  • 801. Data: 2015-01-13 00:02:25
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 23:53, Maniek4 pisze:

    > Wiesz co mnie zastanawia? My sobie gadamy od lat na rozne tematy. Ty
    > pojawiasz sie dziwnym trafem w dyskusjach takich jak ta. Nie pamietam

    no zadałam jakieś pytanie raz czy dwa, ale nie dowiedziałam się tyle,
    na ile liczyłam :)

    > Cie z tematow budowlanych, a pare lat juz tu pisze.
    >
    > Pozdro.. TK

    za to czytam i się uczę.

    poza tym - nie musisz odpowiadać na moje posty, nawet nie musisz ich
    czytać :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 802. Data: 2015-01-13 00:13:05
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    >jesteś debilem.

    znowu się powtarzasz. tylko tyle potrafisz bo nie umiesz się przyznać do
    błędu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 803. Data: 2015-01-13 09:08:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > uważaj, bo ci zapamięta, że ty w niego tylko tak na wszelki wypadek
    > wierzysz :)

    nie wierze na wszelki wypadek :-) Natomiast na owy wszelkij sluczaj to
    doczytalem z i oleksy sie przed smiercia wyspowiadał - cos ten wasz ateizm
    slabiutki. Ale to dobrze - lepiej późno niz wcale.

    b.

  • 804. Data: 2015-01-13 09:14:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia czy twój bóg istnieje czy też
    > nie. On po prostu nie działa :)

    działa i doswiadczyłem tego wielokrotnie jako odpowiedz na modlitwy.
    Zdarzały sie rzeczy statystycznie mało prawdopodobne, a rozwiązania
    problemów były zaskakujące również dla mnie.
    Nieczesto o tym wspominam, bo ateista i tak sprowadzi to do w koncu
    możliwego przypadku, szkoda strzępic języka...

    b.

  • 805. Data: 2015-01-13 09:25:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 09:59, Ergie pisze:
    > Zginęli, ale aby to był grzech w świetle zasad chrześcijańskich to jeszcze
    > czyn musi być _zamierzony_ i _świadomy_. Przypadkowe zastrzelenie cywila nie
    > jest takim czynem.
    Czyli Jezus uczył, że wystarczy zamknąć oczy, żeby nie było grzechu? :->

    Maciek

  • 806. Data: 2015-01-13 09:27:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-13 o 00:02, ikka pisze:

    > no zadałam jakieś pytanie raz czy dwa, ale nie dowiedziałam się tyle,
    > na ile liczyłam :)

    Ciekawe, ze w zyciu nie dopadla mnie taka nuda zebym przez dluzszy czas
    zaczal czytac grupe pl.misc.pieczeniepiernikow czy jakos tak.

    > za to czytam i się uczę.
    >
    > poza tym - nie musisz odpowiadać na moje posty, nawet nie musisz ich
    > czytać :)

    Oczywiscie, to wolny kraj. :-)
    Zastanawiajace jest to, ze w gaszczu postow wybierasz konsekwentnie
    akurat te. Jest w tym jakas glebsza misja?

    Pozdro.. TK

  • 807. Data: 2015-01-13 09:36:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli Jezus uczył, że wystarczy zamknąć oczy, żeby nie było grzechu? :->

    ergie mówi o grzechu tzw ciężkim -ma byc swiadomy, dobrowolny i dodatkowo
    jeszcze w sprawach ważnych. Jednym zdaniem zamykamy dosc złożone
    problemy -weżcie pod uwage ze to pewne uproszeczenie.

    b.

  • 808. Data: 2015-01-13 09:41:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > no proszę cię... na pewno tego uczył jezus? :)

    Nie wiem czego uczył "jezus". Natomiast jeśli chodzi o Jezusa to on się nie
    skupiał na grzechu tylko na miłości i miłosierdziu. Natomiast nauka KK i
    innych kościołów chrześcijańskich jest w tej kwestii od początku ta sam:
    _świadome_ i _dobrowolne_ dokonanie jakiegoś zabronionego czynu, albo
    zaniechanie jakiegoś dobrego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 809. Data: 2015-01-13 09:44:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > niestety z tego co wiem, nie ma skutecznych narzędzi prawnych, żeby
    > temu zapobiec. Jeśli znasz jakieś - proszę o info.

    Skarga do kuratorium i do gminy jako organu właścicielskiego.
    Nie wiem, czy działa, bo u nas tego problemu nie ma, ale jakby się pojawił
    to nie omieszkałbym spróbować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 810. Data: 2015-01-13 09:46:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2015 23:55, ikka pisze:

    > Jeśli g... wiesz to wszystko jest cudem... Uważasz, że bardziej
    > prawdopodobne jest, że wszelkie prawa zostały zawieszone czy że twoja
    > wiedza jest za mała, żeby ten cud ogarnąć?

    Należy dodać jeszcze przypadki psychoz, zatruć czy uszkodzeń mózgu.

    Ludzie słyszeli głosy, widzieli tajemnicze światło, mieli niepohamowane
    drgawki... dawniej: objawienie! Albo opętanie. To było "oczywiste".

    Ale nauka poszła do przodu i niestety okazało się, że to była padaczka...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić