  • 381. Data: 2015-01-04 00:29:49
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 00:23, Maniek4 pisze:
    > Najezdzce wolno. Tak samo jak mozesz bronic swojego zycia, rodziny i domu.
    To co będzie z tymi "misjami pokojowymi", bo jak na mój gust, to do
    Iraku, czy Afganistanu nie powinien pojechać żaden kapelan, a
    wybierający się tam ochotnicy, którzy doprowadzili w trakcie działań do
    czyjejś śmierci, powinni być objęci ekskomuniką. Zresztą podobnie jak
    politycy, którzy do takich misji doprowadzili :->

    Maciek

  • 382. Data: 2015-01-04 00:31:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:24, Uzytkownik pisze:

    > Problem jest w tym, że KK nie ogranicza się do narzucania swoich wymagań
    > tylko do swoich wyznawców, ale domaga się przestrzegania przez całe
    > społeczeństwo.
    > Tobie i Mańkowi to nie przeszkadza, ale przeszkadza to reszcie
    > społeczeństw tego niezwiązanego z KK, a i wielu Katolikom także.

    Ale na ziemi masz przeciez wybor. Tu stanowi prawo wiekszosc.

    > No widzisz, a ja nie mam tych problemów, które masz Ty, bo Ty jesteś
    > zniewolony doktryną KK.
    > Twierdzisz, że nikt Cię do niczego nie zmusza. Otóż nie jest to prawdą.
    > Ty wierzysz, ze to jest Twój wybór, ale jesteś w błędzie, bo sobie nie
    > zdajesz, że zostałeś "wprogramowany".
    > I tu w pełni się zgadzam się z Kogutkiem, któy pisze na temat
    > "wprogramowania".

    No ale przeciez nie musi. Skoro to robi to znaczy, ze tak chce.

    > Bo problem polega na tym, że przez setki lat w społeczeństwie wyrobiło
    > się przekonanie, że ksiądz jest półbogiem.

    E tam. Ja "swojego" krytykuje bez zmruzenia okiem.

    > Ja sobie niczego nie wymyśliłem, ani też sobie nie wyobrażam. Piszę
    > tylko o tym co widziałem.

    Mysle, ze Twoim podstawowym problemem jest Twoj dom, ktory bardziej
    ogranicza Ciebie niz innych i bez wplywu musisz akceptowac reszte
    rodziny. To sprawia, ze patrzysz wybiorczo.

    Pozdro.. TK

  • 383. Data: 2015-01-04 00:33:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:29, Maciek pisze:
> [...]
    > czyjejś śmierci, powinni być objęci ekskomuniką. Zresztą podobnie jak
    > politycy, którzy do takich misji doprowadzili :->

    Granic panstwa nie zawsze broni sie na swoim terytorium.

    Pozdro.. TK

  • 384. Data: 2015-01-04 00:35:05
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Czlowieka, ktory w pewnych okolicznosciach zrobil cos dla innych,

    Maksymilian, to ten co pisał jakieś szmatławce przed wojną ?
    Te szmatławce były tak wartościowe dla innych ?

    > Spelniony mozesz juz isc sie napic i wydymac sasiada tak zupelnie bez
    > stresu.
    > Pozdro.. TK

    zapomniałeś jeszcze napisać "z katolickim pozdrowieniem",
    ale jestem pewien, że funkcjonariusz da ci rozgrzeszenie.

  • 385. Data: 2015-01-04 00:36:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:27, k...@g...com pisze:

    > Musieli być bo inaczej nie dało by się stworzyć kilka tysięcy lat później
    alternatywnej drogi dla Hitlera. Czy w związku z tym Hitler trafi do piekła.
    Oczywiście ze nie bo realizował jedną z dróg stworzonych przez boga Boga. Jak by bóg
    Bóg chcial żeby nie było holokaustu na Żydach to Hitler mógłby się urodzić jako
    dziewczynka. I umrzeć przy pierwszym porodzie. Ale wtedy Żydzi byli by niepotrzebni i
    nie miał by kto religii stworzyć.

    Ja tam nie wiem Co Bog sobie planuje, ale jak chcesz bardziej naukowo to
    powiedz nam jak powstal wszechswiat?

    Pozdro.. TK

  • 386. Data: 2015-01-04 00:39:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:35, Winiecki pisze:

    > Maksymilian, to ten co pisał jakieś szmatławce przed wojną ?
    > Te szmatławce były tak wartościowe dla innych ?

    Byc moze. A jaki jest Twoj dorobek naukowy?

    > zapomniałeś jeszcze napisać "z katolickim pozdrowieniem",
    > ale jestem pewien, że funkcjonariusz da ci rozgrzeszenie.

    Nie, nie zapomnialem. Tobie nie potrzebne rozgrzeszenie, wiec idz dymac
    sasiadow.

    Pozdro.. TK

  • 387. Data: 2015-01-04 00:41:36
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:36:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    nie miał by kto religii stworzyć.

    > Ja tam nie wiem Co Bog sobie planuje, ale jak chcesz bardziej naukowo to

    Może coś prostszego? Kolo wentla mi lata jak powstał wszechświat. Jakie to ma dla
    mnie znaczenie? Ważne że jest, ze ja na nim jakiś czas jestem i mam nadzieję ze
    jeszcze trochę pobędę. Również nie interesuje mnie że za milion lat Słońce popsuje
    Ziemię.

  • 388. Data: 2015-01-04 00:49:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:41, k...@g...com pisze:

> [...]
    jeszcze trochę pobędę. Również nie interesuje mnie że za milion lat Słońce popsuje

    No wez. Przeciez to fundamentalne pytanie. Czyz nie dzieki niemu mozemy
    obalic istnienie Boga?

    Pozdro.. TK

  • 389. Data: 2015-01-04 00:54:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 00:33, Maniek4 pisze:
    > Granic panstwa nie zawsze broni sie na swoim terytorium.
    ROTFL. Takiej odpowiedzi się spodziewałem. Obrazuje ona idealnie
    podejście katolików do przykazań - wszystko można co nie można, byle z
    wolna i ostrożna :-D

    Maciek

  • 390. Data: 2015-01-04 00:56:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:49:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    Ziemię.

    > No wez. Przeciez to fundamentalne pytanie. Czyz nie dzieki niemu mozemy

    Ja z wszechświatem się poddałem. Może Ty wyjaśnij jak powstał bóg Bóg. Jak powstała
    istota o nieograniczonych możliwościach, w jednym egzemplarzu od razu dorosły
    osobnik.