  • 141. Data: 2015-01-01 23:55:12
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:33, Maniek4 pisze:
    > Nie bardzo rozumiem do czego ma doprowadzic ta dyskusja. Mam sie
    > zastanawiac nad psychologicznym fenomenem odniesienia sukcesu przez
    > idiote na pare lat? To juz psychologia opisala dosc dawno temu i nie ma
    > co odkrykwac. Wiekszosc wyborow w naszym kraju mniej wiecej tak sie
    > odbywa. Ale duchowosci, czy czegos glebszego nie widze. Jest tylko
    > wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    > pierwszy raz przeciez.
    Nie każda religia widać oferuje taki produkt jak "duchowość". Jak
    rozumiem zastanawiać się nad fenomenem odniesienia sukcesu można tylko w
    przypadku sukcesów paroletnich. Takie 1000, czy 2000-letnie nie
    podlegają już głębszej analizie? :->

    Maciek

  • 142. Data: 2015-01-01 23:56:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:41, k...@g...com pisze:

    > Miał coś cenniejszego niż kasa do zaoferowania. Oferował bycie nadczłowiekiem. kasa
    to przy okazji.

    Wyplyna na biedzie i oferowal lepszy byt. Ewoluowal w trakcie.

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2015-01-02 00:01:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:39, k...@g...com pisze:

    > dałeś bardzo przejrzystą definicję każdej religii. Cytat "Jest tylko
    > wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    > pierwszy raz przecież". Generalnie chodziło że kominiarze to chuje. Chodzą i
    naciągają ludzi.

    Chrzescijanie chca podbic swiat? Daj spokoj. Dla podboju sa przykazania
    zebys byl uczciwym czlowiekiem? Z perspektywy niewierzacego i
    uznajacego, ze to lipa to i tak wole uczciwych jak naciagaczy.

    Pozdro.. TK

  • 144. Data: 2015-01-02 00:01:41
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:53, Maniek4 pisze:
    > Celem Boga nie jest zgladzenie milionow ludzi, bo skoro moze wszystko i
    > gdyby chcial to pewnie by to zrobil. A gdyby Stalin byl bogiem to zyl by
    > do dzis.
    A co Ty możesz wiedzieć na temat boskich planów? Stalin mógł być
    przecież synem bożym, który umarł realizując jakiś boski plan i tylko ze
    względu na działalność szatana plan ten jest nam do dnia dzisiejszego
    bliżej nieznany :->

    Maciek

  • 145. Data: 2015-01-02 00:04:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:55, Maniek4 pisze:
    > Jezus umarl na trzy dni. Hitler tak nie umial. :-)
    Tylko widzisz ... tego zmartwychwstania jakoś nikt do dnia dzisiejszego
    nie udowodnił, bo chyba nie powiesz, że zniknięcie ciała jest jakimś
    dowodem. Ciało brata mojego dziadka też zniknęło w '44, ale nikt jakoś
    nie pomyślał, że mógł umrzeć tylko na kilka dni.

    Maciek

  • 146. Data: 2015-01-02 00:04:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:55:00 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jezus umarl na trzy dni. Hitler tak nie umial. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Tak samo jak nie widziałeś jak Jezus zmartwychwstał tak nie widziałeś jak Hitler
    umierał. Znasz to z jakiś przekazów. I o ile przekaz o śmierci Hitlera można uznać za
    pewny to na przekaz o zmartwychwstaniu Jezusa poza jednym źródłem żadne inne pewne
    potwierdzenie nie istnieje.

  • 147. Data: 2015-01-02 00:05:47
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:53:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jezus nie jest bogiem.

    konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość nieograniczonego mordowania w imię
    wyższych celów.

    > Celem Boga nie jest zgladzenie milionow ludzi, bo skoro moze wszystko i
    > gdyby chcial to pewnie by to zrobil. A gdyby Stalin byl bogiem to zyl by
    > do dzis.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jak nie jest zgładzenie jak od samego początku zgładza na potęgę.

  • 148. Data: 2015-01-02 00:06:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:39, Winiecki pisze:

    > Podstawą wiary nie są fakty. Podstawą wiary jest biblia.
    > Niemcy w tamtych czasach mieli biblię, a nawet mieli dwie biblie.
    > To jest powód dla którego należy mocno pilnować
    > partię Franciszka. Połączenie narkotyku z polityką
    > może być bardzo niebezpieczne dla demokracji.

    Jasne. Przyjda i Cie okradna. To nic, ze takich doktryn nie ma. Wazne,
    ze mozna byc przeciw.

    Pozdro.. TK

  • 149. Data: 2015-01-02 00:06:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:56, Maniek4 pisze:
    > Wyplyna na biedzie i oferowal lepszy byt. Ewoluowal w trakcie.
    No popatrz - tak jak Jezus :->

    Maciek

  • 150. Data: 2015-01-02 00:09:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:55, Maciek pisze:

> [...]
    > rozumiem zastanawiać się nad fenomenem odniesienia sukcesu można tylko w
    > przypadku sukcesów paroletnich. Takie 1000, czy 2000-letnie nie

    Poczatek wiary chrzescijanskiej to jednak troche cos innego. I tu
    zaczyna sie wiara. Jedni wierza w to co jest zapisane, a inni nie. Jedni
    chca wiedzy, a innym wystarczy wiara.

    Pozdro.. TK