  • Data: 2014-07-15 13:04:13
    Temat: OT Slider do kamery
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Widzę sezon ogórkowy w pełni :) Może uda mi się oderwać Was od jakże
    pasjonującej dyskusji o cudach jeziorach :). Zawsze macie dobre pomysły,
    to może mi doradzicie :)

    Chciałbym zrobić sobie coś takiego:

    http://www.ebay.com/itm/New-Compact-40-100cm-Camera-
    Track-Dolly-Slider-ROLLER-Bearing-load-8KG-for-DSLR-
    /111127059052?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19dfb05
    a6c

    Możecie naprowadzić mnie na jakieś rozwiązanie żebym nie musiał
    toczyć/wycinać cnc itp.? Chciałbym wykorzystać jakieś gotowe systemy (do
    szafy? karnisze? nie wiem skąd są te szyny, ale gdzieś to widziałem :)).
    Długość ok 1,5m no i musi się ładnie, gładko ślizgać (aparat waży 2 kg).
    Idealnie jak bym części dostał w budowlanym. No i cena oczywiście, gdyż
    gotowe tego typu rozwiązania kosztują 350-1000zł...

    Znalazłem takie DIY na rurkach, ale wolałbym zamocować na statywie,
    dlatego ta szyna.

    Może komuś rzuciło się w trakcie budowy/wykańczania jakieś ustrojstwo na
    którym mógłbym to zbudować?

    Dzięki i pozdrawiam
    Przemek