  • 91. Data: 2009-05-19 11:52:50
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    Winetoo <w...@n...spam.please.com> napisał(a):

    > ROTFL Nie należy oszczędzać ciepła tylko minimalizować sumaryczne koszty
    > wybudowania i użytkowania nieruchomości, a to kolosalna różnica. Nie trzeba
    > być geniuszem by stwierdzić, że jeśli koszt ocieplenia przekroczy koszt
    > ogrzewania w okresie 20 lat to takie ocieplenie nie ma sensu ekonomicznego.

    Odniosłem się do Twojego twierdzenia, jakoby dawniej nie zwracano uwagi na
    energooszczędnośc i dlatego budowano z BK 600

    Ależ głupi ci indianie

  • 92. Data: 2009-05-19 16:26:39
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Gdyby ktoś chciał kuć szczyty z porothermu czy gazobetonu od góry
    zabetonowane to mam patent.
    Żadna wiertarka ani żadna piła czy to tarcza czy rekin.
    Ciężka siekiera i ciężki młotek w rękach młodego osiłka.

    Jedyna rada to wyrąbać to po prostu :-)