  • 1. Data: 2009-03-21 20:47:52
    Temat: Ocieplenie dachu
    Od: "james" <j...@n...spam>

    Witam,
    ktory sposob ocieplenia polaci dachowej polecacie, ktory jest poprawny,
    ponizej obrazek:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9e3cef8014765ca
    .html

    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-21 21:12:06
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    james pisze:
    > Witam,
    > ktory sposob ocieplenia polaci dachowej polecacie, ktory jest poprawny,
> [...]

    Moim zdaniem nr.1 jest poprawna.

    Wersja nr 2 i 3 to dodatkowo komora powietrzna i mizerny efekt
    dodatkowych nakładów na ocieplenie.

    Rafał

  • 3. Data: 2009-03-21 21:28:31
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9e3cef8014765ca
    .html

    > pozdr

    Mozesz cos wiecej napisac o tych koncepcjach. O ile 1 jest dla mnie
    logiczna i tak rozumiem ocieplenie polaci o tyle 2 i 3 to dla mnie cos
    nowego.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-03-21 21:59:40
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "james" <j...@n...spam> wrote in message
    > Witam,
    > ktory sposob ocieplenia polaci dachowej polecacie, ktory jest poprawny,
> [...]

    Nr 1 i rozciąć kalenicę

  • 5. Data: 2009-03-21 22:59:28
    Od: j...@a...pl

    On 21 Mar, 22:28, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mozesz cos wiecej napisac o tych koncepcjach. O ile 1 jest dla mnie
    > logiczna i tak rozumiem ocieplenie polaci o tyle 2 i 3 to dla mnie cos

    Dla mnie opcja 1 tez jest logiczna, ale rozmawialem z ludzmi, ktorzy
    beda wykonywac ocieplenie i sugerowali, zeby 15cm zrobic do kalenicy,
    a 10 tylko do jetek.
    Jak widze jest to bzdura i bedzie wykonanan opcja 1, bez dodatkowych
    kosztow robocizny i welny.

    pozdr

  • 6. Data: 2009-03-22 06:17:38
    Od: o...@o...pl

    > Witam,
    > ktory sposob ocieplenia polaci dachowej polecacie, ktory jest poprawny,
> [...]

    Ponieważ nie wiem, czy zachowane są proporcje więc: w przypadku gdy nie ma
    ogrzewana bezpośredniego części nad jętkami wersja 1 (folia wstępnego krycia-
    paroprzepuszczalna -tak jak przedmówca napisał rozcięta na szczycie pod
    gąsiorami w celu wentylacji), jeżeli jest ogrzewana to wersja 4 :) - wełna
    między krokwiami i w poprzek krokwi. Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-03-22 11:12:17
    Od: j...@a...pl

    On 22 Mar, 07:17, o...@o...pl wrote:

> [...]
    > gąsiorami w celu wentylacji), jeżeli jest ogrzewana to wersja 4  :) - wełna
    > między krokwiami i w poprzek krokwi. Pozdrawiam.

    ogrzewania czesci nad jetkami brak,
    bedzie wersja 1 tzn. patrzac od zewnatrz dachowka --> folia
    poroprzepuszczalna --> welna 15cm pomiedzy krokwiami /do jetek, nie do
    kalenicy/ --> welna 10cm w poprzek krokwi --> folia paroizolacyjna -->
    plyty karton-gips
    pozdr