  • 61. Data: 2014-07-23 20:00:58
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.07.2014 18:00, collie pisze:

    > Sęk w tym, że gówno śmierdzi każdemu. Nawet w piwnicy. Natomiast
    > pies już niekoniecznie każdemu. Nawet w salonie koło kanapy. ;-)

    Założę się, że nigdy nie widziałeś z bliska doniczek z obornika ;->

    A jeśli widziałeś, to nie doczytałeś z czego są...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 62. Data: 2014-07-23 20:08:16
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-07-23 11:07, Ergie pisze:
    > Spanie nie pomoże na kamień lecący w nowowstawione okno. Tylko kamery.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie
    Gadałem ze znajomym gliniarzem- skurwiele zakładają kaptur lub
    kominiarkę i nawet jak dostaniesz cynk o włamie, to i tak będzie za
    późno i brak dowodów:-(

  • 63. Data: 2014-07-23 20:10:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Jul 2014 10:44:24 -0700 (PDT), Adam

    > Nie przypominam sobie zeby moj pies kiedykolwiek sobie lapy obszczal.

    Są tacy faceci co twierdzą że sikanie na stojąco nie brudzi muszli i
    podłogi w koło (a tym samym spodni). Ale to są zwykli ignoranci.

    > Wszelkie gowna omija szerokim lukiem z daleka
    > - nie ma szans zeby w cos wlazl (od tego ma nosa).

    Gdzie stwierdziłem że pies włazi w gówna? Pies nigdy nie wlizie w gówno, bo
    jak słusznie zauważyłeś, ma dobry nos -- miałem psów sztuk sześć i żaden w
    życiu w gówno nie wlazł -- chyba że wyjątkowo ładnie roztarte. Ale w
    szczyny (swoje i nieswoje) niejednokrotnie -- i to nie tylko łapami.
    Zapytaj coliego na jaką wysokość psy sikają, to się okaże, że psy nie tylko
    na łapach ale i na karku szczyny innych psów przynoszą.

    > Nie wiem czy moj jest taki wyjatkowy czy Ty troche koloryzujesz

    Raczej Ty koloryzujesz i mi to wpychasz -- patrz wyżej.

    > ale moj pies w ogole nie smierdzi, a to owczarek sredniowlosy ~35kg.

    Pewnie jeszcze pachnie fiołkami...

    > Nieprawda,

    Powiedz to colliemu. :P

    > moj pies nikomu nie smierdzi w moim domu i to nie stwierdzenie
    > z uprzejmosci ;) Po prostu jest czyscioch.

    Ah Adasiu. Nie byłbyś sobą gdybyś nie udowdnił globalnie stwierdzenia na
    jakimś swoim lokalnym i ograniczonym przykładzie. Ale, o adaptacji zmysłu
    powonienia do otoczenia podyskutuj sobie z collie. Dla mnie EOT w tym
    śmierdzącym temacie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2014-07-23 20:24:53
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...
    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 02:02:14 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > [...]
    > Po takiej akcji roznosi sie wiesc ze na ta dzialke sie nie wchodzi i
    > jest spokoj :-)

    Częściej, to po takiej akcji za ogrodzeniem ląduje kiełbasa
    z trucizną. Niestety :(

  • 65. Data: 2014-07-23 21:21:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 20:24, Aleksander pisze:

    > Częściej, to po takiej akcji za ogrodzeniem ląduje kiełbasa
    > z trucizną. Niestety :(

    Jak już chce się zrobić z psa ochroniarza, to trzeba jeszcze zainwestować w jego
    szkolenie. Nauka nie podejmowania przez psa pokarmu na pilnowanym terenie to jest
    standard w takim przypadku.

    --
    collie

  • 66. Data: 2014-07-23 21:39:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 20:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Założę się, że nigdy nie widziałeś z bliska doniczek z obornika ;->
    > A jeśli widziałeś, to nie doczytałeś z czego są...

    Nieważne z czego są, ważne, że nie śmierdzą kocim gównem. :-D

    --
    collie

  • 67. Data: 2014-07-23 22:45:22
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 lipca 2014 20:10:57 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >
    > jakimś swoim lokalnym i ograniczonym przykładzie. Ale, o adaptacji zmysłu
    >
    > powonienia do otoczenia podyskutuj sobie z collie. Dla mnie EOT w tym

    Po co będzie właził w gówno. Woli się w nim wytarzać. Każdy pies z ratlerkiem
    włącznie.

  • 68. Data: 2014-07-23 22:54:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 lipca 2014 20:24:53 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Cz�ciej, to po takiej akcji za ogrodzeniem l�duje kie�basa
    > z truciznďż˝. Niestety :(

    Nie slyszalem jeszcze osobiscie o takim przypadku. Za to czytalem wielokrotnie
    ze zeby zabic psa to musialby zezrec kilogram trutki na szczury, a innej
    trucizny raczej menel spod budki z piwem nie zna :) Pozatym pies odrazu wyczuje
    trutke bo jest gorzka i nie bedzie jadl. Takze IMHO to takie urban legend
    z ta kielbasa z trucizna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2014-07-23 22:56:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 lipca 2014 22:45:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Po co będzie właził w gówno. Woli się w nim wytarzać. Każdy pies z ratlerkiem
    włącznie.

    Jaki pan taki pies :D

    Moj pies w zyciu w gownie by sie nie wytarzal - podejrzewam go o psi pedantyzm..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2014-07-23 23:48:38
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 lipca 2014 22:56:20 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jaki pan taki pies :D
    >

    > Moj pies w zyciu w gownie by sie nie wytarzal - podejrzewam go o psi pedantyzm..

> [...]

    Wdał się w Ciebie. Musi być perfekcyjny w każdym zachowaniu. Dochodzę do wniosku ze
    Ty jakiś straszny kolorysta jesteś. Zrób listę tego w czym jesteś najlepszy albo masz
    najlepsze. Albo nie. Zrób listę co masz złe i w czym jesteś słaby. Krótsza będzie bo
    nie będzie zawierała ani jednej pozycji. Samochwała w kącie stała.......