiej strony.
    A że akurat zima przyszła więc chciałem poczekać na dodatnie temperatury.
    No i spadły obie. I teraz cholernie ciężko ją podnosić.
    Jak dobrze założyć te linki przez jedną osobę?
    Jest na to jakiś sposób? Czy lepiej wołać Fuchowca?

    Przez linke mam na myśli takie coś przypięte do dolnej krawędzi drzwi i sprężyny aby
    lekko chodziła brama.