  • 1. Data: 2012-02-23 14:45:55
    Temat: Ocieplenie balkonu
    Od: hk <b...@m...pl>

    Na necie jest pełno obrazków typu "balkon w przekroju" - że niby beton,
    izolacja, styropian, izolacja, wylewka i płytki (albo po drodze jeszcze
    jedna izolacja) A od dołu jeszcze styropian
    Ja chcę dać na beton lepik i papę (bo mam), na to styropian parkingowy
    (bo wody chyba na tym za dużo nie będzie a obciążenie też nie wyższe niż
    w garażu), na to folia, żeby woda na styropian nie leciała i wylewka. A
    na wylewce bez folii boście tu pisali że lepiej żeby woda wsiąkała w
    beton warstwy dociskającej niż zamarzała tuż pod płytkami.
    Ale nie wiem jak się "kończy" taki balkon. Znaczy czy do samych brzegów
    robi się taką kremówkę z betonu i styropianu czy np. 15 cm od brzegów
    styropianu się nie daje, tylko na papę leje się warstwę dociskającą. Bo
    z jednej strony się mówi, żeby barierki wpuszczać w tuleje izolacyjne
    żeby mostków w płycie nie robić a z drugiej strony gdzieś czytałem żeby
    styropian nie dochodził do krańców balkonu - no to po co tuleje jak
    mostek będzie od góry.

  • 2. Data: 2012-02-23 14:55:49
    Temat: Re: Ocieplenie balkonu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "hk" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    > żeby barierki wpuszczać w tuleje izolacyjne

    Barierki najlepiej mocować do szczytu/czoła balkonu