  • Data: 2009-10-16 12:08:04
    Temat: OSB lub GK na podłodze nieogrzewanego pomieszczenia.
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki taras ("zielony dach") nad pomieszczeniem ogrzewanym. przy
    tym tarasie jest taka skrytka, czyli ślepe pomieszczenie 2m/2m z
    jednymi drzwiami i z przeznaczeniem na trzymanie gratów tarasowych
    (stolik parasole grill itp). Nie będzie ono ogrzewane ale jest w bryle
    budynku (trochę się samo od niego ogrzeje). Ściany wewnętrzne tego
    pomieszczenia będą "otynkowane" styropianem (5cm) aby nie wychładzały
    się za bardzo pomieszczenia przyległe. Ściany zewnętrzne tego
    pomieszczenia są (jak cała reszta domu) grubo ocieplone styropianem od
    zewnątrz. No i teraz pytanie czy można dać tam na podłogę płytę OSB
    lub GK (suchy jastrych)? Mogę oczywiście poczekać i zrobić tam
    normalną wylewkę (już niestety nie w tym roku), ale z różnych względów
    przydało by mi się takie wykończone pomieszczenie już tej zimy.

    Wie ktoś?
    Może inne opcje?

    Oczywiście grzyb i pleśń niemile widziane, a na podłogę chciałbym dać
    płytki.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.