  • 1. Data: 2009-03-16 21:01:11
    Temat: Ochrona vs. Krajowa Sieć Alarmowa
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Czy ktoś korzysta z Krajowej Sieci Alarmowej i może wyrazić swoją opinie
    o nich. Stoję przed wyborem firmy, a bardziej ich braku jeżeli na
    pierwszym miejscu postawimy słowo profesjonalizm. Dlatego poszukuje
    jakieś alternatywy, a postów z opiniami o Krajowej Sieci Alarmowej
    raczej nie ma. Ewentualnie tylko kłótnie na poziomie dyskusji z onetu
    nie wnoszące nic ciekawego. Każdy coś napisze a sam nie ma :-)

    Max

  • 2. Data: 2009-03-17 12:27:51
    Temat: Re: Ochrona vs. Krajowa Sieć Alarmowa
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    MM pisze:

    > raczej nie ma. Ewentualnie tylko kłótnie na poziomie dyskusji z onetu
    > nie wnoszące nic ciekawego. Każdy coś napisze a sam nie ma :-)

    Sama idea wygląda ciekawie, ale nie wypowiem się na temat skuteczności
    SKSR, bo o jej istnieniu dowiedziałem się od Ciebie. Sprowokowało mnie
    to też by z uwagą zapoznać się z informacjami na ich stronie.

    SKSR to wyłącznie monitoring. Oczywiście powiązany z dalszym
    powiadomieniem odpowiednich służb, ale za ich działania nie
    odpowiadający. Ich strona tak naprawdę nic nie mówi - nie wiadomo jak
    odbywa się "zdalne podłączenie" systemu alarmowego do sieci. Nie wiadomo
    jaki jest zakres odpowiedzialności za prowadzony monitoring. Nie wiadomo
    z jakich środków technicznych korzystają, poza "brelokiem". Niektóre
    argumenty na ich korzyść są nieprawdziwe lub co najmniej dyskusyjne - np.

    Jeśli nie masz żadnej alternatywy, to owe 20PLN za miesiąc może być
    jakimś rozwiązaniem. Jakim, nie wiem. Podpisując umowę z firmą masz
    zapewniony określony czas reakcji patrolu interwencyjnego, firma ponosi
    określoną odpowiedzialność za całość działań. Koszt jest jednak
    kilkakrotnie wyższy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio