  • 1. Data: 2009-03-17 12:34:37
    Temat: Re: zlewozmywaki z tekagranitu
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    Picia pisze:
    > Witam,
    > Zamierzam taki sobie kupić. Chciałbym poznać opinie grupowiczów o
    > zlewozmywakach firmy Teka z tekagranitu ale też ogólnie zwykonanych z
    > żywicy. Kolor będzie piaskowy więc pewnie podatny na przebarwianie. Ale
    > przedtem miałem stalowy z nierdzewki i też się przebarwiał ale po kwasku
    > puszczał. Mam twardą wodę i wydaje mi się że zacieków nie bedzie widać
    > tak jak na tym stalowym. Dodatkowo bedzie zmywarka więc zlewozmywak nie
    > będzie intensywnie użytkowany.

    Używam od ponad 3 lat. Beżowy. Najbardziej brudzi się od wylewanej kawy
    i herbaty. Czyści się "bezwysiłkowo" zielonym domestosem. Polewasz -
    czekasz - spłukujesz. Jak nowy.

    Zacieków na tym nie widać w ogóle.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 3. Data: 2009-03-22 10:52:48
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Picia pisze:
> [...]
    > puszczał. Mam twardą wodę i wydaje mi się że zacieków nie bedzie widać
    > tak jak na tym stalowym. Dodatkowo bedzie zmywarka więc zlewozmywak nie

    chcialem teki ale mi odradzono i doradzono cos na P..... (jak chcesz, to
    jak wroce do domu to spojrze jak to sie nazywa), bo to na P. ma warstwe
    do ktorej brud nie przywiera
    ja sie skusilem u siebie na to na P. a rodzice u siebie na teke
    efekt jest taki, ze nawet jak u mnie zostana slady po herbacie, kawie,
    czumkolwiek i zaschnie toto, to pozniej wystarczy nawet zimna woda z
    kranu, gabka i bez wysilku po jednym przetarciu juz sladu nie ma

    w tece u rodzicow po roku ciagle jest slad po herbacie z "pierwszego
    uzytkowania" bo nijak tego wywabic nie mozna

    obydwa w piaskowym kolorze

    dla mnie ten material lepszy niz nierdzewka (latwiej czyscic i bez
    zarysowan ;) )

  • 4. Data: 2009-03-23 07:05:06
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 22 Mar, 11:52, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

    > chcialem teki ale mi odradzono i doradzono cos na P..... (jak chcesz, to

    Pyramis. Rowniez polecam.

    AA