  • 1. Data: 2011-08-14 15:38:20
    Temat: Niedokladnie ulozony styropian
    Od: "Lucky" <l...@v...pl>

    Witam,
    NIe bylo mnie przy ocieplaniu fundamentow - zobaczylem to dopiero dzisiaj i
    zauwazylem, ze styropian w kilku miejscach na polaczeniach pionowych nie jest
    dobrze polaczony i sie nie styka. Szpary sa na szerokosc kilku centymetrow,
    wyglada jakby na calej dlugosci polaczenia, chociaz dokladnie tego nie widac bo
    juz jest folia kubelkowa i jest przysypane.
    Co z tym zrobic? Powiedziec budowlancom aby poprawiali? Kazac im odkopac w tych
    miejscach i robic od nowa porzadnie? Czy moze nie warto sie o to klocic i
    poprawic samemu np pianka?
    Dzieki za opinie.

  • 2. Data: 2011-08-14 19:00:05
    Temat: Re: Niedokladnie ulozony styropian
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > tych
    > miejscach i robic od nowa porzadnie? Czy moze nie warto sie o to klocic i

    Kazać poprawić. Zwykły styropian pod ziemia powinien być dobrze
    zabezpieczony bo go tam za jakiś czas nie będzie albo nasiąknie.
    Zrób foty.

  • 3. Data: 2011-08-14 19:34:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Sie, 17:38, "Lucky" <l...@v...pl> wrote:
> [...]
    > dobrze polaczony i sie nie styka. Szpary sa na szerokosc kilku centymetrow,

    Kilku centymetrow ?? Masakra jakas :) Mam nadzieje ze nie bedziesz ich
    bral do nastepnego etapu.. W tych miejscach sciana moze Ci przemarzac
    - tak wykonane ocieplenie to zadne ocieplenie. Naprawic sie oczywiscie
    da - wstrzyknac pianke. A jaki to wogole styropian - styrodur, czy
    zwykly? :) Ja mam zwykly (podlogowy) ale zarzucony klejem, z wtopiona
    siatka (jak na elewacji) i wymazany 4-5 krotnie grubo dysperbitem.
    Ponizej oczywiscie drenaz. Jest suchutko!
    pozdr.

    --
    Adam