  • 201. Data: 2015-01-02 20:19:55
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 00:12, Maciek pisze:
    > Czy nie tak jak ci, którzy wierzyli w Hitlera, czy Stalina?

    Ten stalin dla dyskusji akademmickich na pewnym etapie rozmowy moze byc
    nawet i smieszny. Ale zbyt dlugo to tak sie nie da. Porownywanie
    Chrzescijanstwa do Hitleryzmu itp. to wiesz, jednak na miejscu nie jest.

    Pozdro.. TK

  • 202. Data: 2015-01-02 20:25:50
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 00:05, k...@g...com pisze:

    > Jak nie jest zgładzenie jak od samego początku zgładza na potęgę.

    Jakos jednak zyjesz..

    Pozdro.. TK

  • 203. Data: 2015-01-02 20:30:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 00:11, k...@g...com pisze:
> [...]
    konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość nieograniczonego mordowania w imię
    wyższych celów.

    > Czy w przeciągu pięćdziesięciu lat w religii katolickiej coś się zmieniło z
    definicją boga Boga? Mniej więcej tyle lat temu udało się wdrukować mi twierdzenie że
    bóg Bóg występuje w trzech postaciach. Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego.

    Boga Ojca, Syna Bozego i Ducha Swietego. Przeciez sam to napisales.

    > Patrz jakie to wdrukowanie jest skuteczne. Mniej więcej w tym samym czasie wpajano
    mi kodeks harcerski i pamiętam z niego że harcerz pije i pali tak żeby go nie
    złapali. A z późniejszych że kocha przyrode i harcerki młode.

    Tez bylem harcerzem i wpajano mi inny kodeks.

    Pozdro.. TK

  • 204. Data: 2015-01-02 20:31:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 00:04, Maciek pisze:
    > Tylko widzisz ... tego zmartwychwstania jakoś nikt do dnia dzisiejszego
    > nie udowodnił, bo chyba nie powiesz, że zniknięcie ciała jest jakimś
    > dowodem. Ciało brata mojego dziadka też zniknęło w '44, ale nikt jakoś
    > nie pomyślał, że mógł umrzeć tylko na kilka dni.

    Sek w tym, ze Jezus zmartwychwstal i pokazal sie trzeciego dnia po smierci.

    Pozdro.. TK

  • 205. Data: 2015-01-02 20:33:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 00:04, k...@g...com pisze:

    > Tak samo jak nie widziałeś jak Jezus zmartwychwstał tak nie widziałeś jak Hitler
    umierał. Znasz to z jakiś przekazów. I o ile przekaz o śmierci Hitlera można uznać za
    pewny to na przekaz o zmartwychwstaniu Jezusa poza jednym źródłem żadne inne pewne
    potwierdzenie nie istnieje.

    No widzisz, a niektorzy twierdza, ze mamy ocieplenie klimatu. Skad to
    wiedza?

    Pozdro.. TK

  • 206. Data: 2015-01-02 20:34:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > na pytanie w rodzaju: udowodnij, ze holocaust był wykonany przez organy
    > państwa, tylko tyle
    > na początek sprawdź sobie w guglu: Endlösung

    Endloesung ma tyle wspólnego z prawomocnymi wyrokami co krzesło z
    krzesłem elektrycznym

    > pohuj?

    sienie zapytaj

    > btw tobie obóz w Oświęcimiu tez przeszkadza? tudzież inne symbole kaźni w
    > różnych muzeach m.in. Yad Vashem? tam na ścianach trochę zdjęć wisi

    w kościele też mi krzyż nie przeszkadza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 207. Data: 2015-01-02 20:35:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Zakladasz jakos dziwnie swiadomosc dawnych spoleczenstw na dzisiejszym
    > poziomie i jednoczesnie historycznej plasczyznie setek lat wstecz.

    nie

    > No takie byly czasy. W miare pewne granice panstwowe mamy tak naprawde
    > stosunkowo niedawno. Na tym polega ewolucja.

    to kto te wyprawy wysyłał? Nieistniejące państwa czy Kościół?

  • 208. Data: 2015-01-02 20:43:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Nie, bo kk przeprosil za te bledy

    niestety to tak nie działa. przeprosiny nie znoszą winy.

  • 209. Data: 2015-01-02 20:45:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:19:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > nawet i smieszny. Ale zbyt dlugo to tak sie nie da. Porownywanie
    > Chrzescijanstwa do Hitleryzmu itp. to wiesz, jednak na miejscu nie jest.

    Możesz w przybliżeniu podać ilu Indian zginęło jak katolicy dopłynęli do Ameryki.
    Źródła różne podają że wymordowali ludność na sporym kontynencie. Dla porównania. W
    czasie II Wojny Światowej zginął co siódmy Polak. Wojna w Wietnamie. Zginął co
    czwarty Wietnamczyk.

  • 210. Data: 2015-01-02 20:47:22
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:25:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jakos jednak zyjesz..
    >
    > Pozdro.. TK

    Miał farta urodzić się w drugiej połowie XX wieku w Europie to żyje.